![]() |
Citaat:
buh, wat doe ik hier nog? :\ |
Een zwarte warme trui (Vero Moda)
|
- witte gebreide trui H&M
- donkerblauwe slippers Adidas - donkerbruine suede halfhoge laarsjes Tommy Hilfiger (mooooi :)) |
Citaat:
|
dé ideale winterjas,een knalrode knielange corduroy houtje toutje jas :)
*intens gelukkig* |
Mijn laatste aanwinst is een broek van Ralph Lauren, beige kleur... en ribfluweel... Echt zwaar relaxte broek:
http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/...L_10084_34.jpg |
gifgroen ernie-die-streethockeyt shirtje
roze poehbeer shirtje |
Een blauw groene katoenen haarband.
En een kadootje voor een vriendin ; Een zilveren doosje met jing/jang teken in een doorzichtig dekseltje en paarse fluffy stof aan de binnenkant en een hangertje van een fairy. |
Een donkergrijze driekwartbroek die ik gekocht had om in te werken. Dat doel is geloof ik 1x gehaald, voornamelijk omdattie veel te lekker zit :D
|
ik heb vandaag mijn OV opgehaald (y)
en om het te vieren ook maar gelijk een nieuwe portemonnee gekocht waar hij in past! |
Stof voor een zwarte wijde ribbroek
rode ribbroek donkerrode henna haarverf |
zwart petje... commando/leger model (jeweetwel standaard hardcore petje :p )
|
ik dacht dat je een emo nerd was :D :p
|
Citaat:
|
vale donkerblauwe spijkerbroek van DKNY
|
Citaat:
nerds roel :D |
- fotolijstje met kroon voor een vriendin
- sleutelhanger met misvormd eendje voor mezelf :) - 2 nougatplakken - big mac menu :o (ik was op survival met school, en op de terugreis werden we bij de mac gedropt, dus ja ik moest wel ;) ) - mc flurry met m&m's |
- 2 houten fotolijstjes (Xenos) voor ditte: http://www.boomspeed.com/pinkyvis/yes.jpg
- aaaalle kleurtjes gestreepte kniekousen (H&M) - en omdat mijn zelfmaakgedoe mislukte, moest ik ze toch maar kopen :(, vleugeltjes + stafje voor het supergeweldige sprookjesfeest volgende week :o :) (H&M) |
nieuwe koptelefoon (nadat ik al 3 setjes pluggen verragt had :o)
broodje kroket op een of ander kutfeest gister |
Kratje bier
Fles fiero En een fles van iets waarvan ik de naam niet weet,het was oranje :| 4 zakjes cotton candy 2 zakken chips en de LOTR dvd :) |
zilveren neppiercing (hijs een beetje te groot voor wenkbrauw en lip, dus ik ga nog een kleinere kopen, hij zit nu bovenin mn oor)
zak drop bananensmaakijsje |
ik heb mooie foto lijstje gekocht bij de Hema...
cdtjes.. die waren op (Aldi).. Pringles (groene) want daar bek verslaafd aan ghnehe.. Haarzooi voor mn stekels.. (Etos ofzow..) En ben met mn mams naar de Makro geweest voor een muts.. :o |
kort zwart lakrokje
zwart kort rokje zwarte gaatjes trui paars spgettiebandjes fluweel truitje zwarte kraaltjes ketting donker rood slipje+hempje babrozig spagettiebandjes truitje met kant *blijjj* |
wat zijn mary janes?
|
god mensen geld te veel??? :eek:
t valt me op dat t koopgedrag hier echt totaal anders is dan het mijne... Ik ben echt een enorme cheap ass en koop ook echt nooit veel tegelijk, meestal 1 of 2 dingen (kleding stukken) en liefst ook niet zo duur :p maar als ik naar diana's acolyte kijk zal dat bij elkaar toch wel redelijk prijzig zijn geweest, zoveel zou ike cht nooit tegeljik kopen!! |
euhhhh ik geloof een zwart vestje
|
Citaat:
|
Morgen m'n bestelde telefoon ophalen.. Eindelijk een nieuwe, mijn oude valt al uit na 10 minuten bellen.
Tis een zilveren Motorola v50, zo eentje die je dubbel klapt (y) http://a508.g.akamai.net/7/508/787/2..._region_1_.jpg Tadaa :) |
Citaat:
|
dat was gister nog
*nieuwe warme lekkere winterjas *fleece sjaal van de V&D in de kleurtjes rood en oranje *armbandje met allemaal kraaltjes in kleurtjes (30 cent :D) *danssneakers (pokkedure dingen btw (n)) *sokken zo :p |
Citaat:
|
brok hasj
|
Citaat:
Ik heb die ook, maar dan niet de V50, maar de V3690. Het menu van de V50 is een stuk fijner en er zitten 3 spelletjes op. Hijs zilver ipv beigemetallic. Alleen jammer dat de knopjes zwart zijn, maar dat is niet zo heel erg. |
rode wijde pants van nike
nike old-skool high-tops |
Citaat:
Maar dit was het mooiste plaatje |
Citaat:
Er loopt nog wat hagelslag uit zijn 'mond'. |
Citaat:
|
eumz..
batterijen :D en wbt kleding.. een mangashirtje dat *blijkbaar* bepaalde jongenz achter mij oproept om propjes in de mond van het meisje te gaan gooien *sigh* maar wel hele lievige jongenz, dus dan valt het meej :) en een KNALROOIE gaave ribbroek met zwartwitstreep aan de zijkant. :D |
woejwoej.. weer aanwinst gedaan..
ik heb een bus haarspray gekocht... en yogho en een snoepje op sjool in de paus... en dalijk gaak surfen en zoeke voor een goeie MP3 spelertje.... want die wilk voor mn fujaardagje.. :P |
supervette puntige laarsjes zonder hak (wel een beetje duur )
|
vanmiddag:
een licht-blauwe trui met hoge kraag McGregor en een knal-geel overhemd van McGregor. binnenkort nog een bruine broek van McGregor kopen. maar eerst weer effe paar weken sparen. gr. J. |
een ring met een vaag teken erin
|
een stofuiger die ik gisteren mee heb genomen in de trein :)
|
Jajajaja Roos in een goed humeur! :D
Nu nog mooie puntlaarsjes zoeken, en ik kan de winter in :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: