![]() |
owja en linkin park komt niet meer
|
Citaat:
|
whahahahaha :D
latest news : Sum 41 komt ook niet :p yes :p wie is de vervanger ??? bron: www.graz.nl / http://3voor12.vpro.nl/pinkpop |
Ik vind alleen wel dat ze dezelfde soort band ervoor in de plaats moeten zetten..
Maar nu komt Evanescence in de plaats van Linkin Park.. |
Zwan in plaats van Sum41! Koel!
Alleen minder dat ze tegelijk met Royksopp spelen :( |
zwan lijkt me ook cool
|
:cool: het programma gaat alleen maar vooruit :cool:
|
Citaat:
zwan kicks sum41's ass alot (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch, ik moet ook nog bier (enzo) halen, straks heb ik bier gehaald en heb ik nog steeds geen kaartje.. |
Mwuahaha ik heb net besloten dat ik naar PP ga..
Heb ook al mijn kaartje gekocht :p.. En Hans (static-X) heeft daarom een kilt voor me gekocht :D.. |
Ik ga maandag ook met twee vriendinnen en een complete familie van de ene , maar ach, ik vind het leuk (y)
|
Roman, onze huiscolumnist, gaat naar Pinkpop en stuurt zijn verslag naar ons. Dinsdag komt het online, bij Muziek.
Ik ben op zoek naar mensen die foto's maken op Pinkpop, die ik online mag zetten om dat verslag mee op te fleuren. Liefst dinsdag binnen. Wie kan, wil, heeft zin? -privé berichten zijn fijn- |
jeuj morgen om 7 uur op het station in eindhoven en dan om 8:45 ofzo in landgraaf :) ik heb er zin in :)
we hebben dit jaar een vlag voor op de camping (y) van onze school nogwel :p (st' joris eindhoven) |
^__^ *gaat weg naar station*
|
lon es en eef zitten nu in de trein, ik krijg mijn kaartje rond 10 uur, maar zij kunnen zo alvast een plaatsje op de camping innemen. ik ga eerst bier en nog wat eten halen. en naar de coffeeshop. :D
als je me herkent moet je even heel hard daan roepen misschien reageer ik daarop ;) |
Wat een zelfkwelling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit nu pinkpop-radio te luisteren op internet en daar is als bijna een kwartiertje Placebo bezig en het is weer super, briljant, geweldig, subliem en ze moeten nog 3 kwartier en dat mis ik allemaal, omdat ik nu huiswerk achter de comp zit te maken. Oh wat erg.............. :mad: - Brian molko op mondharmonica nu :cool: bij protect me... |
GODVER ik kom d'r dus ook NET op tijd achter dat ik QOTSA eigenlijk nog veel en veel vetter vind dan ik eigenlijk dacht. Gelukkig :D
-deze cd gaat de eerste 12 uur in de repeat :D |
Gelukkig regent het niet.
|
Citaat:
maar eef je belde net vanuit pinkpop... alleen was ik te laat om de telefoon op de nemen... had ik kunnen zeggen dat thijs bbq'en bij joop is... maarja... dit wordt nu wel erg persoonlijk en de rest heeft natuurlijk niks aan deze post... maar goed ik baal er wel een beetje van dat ik niet in Landgraaf ben... Alhoewel, het was vandaag wel poepweer.... heeft het tentje het gehouden? tentje van geert en thijs meegenomen? nou goed, over poep weer gesproken... ik ga nu ook maar poepen, want anders mist kluivert de boot... hmmm. misschien kan ik voortaan beter op onzin gaan posten ofzo:S |
Ik vind Ilse de Lange koel.
|
ik hoorde dat er wat regen was gevallen
|
Zag net Solomon Burke op TV. Wat was dat genieten zeg!
|
Citaat:
Mwach, lekker interessant.. Lekker glijden in de modder heerscht :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |