![]() |
wiehh de bruiloft vandaag, wel mooi was alles zeg :)
ik vond al die jurken zo mooi, die van Katie vond ik trouwens ook erg (y) lieve aflevering vandaag dus :) alleen die stomme Paul en Barbara moesten het weer een beetje verpesten door te gaa ruzieen, mja... |
Maar de bruiloft is nog niet afgelopen. Het zag er iig erg mooi uit vond ik en ja die jurken ook allemaal. :)
Mitzie had het allemaal over een halfnaakte dode man :confused: Er zal dus nog wel t een en ander gebeuren op die bruiloft, waarschijnlijk.. Morgen ofzo. :) |
Citaat:
en er gaat idd nog het een en ander gebeuren, maar ik vertel nix :p (lees teletekst als je het wilt weten, pag. 243 ;)) |
Half-naakte man zal wel vermoord zijn door Dante, en Dante zal zijn pak hebben gestolen zodat hij niet opvalt in het publiek.
|
Hoe zit het nou met Katie en Bruno? Want Katie vindt Simon overduidelijk nog leuk en toch hangt ze aan die Bruno en dit keer niet om Simon jaloers te maken, maar wat dan wel? :confused:
|
Citaat:
maar zo zit het dus :) |
Snik. Ik vind dat Katie en Simon bij elkaar moeten zijn.
Ja, die halfnaakte dode man. Dat is Matthew toch niet he?? |
Citaat:
edit: ik heb het even nagechex0red, het is niet Matthew gelukkig ;) |
Citaat:
hmm neuh ik denk niet...maar het heeft wel iets met die Dante te maken denk ik (uiteraard) |
Citaat:
maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel gezien |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Dante was toch ook aanwezig tijdens de bruiloft van Molly en Jake |
Citaat:
maar de man die ViTa bedoelde was een andere dan doodgeschoten werd. :) |
Citaat:
en wie kan me ff bijpraten? heb t al paar dagen niet meer gezien :p |
Citaat:
Later thuis gaf Carly Craig de beloning van een zoen maar hij ging zonder de zoen weg, zeggende dat hij wilde wachten tot ze er zelf om vroeg. Jack zag toen iedereen op de bruiloft weg was James Stenbeck in het bliksemlicht staan. :) |
Citaat:
en verder? iets met Carly ofso?? *is Carly-fan :p* |
15 juli wordt een spannende ATWT- dag :eek: :cool:
|
Citaat:
|
Ehh, is james stenbeck nou een geest of.. ?
En oja, ik vind Jennifer een domme trien hoor. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je nog dat James met die bankier belde om Paul de stad uit te krijgen? ...:) |
Citaat:
|
Citaat:
beetje overdreven trouwens die camera's bij Lilly en Holden thuis :s oehh en ik wil weten wie die foto's van Carly maakte!! ik kan echt niemand bedenken? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hm ik hebt vandaag niet gezien, ik had geen zin :o :p |
Ik vind Barbara een beetje een zeikwijf worden :o
|
Citaat:
Ik weet niet of het bij de vroegere actrices die haar speelden ook zo was, maar het hoort wel een beetje bij Barbara tegenwoordig |
Citaat:
|
Man, wat een fantastische uitzending vandaag. Ik moest er zelf ook van huilen maar tegelijkertijd was ik door mijn tranen heen aan het lachen omdat Craig zo geweldig was!!! (y)
|
Ahh. Ik wist dat Bryant dood zou gaan maar toch pinkte ik vandaag een traantje weg. Zo zielig!
En wat is er eigenlijk met Katie gebeurd? |
Iedereen denkt dat Katie haar "eigen ik" aan het zoeken is, maar eigenlijk is ze aan het vluchten voor Bruno omdat hij haar constant bedreigd.
|
Fantastisch vandaag! Super!!
|
scene van craig en carly op t eind vrijdag was wel errg mooi!
k vind alleen dat craig niet echt goed een huilend iemand kan spelen... das wel jammer... abigail kan t veel beter! erg mooi hoe zo vrijdag reageerde (donderdag misschien ook, maar toen heb ik t niet gezien:S) |
Mwha als je het karakter van Craig in het achterhoofd houdt, was zijn huilen nog wel enigszins geloofwaardig hoor!
|
Ik vond "Jenny" veel slechter! (n)
|
Citaat:
|
He he nou weet ik eindelijk waarom die gast die bryant speelde in Nederland was. Hij had gewoon geen baan meer.
Maar ik begin die barbara nu echt wel zat te worden!!! :mad: Ze is zo irritant. En ze houd haar mond steeds open om nog zieliger te lijken. Het leuke van ATWT is dat er geen wanna-be forresters (volgens mij heb ik het fout geschreven) in zitten. Bij The Young and The Restless is dit wel het geval (The Newmans). Daarom ruled ATWT helemaal. ciao, Beloved (Hopelijk komt Simon snel terug ;) ) |
Jaaah, ik mis Simon ook! Hij is zo schattig met dat accent!
Ik volg ATWT niet trouw, maar het is wel de leukste soap die ik ken! :) Al vind ik barbara idd ontzettend irritant! Van mij mag ze eruit! Wel zielig dat bryant dood is, maar Billy mag niet weg! :( |
jaa ik vindt dat jen echt niet kan acteren ennuh.. ik vraag me echt af waar katie en simon zijn gebleve..
|
erg jammer dat bryant dood is..:(
en barbara moet gewoon eruit, die is heel heel heel erg stom sinds dat "ongeluk" en heeft bryant nou wel of geen zelfmoord gepleegd :| |
Jeetje! Wat is er allemaal gebeurd? In de winter volg ik ATWT op de voet, in de zomer wordt het ivm werk iets moeilijker. De bruiloft was de laatste aflvering die ik zag :(
Is Bryant dood ? Gaan we nu meer van Billy zien ? :D:D:D En wat is er eigenlijk aan de hand met Abigail en die fotograaf ? :D |
Citaat:
Ik denk wel dat de verhaallijn tussen Billy en Jennifer nog even zal duren, dus jah, die zal er nog wel even in blijven... En wat er precies tussen Nick (de fotograaf) en Abigail gaat gebeuren weet ik niet, het wordt wel steeds intiemer (ruzies met Adam en Molly enzo), het lijkt af en toe wel of hij op haar verliefd is. Hoop dat je zo genoeg weet ;) |
- Joepie SIMON IS BACK!!!!! :D
- Nou nog effe hopen dat Barbara weg gaat. - Jennifer had wel lef om het tegen Craig te zeggen. - En hopelijk komt het weer goed tussen Paul en Rose. ciao, Beloved |
Jah, Barbara moet idd weg!!!
Ik irriteer me zo vreselijk aan haar! Zeker nu ze Rose aan het chanteren is :mad: |
Barbara moet inderdaad echt snel pleite gaan!! Simon en Katie vind ik trouwens wel cool!!
|
Hoe vinden jullie James?
Heerlijk weer hoe hij nou weer een regel met de FBI heeft :D... |
hehe James is evil..
(kom ik terug van vakantie is Bryant dood!! :mad: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |