Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vind jij je lichaam mooi? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=474150)

Ilsje 21-05-2003 23:00

Citaat:

michael85 schreef op 21-05-2003 @ 23:37:
Ik vind mezelf te klein :(

Ik ben maar ongeveer 1,75 :mad:

Is er geen manier om langer te worden :confused:;)

Vele zullen wel zeggen dat 1,75 niet zo erg is, maar de meeste meisjes zijn tegenwoordig zo lang (vooral als ze hakken aanhebben) dat ze echt makkelijk de 1,80 halen (n)

Maarja....er zijn natuurlijk ook jongens van mijn leeftijd die nog kleiner zijn dan mij, maar dat zijn er heeel weinig, de meeste zijn ongeveer 1,85 :(

oef ik ben 1,74 en draag never hakken dus jij bent groter :D zie je wel dat er ook vrouwen kleiner dan jou zijn :P

KiMZz 22-05-2003 07:17

Citaat:

poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 23:39:
Dan kun je met dansen heerlijk je hoofd tegen haar boezem aanvleien. Daar vallen we voor als een blok.

1.75 is groot zat.

Nou sorry hoor maar ik val niet voor een jongen als ie met zijn hoofd ter hoogte van mijn borsten is :o Hij moet langer zijn dan ik.

Sarah 22-05-2003 07:50

Citaat:

michael85 schreef op 21-05-2003 @ 23:37:
Ik vind mezelf te klein :(

Ik ben maar ongeveer 1,75 :mad:

Is er geen manier om langer te worden :confused:;)

Vele zullen wel zeggen dat 1,75 niet zo erg is, maar de meeste meisjes zijn tegenwoordig zo lang (vooral als ze hakken aanhebben) dat ze echt makkelijk de 1,80 halen (n)

Maarja....er zijn natuurlijk ook jongens van mijn leeftijd die nog kleiner zijn dan mij, maar dat zijn er heeel weinig, de meeste zijn ongeveer 1,85 :(

Mijn ex-vriend was (is nog steeds, waarschijnlijk) 1.76. Ik ben zelf 1.62, dus ik vond dat erg praktisch - mijn huidige vriend is 1.88 en om te zoenen moet ik op m'n tenen staan en hij bukken. Dus je hebt gewoon een goeie zoenhogte:)

Fleminho 22-05-2003 11:21

ongelofelijk offtopic maar huizen is goed vertegenwoordigd hier :D

Freyja 22-05-2003 13:23

Citaat:

Meisje Vlek schreef op 21-05-2003 @ 15:31:
Neee... ik vind mijn lichaam NIET mooi!!!!

Er zijn wel bepaalde dingen waar ik wel een beetje tevreden mee ben, maar als ik dat dan ben, dan vind ik altijd wel iets om weer ontevreden over te worden, dus dat schiet niet op.

Ik:
Ben klein (1.62m) maar da's nog niet zo'n drama, vind mezelf te dik (54/55 kilo) dat ik dat nog vind, komt ook omdat ik erg lang een eetprobleem heb gehad en daar nog niet (helemaal) van af ben. Het wordt wel beter.
Mijn kont en mijn benen zijn(/vind ik) te dik. Ik heb ook een rond gezicht, maar da's gewoon de vorm. Kan ik afvallen wat ik wil, maar dat blijft. (heb ik soms nog wel moeite mee, mja)
Voor de rest valt mijn gezicht best mee...

Mijn borsten zijn te groot (cup D) en NIET mooi! Absoluut niet. Daar schaam ik me voor...
(ga het dus ook niet in details eh.. uitleggen)

Mja.. 'k vind mezelf dus niet mooi (n)

En oh ja; 'k ben sinds euh.. 5 minuten lid van 't forum. lees al een tijdje mee en vanaf vandaag ga ik jullie vervelen :) :p

Welkom :)

miro 22-05-2003 13:28

Ik walg echt van mn eigen lichaam....

Serieus..

Jouw_Duiveltje 22-05-2003 14:04

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 22-05-2003 @ 08:17:
Nou sorry hoor maar ik val niet voor een jongen als ie met zijn hoofd ter hoogte van mijn borsten is :o Hij moet langer zijn dan ik.
komt mooi uit dan ;)
(is ineens veel gegroeit en snap niet hoe dat kan)

ik ben best tevreden met mezelf...iedereen zegt dat ik er wel oke uitzie en heb veel vriendin gehad dus het zal wel goedzitten dan....
als ik naar mezelf kijk vind ik mezelf niet zo bijzonder en ik ben te smal (wil breder en gespierder zijn) verder is alles wel goed.

Another Way 22-05-2003 14:49

hoe kan een jongen in godsnaam klagen dat ie klein is?? :confused:

Echt niemand wil met iemand van 1.95 lopen (zeggen meisjes in mn klas) Er bestaan geloof ik ook geen meisjes die boven de 1.85 uitkomen

Be happy met je 1.75, ik doe een moord voor die lengte

michael85 22-05-2003 15:00

Perfecte lengte voor een jongen/man vind ik tussen de 1,80 en de 1,90.

1,95 vind ik zelf weer iets te groot, want dan steek je weer boven iedereen uit en krijg je ook moeite in de tram/trein/vliegtuig en met kleding.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.