![]() |
hm gelukkig ben ik met mijn hippe pyjamabroek helemaal niet 'naar', meer Ma Flodder, compleet met peuk in de mondhoek en glas wijn in de hand :o
ik kan beter maar gaan slapen ipv mezelf verder voor schut te zetten :D |
Whaha, dronken lor :p ;)
'Hoi, ik ben Hermione en ik doe Patty Brard na' :D ;) |
:D Hm dat zou betekenen dat ik nu zou moeten gaan janken als een baby die op z'n knietjes is gevallen, ondertussen wat woorden uitstotend in de richting van 'Zo behandel je mij niet, verdomme, gooi d'r een fukkin therapietje tegenaan, ik kan dit niet mee-heeeeerrrr'.
uche. hoe moet ik nu nog ontkennen dat ik het kijk. |
Dat hoeft niet. We all do. :o
|
hik, snik
|
een gestreepte pyamabroek van american today
zwart truitje van kookai en blote voeten |
een zwarte broek met witte strepen
een paars shirtje |
-donkerblauwe levi's type 1
-bloemetjes-en-streepjes-topje met omknoophals van fornarina -camel leren colbertje van menatwork -camel instappertjes met punt en bloemetjes van invito -zilveren slavenarmband met bijpassende oorbellen |
Ouwe zwarte levi's spijkerbroek
wit t shirt oude zwarte fleecetrui keb vandaag geen zin om over kleren na te denken *is brak* |
zwarte h&m sokken
grijze broek van diesel witte blouse met lichtblauwe en zwartgrijze strepen (hele dunne lijnen)van matinique, loshangend model wit merkloos t-shirt zwarte boxer van boss |
Polo Tommy , donkerblauw stretch
Broek RL, gebroken wit Boxer cK, zwart/wit Schoenen Puma, zwart/wit Riem merkloos, zwart Sokken merkloos, grijs |
Kleurenpanty
Minirok met veiligheidsspelden Paars/rood driekwartmouw-topje sieraden blablabla |
een blauw boxershort
een wit snoopy-hemdje en een badjas van mn pa |
zwarte wijde broek
zwart shirtje met korte mouwen en vaag borduursel op de voortkant zwart hempje er over zodat je t vage borduursel niet ziet :D Groene mouwachtigiets zwarte armwarmers En me haar is gisteravond geknipt en de kapper had t heel leuk gedaan maar op de een of andere manier wil t nu niet meer zitten zoals zij t gedaan had :( en loop ik eiglijk beetje voor lul.... |
Zwart/groene oldskool vans
geel/groen gestreepte sokken Erg wijde licht beige (bijna witte) 3/4 ribbroek (met brede ribbels) Zwart t-shirt met Lowlands piraten hoofdje Zilveren armbandjes links plastic fluor prikkeldraad rechts |
- Roze Boss overhemd
- Grijs met rode print Hans Ubbink V-Neck Longsleeve - Donkergrijze D&G pantaloni - Nieuw D&G Time Horloge :) - Zwarte Boss instappers - Kapsel: scheiding - Geurtje: Armani Mania |
Zwarte rok met kant en heksenfliebertjes
Zwarte fluwelen wannabe- mary-janes Witte voetbalkniekousen met zwarte streepjes zwart vestje met kanten randje Haar in een soort krullenknotje/staartje en losse plukken mascara |
Citaat:
|
Lichte 'Zink' spijkerbroek Diesel
Wit shirtje met een rode streep Sutherland Rood vestje Esprit |
zandkleurige dockers
wit tshirt (redelijk licht)blauwe rugby met 1 horizontale witte streep gant blauwe sokken blauwe quicks |
|
Hmmm...
Blauw t-shirt van lecoqsportif Donkerblauwe Carsbroek En geweldige schoenen... :p |
simpel zwart kort jurkje
en een handdoek om schouders *haren verfen* Tijgersloffen |
wijde broek
roze hempje roze ondergoed roze polsbandje blauw/wit gestreept polsbandje |
wit shirtje met boothals H&M
turquoise vestje met 2 witte strepen op mouwen Only donkerblauw-wit gestreepte vale uitlopende broek Diesel witte clip-riem witte puntschoentjes met bloem Bronx zilveren slavenarmband, zilveren horloge, zonnebril Leren lukt toch niet dus dan maar weer terrasje... |
gaasstof
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zwart hemdje
zwart bloesje met witte hawaii-bloemetjes iets wijde, vale spijkerbroek knal oranje/rode sokken blauwe all stars regenboogriem haar in een staartje |
zwart-rood-donkerrood gestreepte overknees
zwarte beenwarmers kort geplooid legergroenrokje rood lange mouwen shirt en haar vaag |
beige wijdere broek van :confused:
roze polo Hilfiger donkerbruine wollen v-hals trui Benetton bootschoenen bril op, haar los, en ik kan me er vandaag niet toe zetten om te gaan leren (n). |
Badjas
/lui zwijn mode |
een wijde grijze gladde broek met een blauw t-shirt
zwarte schoenen |
witte dockers
wit t-shirt donkergroene polo bootschoenen |
donkerbruine broques Van Lier
khaki broek TH wit t-shirt lichtblauw polo'tje Straks maar eens even wat anders aantrekken, het is behoorlijk ranzig allemaal (n) |
ondergoed
wit/zwarte sokken zwarte rok, met een paar gekleurde streepjes en een zwart/wit vest. zo he. |
ondergoed
geen sokken een roze linnen broek een geel katoenen t-shirtje best weinig :o |
kort zwart plooirokje
feldonkerblauw ( :confused: ) vest met grote kraag shirtje feldonkerblauwe ( :confused: ) voetbalkous-beenwarmers met twee witte strepen zwarte gympies |
Lichte wijduitlopende spijkerbroek
Rode ESPRIT-shirtje Wit blousje erover |
donkere vale uitlopende heupspijkerbroek Only
zwart hemdje zwart getailleerd blousje met witte krijtstreep DKNY zwarte suede puntlaarsjes zwart leren riempje met zilveren gesp haar los (en het zit eindelijk weer goed.. naar kapper geweest) zilveren creooltjes in oren, zilveren armband + horloge (Guess?) |
Ik ben vandaag een MarinePientje.
Ik heb dus blauwe gympies aan, een marineblauwe lange wijde linnen broek en een marineblauw-wit gestreept sweatshirt. Allemaal zwaar merkloos natuurlijk. daar benk teuge. |
zwarte rok van Britt :p
oudroze hemdje met bh sluitinkjes zwart vestje |
ik draag:
me haar los whoei!!!!!! witte bh en string van hkm wit hempie van de hema gestreept blousje van esprit witte cars wijdere broek me zwarte open MAG schoenen :D |
spijkerbroek van lee
paars truitje van mexx moet straks leren :( |
baggy broek
roze hempje zwarte trui skateschoenen |
een zwart/rood savatage girlie-shirtje met daaronder een zwart/rood moonspell shirtje (omdat korte mouwen een beetje koud zijn vandaag)
een vage, merkloze assymetrische rok met kant die ik ergens in een outlet in A'dam heb gevonden een zwarte pany met daaroverheen een neongele netpany een zwarte bh en zwarte string en donkerpaarse make up haar in een staartje |
wat zijn nou mary janes? kan iemand dat uitleggen? (sorry ik ben stom) of een plaatje misschien?? alvast bedankt, kusz van sophie
|
zwarte allstars met rode strepen erop geverfd (zelfgemaakt)
levi's type one neongroene riem (episode) rood tshirt ('i buy tapes') grijs vest (oude mannen model) neonoranje zweetbandje om mn pols en bovenarm haar in een halve pony en staartje met groen elastiekje groene make-up |
blauwe ochtendjas en beige nike shirt
|
Overseas skatebroek, regenboogriem, zwarte sokken, Vans skategympjes, Queens of the stone age-ondergoedsetje, lichtblauw/donkerblauw gestreept kak-truitje met zo'n witte kraag. En wat sieraadjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |