![]() |
Valt wel mee hoor.
|
Citaat:
|
het is normaal ongeveer het gemmidelde
|
Slap: 7cm
Stijf: 15 13 jaar |
Normaal
|
Maar wat is klein?
|
hoe krijgen jull
ie jullie lul stijf |
Een beetje off-topic, maar door met je voorhuid op en neer te gaan over de eikel wordt hij stijf
|
Gwn aan mooie mijden denken en ik ben puber dus ben altijd geil dus hoef maar aan mijn ex te denken en ploep hij is stijf
|
stijf = 10
slap = 5 |
is dat normaal
|
Ja hoor, ik gok dat je een jaar of 12 bent? Dan zit je volgens mij precies op het gemiddelde.
|
slap koud 4
slap 6 stijf 12 13 jaar normaal? |
Ja hoor.
|
Citaat:
|
Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden 15 geworden en heb een vriendin die een relatie erg serieus neemt (seks enzo) nu ben ik me heel erg gaan afvragen of ik een te kleine penis heb voor haar... Want ik wil haar niet teleurstellen (if you know what i mean :lisa: )...
Omtrek is 9,4 cm en lengte in erectie is 8,3 cm... Is dit (te) klein? |
(ik post dit op aardig wat forums because i want answers!! :P )
Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden 15 geworden en heb een vriendin die een relatie erg serieus neemt (seks enzo) nu ben ik me heel erg gaan afvragen of ik een te kleine penis heb voor haar... Want ik wil haar niet teleurstellen (if you know what i mean :lisa: )... Omtrek is 9,4 cm en lengte in erectie is 8,3 cm... Is dit (te) klein? |
Citaat:
|
Yooo geen paniek. Het is in ieder geval groot genoeg om seks te hebben. Wil je zelf ook seks? In dat geval zou ik me niet druk maken en gewoon genieten.
|
16/17CM
Omtrek geen idee 17 jaar Is wel redelijk normaal toch? |
Ja hoor.
|
Waarom heb ik bijna een volwassen pil in erectie want mijne is in erectie 16/17/18 cm ben gewoon nog 13 heb ochtends altijd erectie idk waarom
|
Misschien is je piel gewoon wat eerder in de groei dan gemiddeld. Of je bent gewoon groot geschapen.
En een erectie in de ochtend is iets wat elke man wel herkend en volkomen normaal. |
WTF. Ga ik helemaal serieus reageren. Je pik was vorige week nog 15cm en nu ineens 16/17/18? Gaat wel hard bij jou dan he..
|
Die erectie is waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat je makkelijker je plas op kan houden.
|
Ik ben niet onzer over lengte/omtrek maar in erectie maakt mn penis midden op de schacht een hoek van ongeveer 45 graden, is dit raar/ normaal?
|
Nee, een heleboel piemols zijn niet kaarsrecht.
|
Ik ben 14 en de mijne is stijf 14 cm.
Is dit normaal? |
Ja hoor, da’s een prima maat.
|
hoi, ik ben 16 en vraag me wel af of mijn lul niet te dik is,
hij is 17-18cm lang, maar als ie stijf is is ie 17cm omtrek. Op de voetbal zeggen ze ook allemaal (ook de ouderen) dat mn lul niet normaal dik is. is dit waar? |
Dat is wel aardig dik, ja.
|
ik ken iemand en die heeft een slappe van 4 en een stijfe van 10 hij vroeg zich af of dat normaal was hij is 13 (een vriend van mij)
|
Dat is helemaal normaal!
|
zal het hem vertellen
|
Okay! Vergeet niet te "vertellen" aan "je vriend" dat je apparaat nog bijna dubbel zo groot kan worden.
|
Citaat:
Het is in ieder geval bovengemiddeld, maar dat had je zelf ook al door. |
Citaat:
Op de voetbal zeggen ze wel eens dat ik een pussy destroyer ben, maar nu hoop ik dat dat niet echt zal zijn... |
Er kan ook een kind uit eah ;)
|
Het zal per meisje verschillen, waarschijnlijk. Misschien is het voor sommigen te groot, maar anderen worden er juist blij van. Je kan het niet van tevoren voorspellen, dus het heeft geen nut om je er druk om te maken.
|
Citaat:
|
16j
16,5cm stijf Slap.... Normaal denk ik ? |
Ja hoor.
|
Die van mij 6/7 cm slap en 15 stijf
Ik ben 16 |
15 cm stijf is het gemiddelde voor een volwassen Nederlandse man (als gemeten door dokters, door de mannen zelf iets van 16), dus hij is prima. Plus, ik ben nu 17 en is nu pas gestopt met groeien, dus maak je geen zorgen.
|
15.87cm.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
11 jaar
slap 7 cm omtrek 5cm stijf 8,5 geen schaamhaar ook geen sperma |
Citaat:
|
Ik ben nu 14,5 jaar. Ik zit met een grower. Ik denk dat ik rond de 10/11stijf en 3/5 slap zit. De omtrek is 4/5 cm, smal dus.
Mijn vraag: Hoeveel groet een lul nog vanaf die leeftijd? (Ik weet dat het bij iedereen anders is. Ik vraag een gemiddelde.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |