![]() |
Lol hoe weet je dat ik ben hier lid sinds half negen, je kent me niet en je weet cker niet hoe punk ik ben
|
Ik ben toch meer punk dan jij ooit zal zijn.
|
en ik ga ook naar andere dingen dan de donkey shot, maar daar zie ik vooral punkbandjes
|
Citaat:
|
avril lavigne is pop... geen punk, dus ben jij geen punk...
|
ok, wanneer was je laatste vakantie naar Frankrijk?
|
OMfG! :rolleyes: :(
|
I guess I'm more punk than you
ik ben 2 jaar geleden nog naar frankrijk op vakantie geweest... |
ff buiten dit gezeik om, download ff wat van beyond93, als je dat ergens kan vinden, het is echt goed!
|
Citaat:
|
k dan is je frans nog goed, ik ben van de zomer geweest, maar frans is mijn slechtste vak! :D maareuh jij bent langer punkfan, omdat je ouder bent, dan ben je niet meer punk dan ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook al was ik 2 jaar jonger, dan was ik nog meer punk dan jij :p |
haha dat zeg ik niet ik ben niet zo punk, ik luister ook rock en rap , mijn smaak is breed, maar laten we zeggen dat ik avril lavigne commerciele rotzooi vind. Je mag meer punk zijn dan ik, waar je dat vandaan haalt weet ik niet, maar ik ga vrij vaak naar concertjes enzo, das ook wel punk gast
|
mijn hond is nog wel de punkste van ons allen hoor
http://www.herbleonhard.com/portfolio/Westie%20Punk.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
die willen we niet kennen, maar als de moeder van je vriend veel punkbandjes kent, naar concertjes gaat e.d. is ze punk
|
Citaat:
je WEET niet wat het is om punk te zijn. Alleen mijn hond weet dat. |
punk is een style qua uiterlijk en shit, en als jij er zo uitziet ben je idd meer punk dan ik
|
want ik heb niet helemaal de punk-stijl
|
coole hond :D
|
Citaat:
|
lol zo kan je het ook bekijken, ik vind het een muziek/kledingstijl.
|
jij bent nep gast
|
ja zo denkt mijn hond er ook over.
|
Citaat:
|
voor de meesten wel, ik kleed me niet zo, ik luister naar de muziek, ga naar de muziek en hang rond, dat vind ik voldoende punk voor mij
|
en je weet niet echt wie ik ben duz kan je me niet nep noemen.
|
Citaat:
|
metal is ook een style, en sommige metalfans, de laatste tijd vooral van die slappe kleine ventjes, lopen met die kleren aan, dan wordt dat vanzelf de 'metal-kledingstijl', voor mij gaat het vooral om de muziek
|
euh... lol je schreef het net
|
jah ik heb geen zin in deze zinloze discussie, die naar mijn mening al veel te lang duurt, ik vind het hardstikke cool dat je naar coole muziek luistert, maar je moet mij niet wijsmaken wat het nou wel of niet betekent...
|
lol ik weet een mooie afsluiter:
Iedereen beleefd muziek en alles wat eromheen zit op zijn eigen manier, waar anderen geen mening over kunnen hebben omdat het helemaal aan jezelf ligt. |
Citaat:
lees: dat is een hele mooie afsluiter (y) |
naja het zal wel, ik ga mezelf weer in me (veel te kleine) bedje proppen, want morgen moet ik weer 2 pw-en maken
|
ik haat pw-week!
|
moet vrijdag ook nog een belangrijke b-bal wedstrijd duz ik ga pitten
|
yo truste.. succes met je toetsen en de wedstrijd
|
punk is in
|
Citaat:
|
Citaat: