![]() |
Citaat:
|
i'm out
verveelde me en dacht fuck it |
Citaat:
|
Citaat:
het is ook wel mogelijk, tuurlijk! maar tis wel vrij lang... ET had het trouwens niet volgehouden :D :D :D |
Citaat:
DAT MEEN JE NIET? JIJ!!! IK had jou de onbetwiste nummer 1 gevonden!!!! Dan ... NU GA IK DOOR! Ha! Ik wou me echt bijna gaan rukken met wetenschap'konflikt wint'. Ha. laatste 7. |
Citaat:
Wel erg apart dat je net na dat je er uit ligt.. opeens op dit topic kijkt en reageerd precies zoals ik al voorspeld had. |
Citaat:
|
tijd om te gaan slapen!
|
Citaat:
Ja, vast... ;) |
Citaat:
|
vooralsnog is er egt geen kut aan gwoon :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat jij ging winnen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit er nog in.
Niet echt moeilijk gehad gisteravond. Ik doe het trouwens nu voor pleurez! VOOR GOD EN EMOBAND! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog maar 7 das 15% kans ofzo dat ik win
|
Citaat:
ga jij je eens rukken man! |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat onderhand de verleiding wel eens komt... maar vooralsnog is dat wel te verlsaan zeg maar
|
Citaat:
Wordt serieus makkelijker voor me naarmate het langer duurt.. maar ja we zijn ook nog krap een week verder het wordt pas echt interessant na een maand ofsow.. |
Citaat:
|
Hujo, ik ook nog stil in the this ridiculous race :)
|
Citaat:
Misschien heet zoiets wilskracht? Misschien is rukken/sex wel geen eerste levensbehoefte? Ik kan slechter zonder muziek ben ik achter gekomen. |
Citaat:
Rukken/sex is geen eerste levensbehoefte, maar behoeftes lijken mij nog steeds vrij natuurlijk, en niet triest. (@Type) |
Citaat:
|
Citaat:
SounD...denkt dat er weinig mee te maken heeft... |
Citaat:
|
hoe heb jij je sig zo irritant gekregen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bepaalde mensen zijn minder irritant als je ze op je ignore lijst zet (y)
Ik wil ook zo'n sig trouwens, kan dat nog langer (meer regels)? |
op zif he... stel dat ik win, is dat nou egt iets om trots op te zijn? :D
want op zig is t ook vrij triest om voor 1 of ander kutforumpje jezelf te onthouden van genot... hmmz... something to think about... ;) missgien word t me mentaal allemala te zwaar |
Citaat:
Je kan geprikkeld raken das biologie.. maar ik blijf bij mijn stelling: Geilheid is een keuze De mens kan tegen allerlei instincten in en daardoor geen kinderen krijgen, zelfmoord plegen etc.. dus je kan ook simpelweg kiezen om niet met je pik te spelen. |
Citaat:
Je kan het triest vinden.. of je kan de lol ervan in zien of je kan jezelf willen testen. Als je er niets in zag zou je niet meedoen.. als je er niets meer in ziet dan lig je er zo uit. Elk moment van de dag weer een nieuwe keuze. What do you choose? |
Citaat:
|
Citaat:
En tja, als je dat zelf gaat oplossen, dan vind ik het een beetje jammerlijk dat je daar niet hulp van buitenaf voor in kan roepen. Is nog eens leuker ook. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dryathon is voor altos
|
Citaat:
|
Citaat:
haha bij deze niet. Een eervolle 7e plaats is het eindstation geworden. Ik dank u allen voor de race, en wens de rest veel succes, dat was het voor pleurez, dat was het voor de 'organisatie'. Ik wacht met spanning af wie er na mij komt. Ik ben vrij en blij om te staan waar ik nu wil, dus deze week word het ... ik zal het besparen. Succes Chris, Teun, Daan, Jeroen, meneer paco en escapism. en oja sound: Sigaretten roken is ook een keuze. Alcohol drinken ook, evenals sex. |
Citaat:
|
Citaat:
En zoals al gezegd wordt, het is geen primaire levensbehoefte. Ergo: niet rukken moet je gewoon kunnen, puur door wilskracht. Vandaar dat ik het op zich al vreemd vind dat sommigen het hier 6 dagen niet uithouden... |
beter elke dag rukken dan vunzige taal uitslaan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |