Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   As The World Turns [I] (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=437564)

Blubje 26-06-2003 16:17

wiehh de bruiloft vandaag, wel mooi was alles zeg :)
ik vond al die jurken zo mooi, die van Katie vond ik trouwens ook erg (y)
lieve aflevering vandaag dus :)
alleen die stomme Paul en Barbara moesten het weer een beetje verpesten door te gaa ruzieen, mja...

Iduna 26-06-2003 16:38

Maar de bruiloft is nog niet afgelopen. Het zag er iig erg mooi uit vond ik en ja die jurken ook allemaal. :)
Mitzie had het allemaal over een halfnaakte dode man :confused: Er zal dus nog wel t een en ander gebeuren op die bruiloft, waarschijnlijk.. Morgen ofzo. :)

Blubje 26-06-2003 16:57

Citaat:

*Juliah* schreef op 26-06-2003 @ 17:38:
Maar de bruiloft is nog niet afgelopen. Het zag er iig erg mooi uit vond ik en ja die jurken ook allemaal. :)
Mitzie had het allemaal over een halfnaakte dode man :confused: Er zal dus nog wel t een en ander gebeuren op die bruiloft, waarschijnlijk.. Morgen ofzo. :)

nee tis nog niet afgelopen, ze moeten elkaar nog het ja-woord geven natuurlijk ;)

en er gaat idd nog het een en ander gebeuren, maar ik vertel nix :p (lees teletekst als je het wilt weten, pag. 243 ;))

Riconoscente 26-06-2003 17:02

Half-naakte man zal wel vermoord zijn door Dante, en Dante zal zijn pak hebben gestolen zodat hij niet opvalt in het publiek.

Umytl 26-06-2003 17:04

Hoe zit het nou met Katie en Bruno? Want Katie vindt Simon overduidelijk nog leuk en toch hangt ze aan die Bruno en dit keer niet om Simon jaloers te maken, maar wat dan wel? :confused:

Blubje 26-06-2003 17:10

Citaat:

Umytl schreef op 26-06-2003 @ 18:04:
Hoe zit het nou met Katie en Bruno? Want Katie vindt Simon overduidelijk nog leuk en toch hangt ze aan die Bruno en dit keer niet om Simon jaloers te maken, maar wat dan wel? :confused:
nou Katie werd gearresteerd omdat ze een vliegtuig had gehuurd maar nooit had teruggebracht (weet je wel, dat vleigtuig waarmee zij en henry waren neergestort) naja toen moest ze dus OF de cel in OF 248.000 dollar betalen aan die vliegtuigverhuurbedrijf...naja dat had zij niet, maar Bruno is rijk en dus zei hij dat hij het wel wilde betalen...dat heeft hij dus gedaan en nu vind hij dat Katie zijn bezit is...wat ze dus overduidelijk niet wil...
maar zo zit het dus :)

Elektro M.J. 26-06-2003 17:16

Snik. Ik vind dat Katie en Simon bij elkaar moeten zijn.

Ja, die halfnaakte dode man. Dat is Matthew toch niet he??

Riconoscente 26-06-2003 19:00

Citaat:

ViTa schreef op 26-06-2003 @ 18:16:

OMG no couldn't be (n)

edit: ik heb het even nagechex0red, het is niet Matthew gelukkig ;)

Blubje 27-06-2003 11:48

Citaat:

ViTa schreef op 26-06-2003 @ 18:16:

ja vind ik ook, maar daar vindt ze vast nog wel iets op :)

hmm neuh ik denk niet...maar het heeft wel iets met die Dante te maken denk ik (uiteraard)

Sweet Revenge 04-07-2003 12:23

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 27-06-2003 @ 12:48:
ja vind ik ook, maar daar vindt ze vast nog wel iets op :)

hmm neuh ik denk niet...maar het heeft wel iets met die Dante te maken denk ik (uiteraard)

het is dus Dante (die dode man)

maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel gezien

Riconoscente 04-07-2003 12:27

Citaat:

ikkebenikke schreef op 04-07-2003 @ 13:23:
het is dus Dante (die dode man)

maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel gezien

Nee, de man die bedoeld werd was Harvey, een werknemer van Lucinda. Bovendien was hij enkel bewusteloos.

Sweet Revenge 04-07-2003 16:18

Citaat:

Riconoscente schreef op 04-07-2003 @ 13:27:
Nee, de man die bedoeld werd was Harvey, een werknemer van Lucinda. Bovendien was hij enkel bewusteloos.
oh foei, heb ik niet goed opgelet.
Maar Dante was toch ook aanwezig tijdens de bruiloft van Molly en Jake

Riconoscente 04-07-2003 16:19

Citaat:

ikkebenikke schreef op 04-07-2003 @ 17:18:

Dante ging idd dood,
maar de man die ViTa bedoelde was een andere dan doodgeschoten werd. :)

Blubje 04-07-2003 16:58

Citaat:

ikkebenikke schreef op 04-07-2003 @ 17:18:

ja die was er ook idd, maar die is dus uiteindelijk neergeschoten door Jack... (issie nou dood ofnie? :s)

en wie kan me ff bijpraten? heb t al paar dagen niet meer gezien :p

Riconoscente 04-07-2003 17:21

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 04-07-2003 @ 17:58:
ja die was er ook idd, maar die is dus uiteindelijk neergeschoten door Jack... (issie nou dood ofnie? :s)

en wie kan me ff bijpraten? heb t al paar dagen niet meer gezien :p

Dante verscheen op de bruiloft. Hij had een kelner, Harvey, bewusteloos geslagen en zijn pak gestolen. Toen botste hij tegen Mitzi aan. Mitzi, gecharmeerd van de knappe Italiaan, vertelde aan Jack dat ze een knappe Italiaan met een paardenstaart had gezien, voor wie Holden hem gewaarschuwd had. Jack ging toen ook maar naar de bruiloft en vond de bewusteloze kelner, die toch niet (zoals Mitzi eerder had gezegd) dood bleek (maar dus enkel bewusteloos). Luke was inmiddels verstoppertje aan het spelen met Will en Curtis in het oude huisje van Bryant. Dante was hen gevolgd en toen Luke alleen was, pakte hij hem. Rose kwam echter binnen en zorgde dat Dante op de een of andere manier op de grond viel, zodat Luke kon vluchten. Luke rende naar Holden en Lily en de andere gasten en waarschuwde hen, maar Dante had Rose al gegijzeld en wilde Luke, anders zou hij Rose doden. Luke kon het niet meer aanzien en rende naar Rose toe. Dante drukte Rose van zich weg en wilde Luke pakken, maar Carly probeerde Luke tegen te houden en Jack schoot. Craig sprong bovenop Carly en de kogel raakte Dante.
Later thuis gaf Carly Craig de beloning van een zoen maar hij ging zonder de zoen weg, zeggende dat hij wilde wachten tot ze er zelf om vroeg. Jack zag toen iedereen op de bruiloft weg was James Stenbeck in het bliksemlicht staan. :)

Blubje 05-07-2003 16:02

Citaat:

Riconoscente schreef op 04-07-2003 @ 18:21:
Dante verscheen op de bruiloft. Hij had een kelner, Harvey, bewusteloos geslagen en zijn pak gestolen. Toen botste hij tegen Mitzi aan. Mitzi, gecharmeerd van de knappe Italiaan, vertelde aan Jack dat ze een knappe Italiaan met een paardenstaart had gezien, voor wie Holden hem gewaarschuwd had. Jack ging toen ook maar naar de bruiloft en vond de bewusteloze kelner, die toch niet (zoals Mitzi eerder had gezegd) dood bleek (maar dus enkel bewusteloos). Luke was inmiddels verstoppertje aan het spelen met Will en Curtis in het oude huisje van Bryant. Dante was hen gevolgd en toen Luke alleen was, pakte hij hem. Rose kwam echter binnen en zorgde dat Dante op de een of andere manier op de grond viel, zodat Luke kon vluchten. Luke rende naar Holden en Lily en de andere gasten en waarschuwde hen, maar Dante had Rose al gegijzeld en wilde Luke, anders zou hij Rose doden. Luke kon het niet meer aanzien en rende naar Rose toe. Dante drukte Rose van zich weg en wilde Luke pakken, maar Carly probeerde Luke tegen te houden en Jack schoot. Craig sprong bovenop Carly en de kogel raakte Dante.
Later thuis gaf Carly Craig de beloning van een zoen maar hij ging zonder de zoen weg, zeggende dat hij wilde wachten tot ze er zelf om vroeg. Jack zag toen iedereen op de bruiloft weg was James Stenbeck in het bliksemlicht staan. :)

bedankt, maar dat heb ik allemaal nog gezien ;) ik bedoelde dus van na de bruiloft, afgelopen week dus...ik heb wel gezien dat Abigail met Adam heeft gezoend, maar stiekem is ze verliefd op Nick denk ik...
en verder? iets met Carly ofso?? *is Carly-fan :p*

Deliveran©e 08-07-2003 16:59

15 juli wordt een spannende ATWT- dag :eek: :cool:

Blubje 08-07-2003 17:52

Citaat:

*~*SuSHiJoW*~* schreef op 08-07-2003 @ 17:59:
15 juli wordt een spannende ATWT- dag :eek: :cool:
oehhh hoezo?? :| oownee, laat trouwens maar ik wil het nog helemaal niet weten :p

Elektro M.J. 08-07-2003 18:15

Ehh, is james stenbeck nou een geest of.. ?
En oja, ik vind Jennifer een domme trien hoor. (n)

Riconoscente 08-07-2003 18:26

Citaat:

ViTa schreef op 08-07-2003 @ 19:15:
Ehh, is james stenbeck nou een geest of.. ?
:D

Elektro M.J. 08-07-2003 18:40

Citaat:

Riconoscente schreef op 08-07-2003 @ 19:26:
:D
Kom op! :(

Riconoscente 08-07-2003 18:41

Citaat:

ViTa schreef op 08-07-2003 @ 19:40:
Kom op! :(
:rolleyes:
Weet je nog dat James met die bankier belde om Paul de stad uit te krijgen?

...:)

Elektro M.J. 08-07-2003 18:47

Citaat:

Riconoscente schreef op 08-07-2003 @ 19:41:
:rolleyes:
Weet je nog dat James met die bankier belde om Paul de stad uit te krijgen?

...:)

hihi. ok ok. :)

Blubje 09-07-2003 19:50

Citaat:

ViTa schreef op 08-07-2003 @ 19:15:

En oja, ik vind Jennifer een domme trien hoor. (n)

haha ja zij is echt verschrikkelijk! gelukkig gaat ze er binnenkort uit :)

beetje overdreven trouwens die camera's bij Lilly en Holden thuis :s

oehh en ik wil weten wie die foto's van Carly maakte!! ik kan echt niemand bedenken? :confused:

Riconoscente 09-07-2003 20:24

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 09-07-2003 @ 20:50:
haha ja zij is echt verschrikkelijk! gelukkig gaat ze er binnenkort uit :)

beetje overdreven trouwens die camera's bij Lilly en Holden thuis :s

oehh en ik wil weten wie die foto's van Carly maakte!! ik kan echt niemand bedenken? :confused:

Hmm, vriendje van James...denk ik!

Blubje 09-07-2003 20:26

Citaat:

Riconoscente schreef op 09-07-2003 @ 21:24:
Hmm, vriendje van James...denk ik!
dat zou wel eens kunnen ja, maar waarom dan?? misschien vanwege dat ze nu ontwerpt voor BRO? ofzo..ik weet t niet, ben wel benieuwd nu :D

Riconoscente 09-07-2003 20:56

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 09-07-2003 @ 21:26:
dat zou wel eens kunnen ja, maar waarom dan?? misschien vanwege dat ze nu ontwerpt voor BRO? ofzo..ik weet t niet, ben wel benieuwd nu :D
Als ik James was, zou ik de foto's van Carly en Craig aan Paul laten zien en de foto's van Carly en Paul aan Barbara, om zo van beide het vertrouwen te winnen...:D

Blubje 10-07-2003 16:01

Citaat:

Riconoscente schreef op 09-07-2003 @ 21:56:
Als ik James was, zou ik de foto's van Carly en Craig aan Paul laten zien en de foto's van Carly en Paul aan Barbara, om zo van beide het vertrouwen te winnen...:D
och ja, dat zou kunnen ja, klinkt wel ok :D
hm ik hebt vandaag niet gezien, ik had geen zin :o :p

Deliveran©e 10-07-2003 16:54

Ik vind Barbara een beetje een zeikwijf worden :o

Riconoscente 13-07-2003 18:24

Citaat:

*~*SuSHiJoW*~* schreef op 10-07-2003 @ 17:54:
Ik vind Barbara een beetje een zeikwijf worden :o
Zo is good old Babs geboren hoor :o

Ik weet niet of het bij de vroegere actrices die haar speelden ook zo was, maar het hoort wel een beetje bij Barbara tegenwoordig

Blubje 13-07-2003 21:24

Citaat:

Riconoscente schreef op 13-07-2003 @ 19:24:
Zo is good old Babs geboren hoor :o

Ik weet niet of het bij de vroegere actrices die haar speelden ook zo was, maar het hoort wel een beetje bij Barbara tegenwoordig

ja daar heb je wel een beetje gelijk in, maar ik ben het met Susjibla eens, Barbara is een zeikwijf...

Riconoscente 17-07-2003 19:14

Man, wat een fantastische uitzending vandaag. Ik moest er zelf ook van huilen maar tegelijkertijd was ik door mijn tranen heen aan het lachen omdat Craig zo geweldig was!!! (y)

Elektro M.J. 17-07-2003 23:24

Ahh. Ik wist dat Bryant dood zou gaan maar toch pinkte ik vandaag een traantje weg. Zo zielig!

En wat is er eigenlijk met Katie gebeurd?

Deliveran©e 18-07-2003 18:18

Iedereen denkt dat Katie haar "eigen ik" aan het zoeken is, maar eigenlijk is ze aan het vluchten voor Bruno omdat hij haar constant bedreigd.

Riconoscente 18-07-2003 19:14

Fantastisch vandaag! Super!!

annabegins 22-07-2003 01:51

scene van craig en carly op t eind vrijdag was wel errg mooi!
k vind alleen dat craig niet echt goed een huilend iemand kan spelen... das wel jammer...
abigail kan t veel beter! erg mooi hoe zo vrijdag reageerde (donderdag misschien ook, maar toen heb ik t niet gezien:S)

Riconoscente 22-07-2003 08:10

Mwha als je het karakter van Craig in het achterhoofd houdt, was zijn huilen nog wel enigszins geloofwaardig hoor!

Riconoscente 22-07-2003 08:11

Ik vond "Jenny" veel slechter! (n)

Mara 22-07-2003 13:17

Citaat:

Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 09:11:
Ik vond "Jenny" veel slechter! (n)
Jennifers hoofd staat altijd op janken :o

Beloved 22-07-2003 19:16

He he nou weet ik eindelijk waarom die gast die bryant speelde in Nederland was. Hij had gewoon geen baan meer.

Maar ik begin die barbara nu echt wel zat te worden!!! :mad:
Ze is zo irritant. En ze houd haar mond steeds open om nog zieliger te lijken.
Het leuke van ATWT is dat er geen wanna-be forresters (volgens mij heb ik het fout geschreven) in zitten. Bij The Young and The Restless is dit wel het geval (The Newmans).
Daarom ruled ATWT helemaal.

ciao,
Beloved

(Hopelijk komt Simon snel terug ;) )

Twijg 22-07-2003 20:33

Jaaah, ik mis Simon ook! Hij is zo schattig met dat accent!
Ik volg ATWT niet trouw, maar het is wel de leukste soap die ik ken! :)
Al vind ik barbara idd ontzettend irritant! Van mij mag ze eruit!
Wel zielig dat bryant dood is, maar Billy mag niet weg! :(

MissMorena 23-07-2003 16:41

jaa ik vindt dat jen echt niet kan acteren ennuh.. ik vraag me echt af waar katie en simon zijn gebleve..

AlopiA 23-07-2003 17:04

erg jammer dat bryant dood is..:(
en barbara moet gewoon eruit, die is heel heel heel erg stom sinds dat "ongeluk"

en heeft bryant nou wel of geen zelfmoord gepleegd :|

Bikinie-meisje 24-07-2003 10:36

Jeetje! Wat is er allemaal gebeurd? In de winter volg ik ATWT op de voet, in de zomer wordt het ivm werk iets moeilijker. De bruiloft was de laatste aflvering die ik zag :(

Is Bryant dood ? Gaan we nu meer van Billy zien ? :D:D:D

En wat is er eigenlijk aan de hand met Abigail en die fotograaf ? :D

Rj's_engeltje 24-07-2003 21:17

Citaat:

Bikinie-meisje schreef op 24-07-2003 @ 11:36:
Jeetje! Wat is er allemaal gebeurd? In de winter volg ik ATWT op de voet, in de zomer wordt het ivm werk iets moeilijker. De bruiloft was de laatste aflvering die ik zag :(

Is Bryant dood ? Gaan we nu meer van Billy zien ? :D:D:D

En wat is er eigenlijk aan de hand met Abigail en die fotograaf ? :D

Bryant is euhm, ik geloof in de aflevering van vorige week donderdag overleden....Hij is na Billy en Jennifer betrapt te hebben woedend geworden, alles kapot geslagen en is daarna overstuur in zijn auto gestapt, zonder gordel...Daarna tegen een boom gereden en op de operatietafel aan een hartaanval overleden.

Ik denk wel dat de verhaallijn tussen Billy en Jennifer nog even zal duren, dus jah, die zal er nog wel even in blijven...

En wat er precies tussen Nick (de fotograaf) en Abigail gaat gebeuren weet ik niet, het wordt wel steeds intiemer (ruzies met Adam en Molly enzo), het lijkt af en toe wel of hij op haar verliefd is.

Hoop dat je zo genoeg weet ;)

Beloved 25-07-2003 21:49

- Joepie SIMON IS BACK!!!!! :D

- Nou nog effe hopen dat Barbara weg gaat.

- Jennifer had wel lef om het tegen Craig te zeggen.

- En hopelijk komt het weer goed tussen Paul en Rose.

ciao,
Beloved

Twijg 26-07-2003 18:40

Jah, Barbara moet idd weg!!!
Ik irriteer me zo vreselijk aan haar!
Zeker nu ze Rose aan het chanteren is :mad:

LisanneOUD 26-07-2003 20:00

Barbara moet inderdaad echt snel pleite gaan!! Simon en Katie vind ik trouwens wel cool!!

Gothic 04-08-2003 18:50

Hoe vinden jullie James?

Heerlijk weer hoe hij nou weer een regel met de FBI heeft :D...

da leentjuh 07-08-2003 12:22

hehe James is evil..

(kom ik terug van vakantie is Bryant dood!! :mad: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.