![]() |
ik geloof 549.
Heb op twee bassisscholen gezeten, de eerste verliet ik in groep 6, die leraar dacht dat iik met moeite de mavo zou halen (ok, eikel) Heb hem op de reunie ff een poepie laten ruiken: zit in 5VWO en ga zonder moeite over! danku danku |
546
eerst mavo/havo brugklas gedaan en nu 5 VWO bijna af (op 3 tentamens na) |
544... joehoe!
|
549.... 1 fout minder en ik had 550
maar ach ik vond het zo alweer best.... |
546, net zoveel als DE TRUT uit mijn klas! haha ze vond zichzelf altijd beter als mij duss. ik doe nu trouwens havo
Vriendin van mij had 550! wow! Naya doet nu ook Gymnasium. En mijn zus had 549, 1 meer fout dan 550. En ze heeft eerst mavo gedaan (blijven zitten in 3havo omdat ze niets deed) en daarna havo. Geen stuud dus. |
Hallo!!
Ik had ook 550 punten... Het aantal fouten weet ik niet meer!!! Ik geloof dat ik een paar fouten had in het rekenonderdeel met procenten omdat dit op de basisschool niet was uitgelegd... maja, ik zit nog steeds op het VWO!!! dus het is nog goedgekomen en ik snap het nu hoor... :D Luv ya, diamonde |
543 volges mij..
|
zie ik al die hoge scores kom ik er achter dat ik 536 had?? ben ik nouw dom??? (ke ik ben wel blond maar zegt dat iets??) en ik doe havo
|
549..
edit: ik ga na de vakantie naar 6 VWO + |
> 547
en ik doe nu VWO en gaat lekker. cito-toets lijkt me ook niet zo nuttig, de lera(a)r(es) moet dat gewoon kunnen inschatten! |
542, met een mavo-havo advies...hahaha laat ik nou bijna (woensdag) geslaagd zijn voor me HAVO, zonder ook maar 1xtje te blijven zitten....#Trots# :o
|
542 >ik doe nu havo (3) en ik had mavo advies<
|
er klopt hier toch iets niet dat kan toch nooit dat iedereen hier zo hoog heeft bij mij in groep 8 hadden er iets van 8 ofzo boven de 540 en hier echt bijna iedereen
|
ik denk dat de mensen die niet zo'n hoge score hadden nu toch denken 'shit, wat hoog allemaal hier ga ik niet mijn eigen score bijzetten'
Ik vind het overigens zowiezo onzin, alsof je beter bent wanneer je op een hoger niveau zit. Okay, ik doe havo en dat voelt wel lekker maar het is niet zo dat ik mij beter voel dan mijn vriendinnen die mavo of vbo doen! En vriendinnen die Atheneum of Gymnasium doen zijn ook echt niet beter dan mij hoor!! Ieder persoon is evenveel waard, de een kan misschien beter leren dan de ander maar dat zegt niets over de persoon. |
eummm 541 en daar was ik best heel blij mee had ik nooit verw8 van mezelf :D
|
als je 543 hebt , heb je dan havo-advies??
|
539
|
Nooit van gehoord en dus ook nooit gehad ;)
|
Ik had 548 maar bij iedereen is et anders want het is elk jaar anders geteld dus je kan het niet vergelijken ..... mja
|
Citaat:
ik had trouwens 549 een fout minder en 550 ga naar G3 |
545
|
538
|
volgens de citotoets een score van 547
volgens de nationale iq test een iq van 132 en ik zit op havo :confused: |
539
|
550, ga naar gym3
|
550!!! waren er twee bij ons in de klas, ik en nog een andere jongen.
Ga naar 6 atheneum. |
Ehm.. ik weet het eigenlijk niet precies meer :o Ik weet nog wel dat de hele klas en eigenlijk iedereen verbaast was dat het zo hoog was.
|
is deze nog steeds op pagina 1:eek:
|
Ik was een van de 3 die 550 had. Ik had geloof ik 21 fouten ofzo.....asociaal ik weet het. Maar het is wel een momentopname, want ik ben inmiddels een keer blijven zitten en nu met een taak "voorwaardelijk over" Dus het zegt niet alles.
|
546 geloof ik. Kreeg havo/vwo advies, en doe nu vwo..
|
548, had wel alles goed bij rekenen. Maar dat ik nou zo goed ben in wiskunde...nee, niet echt.
|
550 had 2 lullige foutjes gemaakt :(
Mocht gym doen, ben benieuwd of ik dit jaar haal..... |
58 = havo/vwo
Ik deed een 'ISI-test'. Dus de Citoscores zeggen me niets. Wel opvallend dat ze op dit forum allemaal ongeveer tussen 530 en 550 liggen. Als je bijvoorbeeld 300 hebt, is dat dan super laag? |
Citaat:
|
*denkt*
volgens mij 541 :eek: advies: mavo/havo :rolleyes: nu: 6 ath :p |
538
|
ik begon dus met havo kans (mavo havo) en nu doek havo
|
Alleen entree-cito gemaakt (zat op Jenaplan, eerste jaar dat ze een beetje mee deden (moesten doen) aan die onzin) en daar had ik allemaal A'tjes (? hoogste iig :o) voor...
|
543, met een IQ van 142. Nu zie je dat ook slimme mensen in nederlands zwaar kunnen zuigen.
|
Citaat:
|
534
en mavo advies |
niet gehad, mijn basisschool is er tegen.
|
Geen idee, dan zou ik het moeten opzoeken. In dat jaar dat ik de cito-toets maakte zat er zo als gewoonlijk ook wereldorientatie bij. Op de rest had ik een redelijke score maar daarop een (voor mij) echt hele goede score. Helaas telde dat toen niet mee voor de totaal-score.
|
547 en een IQ van 120
|
548 geloof ik, naar de brugklas gegaan, 2gymnasium bijna blijven zitten, tot 6 gymnasium elke keer over gegaan en in 6 gymnasium geslaagd met: 10,9,9,9,8,8,8,6. Nu bijna derde jaars technische wiskunde.
|
Citaat:
|
ikke 543 :eek: (had je niej ged8 hé..... ;) )
|
Citaat:
dat is dus dik vwo maar omdat ik het allemaal nie zo serieus nam en teveel lulde in de klas hadden ze me maar naar een mavo/havo brugklas gestuurd en heb vorig jaar havo afgerond (die man had wel gelijk hoor dat ik het nie serieus nam dat deed ik op het einde nog nie) en ben wel blij dat ik nie naar vwo ben gegaan heb nou 5 relaxte jaren achter de rug en het half jaar hbo wat ik gedaan heb was oowk makkelijk dus dat is beter dan hard zwoegen op het vwo... |
ik ook. maarja ik heb over 2 dagen grote vak. en ga ik pas naar de middelbare.
548 ( :eek: damn ik is nurdo :eek: ) |
519, slegt he maar ik had hele goeie reden waarom doe je cito score zo laag was want die tijd was mij vader overleden aan kanker. ze zeiden dat ik naar de mavo kon en nu zit ik op mavo 3:D ik mog de de cito niet overmaken ofzo. vond ik wel lullig in vmbo 2 kon ik naar havo 3 gaan maar ik wou dat niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |