![]() |
Jort speelt een spelletje en hij roept de hele tijd dat hij bottom is :D
|
:D
|
Ah die gekke LoL-spelers.
|
HOTS is dit geloof ik.
|
Ik heb een pack met alle Unreal Tournaments gekocht met een cadeaubon voor een tientje :lief:
|
En Hamburgers besteld :bloos:
|
En Project Almanac kijken en misschien daarna misschien Chronicle :o
|
Project Almanac is ook wel aardig (Y)
|
:cool: (y)
Ik heb een pan verse groentensoep opstaan, ben nog geen steek verder in Theme hospital en vind het een beetje stom dat het op TV gewoon maandag is, ipv een exra zondag. |
Patients are reminded not to die in the corridooooors
|
ze gaan echt als bosjes dood in de corridors :'(
|
Oooooooh nog maar 1 level :eek: En er komen ineens Aliens langs alles :D(n)
|
Citaat:
|
Pffff ik ben echt heel stoned en de boursin is op.
|
Citaat:
Citaat:
Ik begin een beetie een muisarmpje te krijgen, dus ik mag niet meer spelen. En al m'n snaaiens zijn ook op :( |
Leen moest heel veel huilen gisteren :(
|
Maar ik heb er heel veel nieuwe meubels bij, vertel je er morgen alles over.
|
En Sookie is bij The Daily Show.
|
Ja ze heeft een vergadering bijeen geroepen voor zondagavond veur het personeel :'(. Ik wilde eigenlijkk morgen met de laatste trein terug want ik moet morgen duizend vroeg op (En het is ook alweer na 12 :'() Maar misschien toch maar nog een keer het licht aandoen aan de andere kant van de bar. En heel veel vieze blackflies drinken.
Sookie is teggenwoordig heel kut, en ik heb stiekem toch even Peter R gekeken en zijn pestprogramma EN WAT KUTTT. |
Oh en wat l0ik dat Kris komt :cool:
|
En ik heb m'n nagels speciaal voor jou m'n allermooiste groen geverfd <3
|
:( het gaat echt gebeuren :'( Mijn laatste jaar in de Docter wat moet ik doen op zaterdagen :'(
|
Naar kinderfeestjes ;)
|
Laatste keer Doc vanavond...? :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee deadlock is nu officieel te oud om nog in de kroeg te mogen komen, en wordt naar de stap's inn aan de overkant verbannen
|
Citaat:
|
Ik kan het waarderen dat je je verjaardag tegelijk laat vallen met de zomer van 2015 trouwens (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werd gisteravond wakker van een heel hoog piepende Henk die een gigantische cavia onder mijn bed aan het opeten was :'(
|
Lekk0r :D(n)
Zou er dan vanmorgen een kindje in de buurt heel hard hebben gehuild toen hij/zij wakker werd en zag dat de cavia uit de kooi verdwenen was? :D |
Ja denk het wel. Beetje zielig wel. Ook voor mij want de darmpjes kwamen al een beetje naar buiten. En hij was er heel lief bij aan het miauwen.
|
cadeautje!!!!!! :D(n)
|
Mutsje wist je trouwens dat er 13 bussen per dag rijden tussen Groningen en Bremen voor het bedrag van ongeveer tussen de 1 en 20 euro per enkele reis? 2:30 tot 3:00 reistijd zonder overstappens.
|
Ja, hoe denk je dat ik afgelopen week langs de autobahn belandde? ;) naar Bremen voor 11 ekkies (y)
|
Gewoon door jezelf te prostitueren en dan komen ze er halverwege Hamburg achter dat je hoofdrolspeelster uit Teeth bent en flikkeren ze je uit de auto op ongeveer de goede plek natuurlijk.
|
Nee dat wilde ik volgende week onderweg naar KPh proberen, maar geen slechte gok :o
|
Frank Masmeijer is uit de gevangenis. HOED UW KINDEREN
|
die had toch iets met geld gedaan?
|
Eerder met druks.
|
Tieners aan de MDMA helpen?
|
Hij kreeg geld voor druks!
|
Citaat: