![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik speel liever met de grote mensen hier :rolleyes: |
Citaat:
|
JesusLovesYou schreef:
blabla Jezus houdt niet van mij! :mad: Verander je nick alsjeblieft want het slaat echt helemaal nergens op! |
Citaat:
|
kvind t nogal onzin eigenlijk, kijk als je in je wicked weasel bikini naar school gaat OKE, maar eigenlijk is bloot alleen maar natuurlijk...
|
Citaat:
de krijg je van de ooievaar! |
Citaat:
wel flink scheren iig :D |
laten we trouwens die what would jesus do topic weer even uppen :D
maargoed, als bezitster van een christina aguilerab broek met zonder kruis wil ik even dit zeggen... whatever :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat koud is? en je hebt mensen die niet zo zelfverzekerd zijn ovr hun lichaam |
Getverdemme...;
http://wicked1.wickedweasel.com/imag...s/457sheer.jpg ohnee.. hier krijg ik vast een ban voor :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Bij de meeste van die dingen kun je gewoon liplezen :( :eek:
|
ze zegt. ik ben exhibitionistisch
|
nou... je kan veel zeggen... maar je wordt in ieder geval goed bruin op veel plekken... ofzo...
|
Citaat:
|
Zoiets heefd god nooit verboden hoor. Dat is d'r door de jaren heen gewoon bijbedacht.
Maargoed, laat ze lekker. Ik draag omers ook gewoon een kort rokje hoor, maar dat is mischien net iets anders dan word bedoeld. Tsja, mijn eigen daochter zou ik toch uitleggen wat sletterig betekend maar verbieden moet je het niet vind ik. |
Citaat:
Wooo we hebben een slettenverdelger op het forum, just what we needed (n) |
Zijn er eigenlijk ook mannen die zich onfatsoenlijk kleden volgens vrouwen? Ik hoor daar namelijk nooit iets over. Terwijl ik zelf wel de nodige nasty outfits heb gezien bij mannen :D
|
het zijn gewoon stel sletten die zich als aquilera aankleden.
vragen gewoon om verkracht te worden midden op straat |
klopt, en dan maar zeuren da ze et erg vinden als ze nageroepen of gefloten worden
beetje jammer |
Pffff prutsers...
|
prutsers, da zijn et
|
Natuurlijk is het nooit je eigen schuld als je verkracht wordt. Want zoiets wil niemand! Maar door zulke blote kleding te dragen, krijg je veel sneller foute types achter je aan! Dat is dus wel je eigen schuld! Je moet je lichaam dan gewoon wat beter bedekken! Je wilt toch dat mensen je aardig vinden om wie je bent, toch niet om je make-up of je lichaam? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je verkracht werd is het niet je eigen schuld, maar allerlei ongure types achter je aan krijgen lok je wel uit met die kleding. Dat is wat ze zei. Wat me overigens ook bevreemd want ze zei zelf dat ze allerlei rotjongens achter d'r aan kreeg fietsen. |
Ik blijf van mening dat het als een tang op een varken slaat. Iedereen kan vervelende mensen achter zich aan krijgen, daarvoor hoef je geen Christina te heten, tieten te hebben, een meisje te zijn, of 'blote' kleding aan te hebben.
Even de contradictie beargumenteren: dat je dus die types achter je aan krijgt is wel je eigen schuld maar een verkrachting werk je niet in de hand? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
het zijn die jongens die fout bezig zijn, niet die meiden...sjiez |
Citaat:
Verkrachting is natuurlijk niet de schuld van het meisje. Maar als je er zo hoerig bijloopt, krijg je veel meer jongens achter je aan, daar kunnen dus ook foute types tussen zitten en dan heb je wel een probleem ja!! Je kunt het ook gewoon vermijden door je normaal en fatsoenlijk te kleden, dat lijkt me toch niet zo moielijk. |
Citaat:
|
laten we de discussie even een andere richting geven..
wat vind jij (jesus_loves_you) dan kleding die je "net" vind kunnen. In andere woorden wat zou jij nog vinden kunnen om iemand in zien te lopen? |
jullie zijn in discussie met een hardcore eo-er heeft weinig zin hoor :p
|
Citaat:
Meestal draag ik rokken tot iets over de knie, of gewoon lang. Gelukkig raken die steeds meer in de mode, dus dat is makkelijker winkelen. En een mouwloos t-shirt kan wel in de zomer. Maar dan moet het wel een normale hals hebben, zoals een normaal t-shirt. Met gewoon gympjes of sandalen ofzo. En bijvoorbeeld tijdens een feestje kan je er ook heel leuk uitzien zonder je zo hoerig te kleden! Bijvoorbeeld als ik naar de jeugdsoos ga in het dorp met m'n vriendinnen dan zien we er gewoon netjes uit, dat kan toch ook? |
Citaat:
Ik heb nu een trui, een broek en kisten aan, maar dat vind ik toch echt niet extreem netjes . . . een kort rokje en een topje kunnen veeeeeeel en veeeeeeeeel netter zijn |
Citaat:
ik denk niet dat een kort rokje en een topje jou heel netjes zou staan... |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, het ging er dan even om bij het andere geslacht . . . vraagje voor jezusdievanjehoudt . . . kunnen jongens zeg dan ook verkeerd kleden . . . mag ik met strakke hempjes rondlopen ?? Of zo iets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou je veel meer jongens achter je aan krijgen als je je hoerig kleed? Ik denk dat veel jongens het juist verafschuwen, sterker nog: ik weet het wel zeker. Daarnaast; denk je nou echt dat van alle meisjes die ooit zijn verkracht, de overgrote meerderheid er hoerig bij liep? ik vind dat je nogal dubbel bezig bent. |
Citaat:
ik vind dat iedereen mag dragen wat die persoon wil,of ik het mooi vind is dan weer wat anders.. en als je zwaar gelovig bent, doe je dat uit eigen keuze niet. maar waarom zou iemand die niet gelooft zich aan de regels van jouw geloof moeten houden? |
Citaat:
|
jeetje wat een gedoe
tuurlijk keur ik et niet goed dat er van die meiden van 13 er te overdreven bij lopen ....zijn daar de ouders niet voor om te zeggen van heeeey wacht jij es ff wat is dat??? ik zou mijn dochter duidelijk laten weten wat wel en niet kan op die leeftijd...dat soort kleding is wel wat meer voor het uitgaan natuurlijk ....ik vindt et voor dagelijks gebruik niet nodig om er bij te lopen als cristina aguilera... denk je nu echt dat cristina er zo hele dagen bij loopt?ach ja misschien had ze de clip dirty maar met een enkellange rok en een koltrui tot dr knien moeten doen had et waarschijnlijk een grotere hit geweest(NOT!!!) als ik uitga loop ik er niet zo bij als cristina maar denk maar niet dat ik er bij loop als jesuslovesyou hoor!als je uitgaat mag je dr best een beetje uitdagend uitzien toch?? Ow by the way waar kun je dat soort rokken kopen(voor et geval dat et toch in de mode komt?) |
maar vind jij nou ook dat je jezelf niet mooi mag kleden voor jezelf? Ik bedoel hier mee, bijvoorbeeld mooie lingerie onder je kleding ipv een sloggie bh en onderbroek. Of is dat ook tegen jou regels in?
|
nee zeker niet
lingerie is zeer ok... maar dr zijn mensen die et overdrijven en bij wijze van spreken alleen maar in lingerie lopen als ze uit gaan snepje I love lingerie!! |
ho sorry het was voor jesuslovesyou bedoeld.
Mijn fout had het erbij moeten zetten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |