![]() |
Citaat:
|
Nee, ze voelt zich er ellendig door, daarom is ze er ook zo positief over (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje naar dat ik mijn pa niet kan zien/spreken. Mijn oom is nu een beetje de contactpersoon in de familie en stuurt alles vai de mail door. Zo te horen zijn de eerste dagen na de operatie niet zo'n pretje(n)
|
Die speech van Donald Trump waarin hij bekend maakt dat hij presidentskandidaad is:D(n)
|
Donald Trump :cool:(y)
|
Sterkte voor/met je papa, Koekje!
Citaat:
|
Ik kwam er net achter dat de vriendin van mijn potentieel nieuwe huisgenoot waarschijnlijk een vriendin is van een vriendin van mij en dat ik die dus al heel vaak op verjaardagen van onze gezamenlijke vriendin heb gezien enzo. Ik herkende haar van zijn whatsappfoto. Mindfuck. Het zou heel grappig en stomtoevallig zijn als ze het ook daadwerkelijk is :D
|
Citaat:
|
Ik heb lekkere havermoutpannenkoeken :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we eens een testje doen hier kijken hoe lang het duurt voordat er 15 verschillende mensen gepost hebben in dit topic? :o
|
Met andere woorden, meer posten :bob:
|
Hoi :o
|
Ik zal het proberen Wolter..
|
Citaat:
|
Nog maar één examen te gaan *O*
|
Ik zou trouwens een vrijstelling voor dit vak moeten hebben:herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin in slapen.
|
Hoiiiiiiiiiiiiiii. Hoe is jullie dag? Vertel!
|
Werkdag schiet niet op, duurt lang en deze fase van projecten zijn minst leuk (verfijnen van tekeningen) :o
|
In principe best wel wauw.
|
Waarom? :o
|
Ik heb een huis :o
Spoiler
|
Citaat:
|
En nu? Bier?
|
Nah. Ik ben de eerste van al mijn vrienden. Weekje bijtanken en dan wel.
|
Hoi, ik probeer een berg fijne maar niet passende kleding te veranderen in draagbare units.
|
Ik ben aan het leren, maar ik ben super afgeleid:o Eigenlijk heb ik wel een relatief rustig dagje verdiend.
|
fantastisch
|
Hoi!
|
Rijles ging verschrikkelijk man man man :(
|
Ik kwam vanmorgen op het werk met het idee dat er iets was maar wist niet wat maar het bleek dat ik alles met de hand moest doen omdat het apparaat in onderhoud was en alles ging goed (y)
Net gesport en dat was zwaar. Mijn benen wilden niet. Nu net gegeten. Zo afwassen, lekker douchen en rest van de avond op de bank. |
Ik heb lasagne in de oven staan:bloos:
|
Rodekoolvlekken in mijn mooiste dekbedovertrek :'( Hopelijk gaan ze er nog uit.
|
Citaat:
Hoe krijg je dat voor elkaar? |
Ik heb STRACCIATELLAKWARK MET AARDBEIEN :lief:
|
Ik.
Wil. Een Week. SLAPEN. |
Doe dan
|
Gewerkte uren afgelopen week:
Vrijdag: 8:00-00:00 Zaterdag: 7:30-02:30 Zondag: 9:30-23:30 Maandag: 7:30-00:00 Dinsdag: 7:30-01:00 Woensdag: 7:30-02:30 Vandaag: 7:30-??? En het weekend wordt net als vorig weekend. |
:|
|
En dat allemaal door Office 365?
|
Koekje heeft bier gekocht :lief: eerste bier in een maand.
|
Citaat:
|
wat zijn jullie aan het doen dan?
|
Wij werken op school ook sinds kort met office 365 :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |