Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Hoi nieuwe bikini #1906 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1927900)

Holland Oates 03-02-2017 23:49

ASMR

deadlock 03-02-2017 23:49

Holland Oates 04-02-2017 00:11

:bloos:

Dakduif 04-02-2017 06:26

Ahw wat rot voor je HO! Ik ben ook nog nooit bij de huisartsenpost geweest dat het wel iemand was die een beetje tof was en niet daar de tijd uit zat met een ongeïnteresseerd gezicht. :o

Dakduif 04-02-2017 06:27

Voel je je nu weer een beetje beter?

Holland Oates 04-02-2017 15:37

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34308922)
Voel je je nu weer een beetje beter?

Ik kon vannacht niet in slaap komen omdat m'n been kut liep te doen en ik niet stil kon liggen, maar nu gaat het wel weer. Nog wel een beetje woozy, maar de pijnen zijn weg.

Maar srsly, het is wel alsof mijn lichaam weet wanneer ik eens een weekend vrij heb en leuke dingen wil gaan doen. Ik ben echt al-tijd ziek. :'(

Tigerly 04-02-2017 15:46

:( Sterkte mevrouwtje!

Holland Oates 04-02-2017 15:52

Danku, madame. Komt wel goed hoor. #bikkel

Snebbeltje 04-02-2017 15:55

Citaat:

Penolopepop schreef: (Bericht 34308550)
Dat klopt, maar 6 uur is mijn zelfs te vroeg. Normaal begin ik om 7

Jeutje. Onze vroegste dienst begint om 7.15 en die hoef ik nooit want dan sta je alleen en ik ben niet bevoegd tot alles. Dus ik begin om 8.30 op z'n vroegst, maar meestal draai ik laat en begin ik om 14.45.

Moet je ook nog ver reizen?

Kikaa* 04-02-2017 16:03

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34309057)

Sterkte HO!

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309060)
Jeutje. Onze vroegste dienst begint om 7.15 en die hoef ik nooit want dan sta je alleen en ik ben niet bevoegd tot alles. Dus ik begin om 8.30 op z'n vroegst, maar meestal draai ik laat en begin ik om 14.45.

Wat doe je voor werk? En hoe gaat het tegenwoordig met je gezondheid? :o geen idee of je me nog kent, ik liep ooit op psych!

Daantje_0705 04-02-2017 16:09

Ik heb een nieuw jurkje gekocht die ik heel mooi vind staan maar mijn vriend is niet enthousiast -O-

Daantje_0705 04-02-2017 16:09

Bij ons beginnen de vroegste om half acht, ik doorgaans om kwart over acht.

Kikaa* 04-02-2017 16:10

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309072)
Ik heb een nieuw jurkje gekocht die ik heel mooi vind staan maar mijn vriend is niet enthousiast -O-

Boeiend :d ik heb wel meer kleding die mijn vriend niet geweldig vindt. Als ik het leuk vind ga ik het echt niet terug brengen omdat hij het niks vindt. Zo zijn er ook dingen die ik bij hem minder vind.

Daantje_0705 04-02-2017 16:11

Nee dat zou ik ook niet doen maar het is gewoon een beetje een domper ofzo

Dakduif 04-02-2017 16:29

:D daar kan ik me dan weer echt niet druk om maken :o

Dakduif 04-02-2017 16:51

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34309045)
Ik kon vannacht niet in slaap komen omdat m'n been kut liep te doen en ik niet stil kon liggen, maar nu gaat het wel weer. Nog wel een beetje woozy, maar de pijnen zijn weg.

Maar srsly, het is wel alsof mijn lichaam weet wanneer ik eens een weekend vrij heb en leuke dingen wil gaan doen. Ik ben echt al-tijd ziek. :'(

Mooi klote dan (n) mijn zus heeft dat ook altijd - zij is de eerste drie dagen van haar vakantie ook ziek, standaard. Hopelijk is dit gauw over.

Snebbeltje 04-02-2017 17:00

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309066)
Sterkte HO!

Wat doe je voor werk? En hoe gaat het tegenwoordig met je gezondheid? :o geen idee of je me nog kent, ik liep ooit op psych!

Zeker ken ik je nog :) ik werk als begeleider (met ervaringsdeskundigheid) in de psychiatrie. Ben nog in opleiding. Gaat goed met mijn gezondheid! Laatste ontstekingen in mijn kop zijn alweer dik 5 jaar geleden. Met mijn spieren gaat ook stukken beter. Laatste ziekenhuisopname was 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog wel 2 periodes van erge spierzwakte gehad, maar die waren toch minder heftig dan toen en duurden veel korter. Ik kan nog steeds niet alles, al beeld ik me soms in dat dat wel zo is maar dan gaat t motortje van mijn fiets kapot en blijken bruggen toch best steil te zijn :D Maar ik functioneer best prima zo en ben dik tevreden.

Hoe is t met jou nu? Ben je al begonnen aan die toffe stage?

Elin3 04-02-2017 17:27

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309075)
Bij ons beginnen de vroegste om half acht, ik doorgaans om kwart over acht.

Foto?

Ik snap dat dat teleurstellend is, maar als jij 'm mooi vind en je je er goed in voelt is het prima toch. Als jij je top voelt in dat mooie jurkje, straal je dat ook uit. En dat vind je vriend vast wel mooi ;)

Kikaa* 04-02-2017 18:05

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309105)
Zeker ken ik je nog :) ik werk als begeleider (met ervaringsdeskundigheid) in de psychiatrie. Ben nog in opleiding. Gaat goed met mijn gezondheid! Laatste ontstekingen in mijn kop zijn alweer dik 5 jaar geleden. Met mijn spieren gaat ook stukken beter. Laatste ziekenhuisopname was 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog wel 2 periodes van erge spierzwakte gehad, maar die waren toch minder heftig dan toen en duurden veel korter. Ik kan nog steeds niet alles, al beeld ik me soms in dat dat wel zo is maar dan gaat t motortje van mijn fiets kapot en blijken bruggen toch best steil te zijn :D Maar ik functioneer best prima zo en ben dik tevreden.

Hoe is t met jou nu? Ben je al begonnen aan die toffe stage?

Oh wow, wat goed om te horen! *o* hoe lang duurt je opleiding nog?

Ja, ik ben daar donderdag begonnen! Vorige week maandag mijn andere stage afgerond en toen donderdag naar m'n nieuwe stage gegaan en het is zooooooo leuk. :lief::cool: met mij gaat het verder wel. Met enorme ups en downs en ik heb er soms moeite mee om m'n leven nog in te delen, vooral omdat het zo wisselend gaat. Paar weken terug ook te horen gekregen dat het enige dat nog mogelijk is 24/7 morfine is maar dat zie ik niet zitten. :herp: lekker als een stonede werken. Maar goed, verder gaat het prima! *o*

Daantje_0705 04-02-2017 18:18

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34309144)
Foto?

Ik snap dat dat teleurstellend is, maar als jij 'm mooi vind en je je er goed in voelt is het prima toch. Als jij je top voelt in dat mooie jurkje, straal je dat ook uit. En dat vind je vriend vast wel mooi ;)

http://www.wefashion.nl/dw/image/v2/...&sh=775&sm=cut

Ik wil wel nog iets van kleur erbij als in een sjaal ofzo. Het is niet echt een bijzonder jurkje maar hij stond vooral heel mooi vond ik.

En daar heb je helemaal gelijk in (y)

Daantje_0705 04-02-2017 18:19

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309159)

Ja, ik ben daar donderdag begonnen! Vorige week maandag mijn andere stage afgerond en toen donderdag naar m'n nieuwe stage gegaan en het is zooooooo leuk. :lief::cool: met mij gaat het verder wel. Met enorme ups en downs en ik heb er soms moeite mee om m'n leven nog in te delen, vooral omdat het zo wisselend gaat. Paar weken terug ook te horen gekregen dat het enige dat nog mogelijk is 24/7 morfine is maar dat zie ik niet zitten. :herp: lekker als een stonede werken. Maar goed, verder gaat het prima! *o*

Leuk dat je begonnen bent en nog steeds zo enthousiast bent (y)

Zijn je oude medicijnen alweer leverbaar?

Op morfine zou ik ook echt geen stage kunnen lopen. Ik had/heb tramadol maar daarmee kan ik ook echt niet werken.

Ieke 04-02-2017 18:24

Toen ik vorig jaar morfine kreeg was ik eerste periode best wazig, maar het wende wel. Dat duf en wazig zijn ging echt beter.

Daantje_0705 04-02-2017 18:26

Maar ook zo goed dat je wel auto kan rijden en kan werken?

Kikaa* 04-02-2017 19:08

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309171)
Leuk dat je begonnen bent en nog steeds zo enthousiast bent (y)

Zijn je oude medicijnen alweer leverbaar?

Op morfine zou ik ook echt geen stage kunnen lopen. Ik had/heb tramadol maar daarmee kan ik ook echt niet werken.

Ja! *o* ze zijn ook heel lief enzo. De eerste dag had ik als eerste afgesproken met m'n begeleidster en ze mailde van ja als je je niet goed voelt app je maar en kom je niet en toen dacht ik woooow.

Ja die zijn er sinds een paar dagen weer gelukkig! Dus daar ben ik weer mee begonnen.

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 34309180)
Toen ik vorig jaar morfine kreeg was ik eerste periode best wazig, maar het wende wel. Dat duf en wazig zijn ging echt beter.

Ja dat kan best, maar het lijkt me niet goed dat je als 21-jarige de rest van je leven aan de morfine zit en dat weiger ik dan ook. Ik snap ook niet hoe een arts zoiets voor kan schrijven. Snap dat ze ook geen mogelijkheden hebben verder, maar aan de ene kant heeft ze het over zo goed als mogelijk meedoen in de samenleving (waar ik het mee eens ben en wat ook echt mijn streven is!) en dan vervolgens wil ze dit. Ja UH....

Kikaa* 04-02-2017 19:09

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309183)
Maar ook zo goed dat je wel auto kan rijden en kan werken?

Het schijnt in de loop van de tijd minder te worden en als je na twee weken verbetering voelt mag je auto rijden ofzo. Maar nou ja, het lijkt me dus heel erg niet goed en ook niet echt goed voor het werk wat ik doe. Ze zien me al aankomen. :herp:

Daantje_0705 04-02-2017 19:10

Oh, dat is tof zeg! Goed begin in elk geval gelijk al.

Hopelijk heb je daar snel weer baat bij. Als er iemand goed probeert mee te komen met een chronische ziekte dan ben jij het wel lijkt me.

Kikaa* 04-02-2017 19:12

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309225)
Oh, dat is tof zeg! Goed begin in elk geval gelijk al.

Hopelijk heb je daar snel weer baat bij. Als er iemand goed probeert mee te komen met een chronische ziekte dan ben jij het wel lijkt me.

Ja zo bijzonder! Daar heb ik me nou druk om lopen maken. :herp:

Ja precies, daar was ze ook wel tevreden over hoor! Maar nou ja, het zal wel. :d heb woensdag een belafspraak met haar geloof ik dus ben benieuwd.

Daantje_0705 04-02-2017 19:13

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309219)
Het schijnt in de loop van de tijd minder te worden en als je na twee weken verbetering voelt mag je auto rijden ofzo. Maar nou ja, het lijkt me dus heel erg niet goed en ook niet echt goed voor het werk wat ik doe. Ze zien me al aankomen. :herp:

Oh okee. Ik vind dat altijd best eng, ben dan altijd bang dat als je in een ongeluk terecht komt, je toch aansprakelijk gesteld wordt omdat je medicatie gebruikt met een gele of rode sticker.

Nee, voor het werk wat je gaat doet lijkt het me ook niet handig. Ik durf het met mijn werk ook niet aan. Patiënten kanker aanpraten terwijl ik een wazig brein heb lijkt me geen goed plan.

Kikaa* 04-02-2017 19:15

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34309237)
Oh okee. Ik vind dat altijd best eng, ben dan altijd bang dat als je in een ongeluk terecht komt, je toch aansprakelijk gesteld wordt omdat je medicatie gebruikt met een gele of rode sticker.

Nee, voor het werk wat je gaat doet lijkt het me ook niet handig. Ik durf het met mijn werk ook niet aan. Patiënten kanker aanpraten terwijl ik een wazig brein heb lijkt me geen goed plan.

Dat niet alleen, maar dat zijn ook dingen ja. Maar ik snap niet hoe ik de rest van m'n leven aan die zooi kan zitten. Ik ben er al eens verslaafd aan geweest en dat was niet heel erg grappig.

Uitwaaien 04-02-2017 19:31

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309216)
Ja! *o* ze zijn ook heel lief enzo. De eerste dag had ik als eerste afgesproken met m'n begeleidster en ze mailde van ja als je je niet goed voelt app je maar en kom je niet en toen dacht ik woooow.

Ja die zijn er sinds een paar dagen weer gelukkig! Dus daar ben ik weer mee begonnen.

Ja dat kan best, maar het lijkt me niet goed dat je als 21-jarige de rest van je leven aan de morfine zit en dat weiger ik dan ook. Ik snap ook niet hoe een arts zoiets voor kan schrijven. Snap dat ze ook geen mogelijkheden hebben verder, maar aan de ene kant heeft ze het over zo goed als mogelijk meedoen in de samenleving (waar ik het mee eens ben en wat ook echt mijn streven is!) en dan vervolgens wil ze dit. Ja UH....

Ik heb ook morfine en ik functioneer er nu prima mee. In het begin was het dramatisch en mocht/durfde ik niet te rijden maar nu wel weer :) ik gebruik nu wel veel minder dan in het begin. Fijn dat het een beetje helpt!

Dakduif 04-02-2017 23:37

Slapen in ons nieuwe bed :lief:

Snebbeltje 05-02-2017 00:15

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309159)

awh super dat de stage zo bevalt! *O* En ik vind t knap hoe optimistisch je blijft met zo weinig mogelijkheden qua behandeling. Continu pijn lijkt me zo intens naar.

Snebbeltje 05-02-2017 00:21

Citaat:

Uitwaaien schreef: (Bericht 34309258)
Ik heb ook morfine en ik functioneer er nu prima mee. In het begin was het dramatisch en mocht/durfde ik niet te rijden maar nu wel weer :) ik gebruik nu wel veel minder dan in het begin. Fijn dat het een beetje helpt!

Waar heb je morfine voor als ik dat vragen mag?

Holland Oates 05-02-2017 08:00

Nou dat ging weer lekker. Heel de nacht migraine waar ik kotsmisselijk van was. De constant bonkende kachel-leidingen vd bovenbuurvrouw helpen niet mee.
Zet gewoon je fucking kachel uit, trut. :'(

Penolopepop 05-02-2017 08:57

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34309057)

Veel beterschap kusjes!

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309060)

Nee, het ligt naast mijn oude middelbare school en dat was 7 minuten fietsen.

Maar normaal beginnen we ook om 7. Dit was een uitzondering, omdat er veel zieken waren.

Ik heb komende week 2 van de 3 dagen avonddiensten. Heerlijk!

Uitwaaien 05-02-2017 09:35

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309426)
Waar heb je morfine voor als ik dat vragen mag?

Voor chronische pijn. :c

Kikaa* 05-02-2017 09:47

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309420)
awh super dat de stage zo bevalt! *O* En ik vind t knap hoe optimistisch je blijft met zo weinig mogelijkheden qua behandeling. Continu pijn lijkt me zo intens naar.

Fijne mensen om me heen scheelt veel. :y en pijn went op den duur, hoe gek het ook klinkt misschien!

Kikaa* 05-02-2017 09:48

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34309504)
Nou dat ging weer lekker. Heel de nacht migraine waar ik kotsmisselijk van was. De constant bonkende kachel-leidingen vd bovenbuurvrouw helpen niet mee.
Zet gewoon je fucking kachel uit, trut. :'(

Het gaat niet lekker hé. :( sterkte! Doe rustig aan.

Dakduif 05-02-2017 09:57

Ik heb een beetje met je te doen HO :( zal ik je morgen een fruitschaal en zelfgemaakte kippensoep brengen?

Snebbeltje 05-02-2017 10:05

:( beterschap HO!

Holland Oates 05-02-2017 10:14

Citaat:

Kikaa* schreef: (Bericht 34309582)
Het gaat niet lekker hé. :( sterkte! Doe rustig aan.

Nee, m'n lichaam is echt een conjo af en toe. :bob: Gelukkig heb ik de hele week vrij. Maar het is lang zo erg niet als bij jou, dus ik moet niet zeiken.

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 34309597)
:( beterschap HO!

Dank je, wijffie. (k)

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34309594)
Ik heb een beetje met je te doen HO :( zal ik je morgen een fruitschaal en zelfgemaakte kippensoep brengen?

Aww, dat hoeft niet hoor, maar keilief. :D
Ik voel me nu al wat beter, hopelijk blijft dat zo. Dan kan ik zo nog richting Utrecht.

Kikaa* 05-02-2017 10:30

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34309606)
Nee, m'n lichaam is echt een conjo af en toe. :bob: Gelukkig heb ik de hele week vrij. Maar het is lang zo erg niet als bij jou, dus ik moet niet zeiken.

Dank je, wijffie. (k)

Aww, dat hoeft niet hoor, maar keilief. :D
Ik voel me nu al wat beter, hopelijk blijft dat zo. Dan kan ik zo nog richting Utrecht.

Dat mijn lichaam mongool doet betekent niet dat anderen niet mogen zeuren als er iets is/ze ziek zijn. :d fijn dat je je weer wat beter voelt! Veel plezier als je gaat, ook voor alle anderen die vandaag naar de meet gaan! *o*

Dakduif 05-02-2017 11:46

Ik heb nu lekker genoeg tijd om eindelijk op mijn gemak te freubelenn aan mijn carnavalsoutfit. Podverdorie wat een zeeën van tijd.

Abby. 05-02-2017 11:58

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34309684)
Ik heb nu lekker genoeg tijd om eindelijk op mijn gemak te freubelenn aan mijn carnavalsoutfit. Podverdorie wat een zeeën van tijd.

Maar toch niet naar de meet komen, hm? :Bob:

Dakduif 05-02-2017 12:00

Citaat:

Abby. schreef: (Bericht 34309687)
Maar toch niet naar de meet komen, hm? :Bob:

Nee want ik moet van half drie tot tien werken :o

En ik bedoelde eigenlijk veel meer nu als in nu ik klaar ben met mijn opleidin gen mijn werk zich beperkt tot mijn werk en ik niet nog allemaal belachelijke dingen moet doen voor mijn studie.

Dakduif 05-02-2017 12:02

En over mijn werk - omg wat zijn mensen toch mooi :o Elke keer als ik begin op een nieuwe groep verwonder ik me over de variatie in mensen en hoe elk menselijk lichaam weer anders is en gewoon functioneert met de meest bizarre vergroeiingen en afwijkingen en weet ik wat niet allemaal. Zo gaaf.

Abby. 05-02-2017 12:02

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34309690)
Nee want ik moet van half drie tot tien werken :o

En ik bedoelde eigenlijk veel meer nu als in nu ik klaar ben met mijn opleidin gen mijn werk zich beperkt tot mijn werk en ik niet nog allemaal belachelijke dingen moet doen voor mijn studie.

Ooooh, ik dacht "je hebt een vrije dag" ofzo :o

Penolopepop 05-02-2017 12:08

Ik heb alle verslagen ingeleverd, dus nu lekker een vrije middag :yeah:

Dakduif 05-02-2017 12:13

Citaat:

Abby. schreef: (Bericht 34309699)
Ooooh, ik dacht "je hebt een vrije dag" ofzo :o

Nee, daar hoopte ik op want dan was ik gekomen!

Dakduif 05-02-2017 12:42

Volgend weekend een nachtje Antwerpen en naar de expositie van mijn zusje. Zo benieuwd, heb al heel lang niks meer van haar gezien en ik heb er zo veel zin in *o*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.