![]() |
mn doel was à la Lola Rennt en kvind mn poging wel redelijk geslaagd (y) kijken of me dat morgenvroeg ook nog lukt
|
Heb juist m'n dreads rossig geverfd, is dus nu aan het inwerken...Ligt m.a.w. nu op een torentje op m'n hoofd... :eek:
|
Citaat:
|
Zwart geverfd waar mijn eigen kleur (saai bruin) weer een beetje doorheen komt, t zit op t moment in een hoog staartje met overal losse plukjes...
|
donkerblond in een staartje (kort)
|
Hmm verven is niet zo waw gelukt; je ziet het bijna niet!
(n) |
.. met nat haar in slaap gevallen... dus raad maar :D :o
|
Donkerbruin met een paar lichtbruine 'highlights' erin (nog van de zomer), beetje in laagjes geknipt tot iets over m'n schouders. heb 't nu in een los knotje (met knalrose elastiekje ;) )
|
Zijkanten en achter relatief kort
En bovenop een hanekam(metje) |
Een hele hoge kuif die bijna op een hanekam begint te lijken :|
|
pas gewassen, staat-alle-kanten-op
en de voorste punten staan naar voor (y) |
In twee K3 staartjes.
(Ik ben naar het concert geweest ja...:)) |
mn rood is zonder dat ik het heb gewassen
al bijna vervaagd :| snik :) |
heel saai: in een staart achterop m'n hoofd met 2 plukjes los en nog een witte veeg erin van het verven vandaag :) zeer charming......
|
Citaat:
|
Mijn haar staakt de laatste 2 weken. :/ Ik wil het afknippen..
|
Ehm, normaal in model :p
|
Best veel krullen, in een staartje
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=29384 Duidelijk? :D Ik ga deze week weer naar de kapper denk ik. |
"lerarenstyle" zo'n beetje
|
Staartje.. saaii
|
De deur nog niet uitgeweest en nog geen behoefte gehad om mijn haar te doen. Gelloos dus. Het staat nu in een soort kuif, bovenop vanuit de zijkanten naar het midden (boven) en iets naar voren ;)
|
in twee staartjes met hele kinderachtige :cool: elastiekjess (y)
|
los (en je kunt hier ergens in dit topic terug zoeken naar het model, kleur enz. ;) )
|
Citaat:
|
Donkerblond in een rommelknot of hoe je dat ook mag noemen.
|
afro neger stijl :P
|
Citaat:
|
|
gewoon simpel staartje..
|
whoeshy, tis zondag, geen zin om er wat mee te doen :)
|
superstijl los haar ZONDEr dreads :/
|
Dreads (die overigens nog steeds heel goed zitten :mad: ) in een staart en dan opgestoken.. Het zit dus nogal wild :)
|
Ik ben vanochtend 20 minuten bezig geweest met mijn haar uit te kammen, want het was al na 1 nacht spontaan vervilt en er zaten allemaal dread-achtige dingen in :eek: (y)
Dus nu is het voor het eerst sinds tijden goed uitgekamd, en het zit gewoon, gewoon. Redelijk modelloos met wat gelwax :) |
bagger, in een staart en paar plukken die er niet bijpassen hangen beetje los, het is nat dus zodra het opdroogt gaat het waarschijnlijk pluizen.. door de regen fietsen.. (n)
|
Vet blond achtig haar in staartje. Ga het zo wassen. Punt.
|
ik heb mn haar los en het is nog nat
|
Ik heb nu m'n dreads in een saai staartje, kom net uit bed en ben ziek
|
Citaat:
Nu zit mn haar heeel gaar in een knotje.. ik kan m'n nek niet bewegen dus het lukte voor geen meter :( |
Citaat:
mijn haar zit als vanouds weer strak schuin naar achter in een 2/3de scheiding met te veel gel & wax :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
ik snotter liters uit mijn neus ik verkramp van de maagpijn ik kots de vloer onder ik ontplof van de koppijn en ik voel me niet zo heel lekker |
twee frommelknotjes maar die gaan er zo uit want ik moet paardrijden..
|
Het is nu bovenin donkerblond, overlopend in een rood-achtig kleurtje dat in een ver verleden Red Night was. En vrijdag wordt het zwart. :)
|
Aahw beterschap meis :)
|
Mijn haar, is tja... donker... donkerbruin ofzo... ik vind het eigenlijk een beetje te lang, maar het zijn nu best lange ongekamde stekels, echt staat echt zo belachelijk als het zo gekamd is... beetje, door de war staande stekels, vind het zelf wel ok zo. :)
|
Vandaag lekker simpel:
Haar in een rommelige staart met twee schuifspeldjes aan zijkant. |
Citaat:
denk ik, mssch ook niet :confused: |
zo kaal als een reet van een baby exclusief poep en pisvlekken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |