![]() |
*ff de hond uitlaten de gekste :D:D*
haha... k dacht dat k nuchter nou blijven vanavond :D |
Jaaaa vrijdaaaaaaaaaaaaaag (y) :)
Ik ben wel een beetje vaag nu :cool: |
allang weer uitgewerkt :)
straks drumnbassen en stomen! (y) |
ik ben high...
ok, recap... wij zijn high :) :rolleyes: :eek: echt waar? ja... :D ;) |
mjah.......... far out dude :D:D
|
ik voel me heerlijk, vanalles door elkaar gesmoked.. ben high, en gaar van het dansen (samen met noisy) :D
paar slokjes bier gehad, misschien dat ik me daarom toch nog goed voel (misschien een tijdje stoppen met bier..) |
zwaar naar de tyfus
|
kom net van een verjaardag... ja... wat moet ik ervan zeggen...
het was gezellig maar toch zit ik om half3 alweer thuis (y) |
Hmm..vaag.
Ik heb paddo's opgegeten. Een stuk of wat. En ik zie geen beestjes. |
Citaat:
Beestjes is als je dronken bent. Laten we zeggen dat je geen teletubbies hebt gezien! :D |
wat is dit voor onzin ik ben gewoon altijd stoned als een aap dan zit ik dus ook altijd stoned achter de computer he :)
|
Citaat:
ik ben net wakker, en nuchter |
Halve portie.
|
Citaat:
|
Vers gekocht.. 6 dagen bewaard.
Mexicaanse. Ik was 5 uur gigantisch stoned, maar niets hallicunerends ofzo. |
heb je van te voren veel gegeten?
of... je hebt ze vers gekocht? dus geen gedroogde?? mjah.... dat schiet ook niet op (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
BLOOOOOOOOOOOOOOWUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHH :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
Waarom koop je dan ook geen Hawaiaanse?! En je moet ze ook niet drogen..! Gewoon in omelet of in soepie gooien :) Vorige keer beviel goed, was 15 gram verse voor 2 personen in 1 omelet. |
Ik word niet meer stoned, voel helemaal niets, wordt wel een beetje high denk ik :) Maar het bevalt beter dan hasj.. daar wordt ik wazig van maar dat heb ik nu totaal niet.
|
|
Citaat:
geintje k zal wel een berichtje 8erlaten. K zag btw net dat je iets had gezegd op msn was er niet :D |
hihi waaah little shithead is een beeeeetje stoned :D:D:D
lang geleden dat ik zo stoned was :D hmmm lekkerrrr..... |
quote : wasp
Ja..Leuk. Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic 'MAAR IK BEN NIET STONED IK BEN DRONKEN!!!111' Boeiend, dat is het enige 'spamtopic' hiero. Anders maar niet. spam spam |
|
Citaat:
|
Citaat:
njah... |
Citaat:
|
Ik ben geloof ik wel stoned
|
ik ben high en steek nu mijn bowl aan :D
denk ik... was wel cool, we zien voor et eerst met de auto wiet wezen halen ofzow, maar we waren het helemaal niet van plan, althans ofzow ik dacht dat drexz het niet van plan was, hij reed, had vandaag rijbewijs gehaald :D, en dus toen gingen we naar de jukebox (den haag) en we reden helemaal vaagh want je snapt echt niet waar je heen gaat in de auto enzo. dus toen gingen we naar de greenhouse, maar daar kwamen we ook niet, toen gingen we naar de Sky High, die hebben we gevonden :D (we weten wel waar alles is, maar met de auto is het veel gaarder rijden, je kan nergens in of tussendoor :( ) en toen gingen we naar huis en wisten we ook niet meer waar we echt waren, daarna wel :) ik ga, ik ben gaar :P |
Citaat:
|
Citaat:
maar tis echt moeilijk om dan de weg naar huis te vinden (leidschendam).... :o |
okeej... ik had een discussie met iemand... dus nu aan jullie de vraag: stem wat jullie denken...
1) wiet = lelijk 2) hasj = homo-wiet spreekt voor zich denk ik :) |
Citaat:
|
wiet is prachtig :D
|
haha....far out dude....
wat is dat 'rondje lopen' altijd zo letterlijk hé? :D btw.... hoe later op de avond.. hoe hoger dit topic staat :D |
Gaaaaaaar :D
kent iemand bubbles ik heb het net gehaald en het is echt GOED (y) |
oh en ik heb me rijbewijs :D echt zooooo rlx :) :cool:
|
chill :D
|
Na twee weken gestopt te zijn, ben ik eindelijk weer eens lekker stoned.
|
Citaat:
En niet stoned gaan rijden he? :) |
|
Citaat:
|
hehe... als je 4 dagen niet geblowd heb komt 1 hele joint toch wel wat harder aan :D
|
:(
|
--- :D
zo, na een lange tentamen/examen week, eindelijk vrij :) en hoe vier je dat? door als je 's ochtends wakker word, er niemand thuis is, je ff gaat blowen en straks gaat douchen :) ik ga zo douche :) |
Ik ben niet stoned..maar angel_girl is wel hier nu.. :D *!*
|
er zat een takje in mijn shag :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |