![]() |
@rne misschien moet je ook even een paar afleveringen van The Last Ship kijken :o
|
Citaat:
|
Ik vond de vier afleveringen die ik gezien heb wel tof (y)
|
Citaat:
|
Ja wel prima vermaak eigenlijk (y)
|
|
Iemand Les Revenants al gezien?
|
Citaat:
|
En Top of the Lake?
|
Citaat:
|
hmm, begint tijd te worden voor een 2015 topic.
Anyway; nije Blomkamp. Weet alleen niet of ik de cast ga waarderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ziet er niet zo goed uit...
|
Meeeeeeh
|
Ik heb ook matige verwachtingen. Kan het alleen maar meevallen (Y)
|
Ik ben benieuwd! Vast beter dan "The Machine".
|
Zijn jullie al naar Interstellar geweest?
|
Nee, zullen we gaan?
|
Interstellar lijkt mij ook n goede.
|
Ja, gisteren!
|
Ik ga hopelijk deze week. Benieuwd.
|
interstellar duurde mij net iets te lang :o wel goede special fx en goed verhaal. maar duurde mij met 170 minuten net te lang
|
Citaat:
|
Ik vond hem prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Verder wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om jullie Listen Up Philip en Leviathan aan te raden. |
Citaat:
Verder vond ik hem tot een bepaald moment behoorlijk goed, en toen een heel stuk minder goed. |
Vanavond! En zal zorgen dat ik op dat bepaalde moment wat bier in m'n mik heb zitten.
|
Guardians is trouwens te koop op DVD maar nog niet op BluRay zie ik :(
|
Interstellar: goede film, beetje recalcitrant ook. Ik snap dus precies wat jullie bedoelen met dat de film eerder had moeten eindigen, al ben ik het er niet mee eens. De recalcitrantie zit hem er wat mij betreft in dat de focus van de film maar liefst twee keer verschoof. Heel grofweg:
Spoiler
Overigens heb ik het zonder bier gered. Mede doordat die fucking pauze er ook hier weer uit gehaald was... ik kijk echt uit naar het moment dat dat weer iets wordt om mee te concurreren tussen biosbedrijven (straks weer twee grote in Utrecht). |
Trailer Park Boys seizoen 8 (y).
Smokes, let's go. |
Ik ben absoluut voor geen pauze in de bios (y)
|
Echt wel pauzes (y)
|
Nee, echt schijtirritant vind ik dat. Ik zit verdorie film te kijken, moet ik verplicht wachten totdat ik verder mag kijken.
|
Citaat:
Maar goed, biosbedrijven kunnen pauzes op twee manieren als concurrentiewapen gebruiken, door ze juist wel of niet in te passen. Kijken wie er overleeft. :p |
Geldklopperij? Door het afschaffen van de pauzes hebben ze juist minder inkomsten, volgens mij. Als er een pauze is, geef ik snel toe aan de neiging om 'dan maar wat te drinken te halen', je moet wat. Terwijl ik vaak genoeg een film kijk zonder er wat bij te drinken.
|
Goed, in de ultralange films (van een uur of 3) kan het soms wel even fijn zijn, maar vrouwen kunnen vaak genoeg toch niet plassen in de pauze, omdat het er dan veel te druk is. Dat is in elk geval mijn ervaring in Utrecht.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gekke mensen. Voor mij is de WC iig geen probleem en zou ik alleen al pauze willen vanwege het ff de beentjes strekken. We zullen zien welk concept meer klanten trekt. Iemand enig idee waarom die pauze dan wél afgeschaft wordt tegenwoordig?
|
Waarschijnlijk omdat gasten dat graag willen ;)
Of bezuinigen op personeel of weet ik het :p Mijn favoriete manier van film kijken is nog altijd die bij de (oude) cinecitta, en veel andere filmhuizen: geen voorfilmpjes geen pauze. Gewoon bam, film, klaar. |
Ik heb de afgelopen jaren nooit echt meegemaakt dat het zó druk was dat je niet naar de wc kon. Maar ik ga niet gelijk als n film uitkomt. En hier bij de JT doen ze ook per film n andere pauze heb ik het idee (ook al op dezelfde tijden gestart).
|
|
alvast voor 2015.
|
en de nieuwe Matthew Vaughn :cool: James Bond met de saus van Kick-Ass. En Colin Firth (Y)
|
Beste serie's:
Breaking bad hart of dixie pretty little liars awkward. suits gossip girl arrow flikken maastricht glee prison break orange is the new black blue mountain state teenwolf vampire diaries Whazza *O* |
Nee. Whazza
|
Citaat:
|
tering wat flauw. Kijken dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |