![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
net 3.06 gekeken.
leuke episode.
Spoiler
|
Maar wel dom om zomaar aan te nemen dat die bom ontploft is..
|
donnie.. ja zeg wat een creep
ik zat me echt te vragen is hij nou wel een freak of niet wel of niet misschien is hij geen freak en denkt hij zelf ook dat de bom ontploft is (like that's gonna happen (n) ) |
Citaat:
Spoiler
op naar 7 (morgen ofzo :D) |
3.07
Spoiler
|
3.07
Wat een aflevering, echt de grootste twist in 24 history
Spoiler
|
Episode 2 lijkt inmiddels behoorlijk afgerond. Bom gevonden, Kim gaat terug naar huis oid, alleen moet er nog ff een commando worden opgespoord en die bom moet nog ff richting zee gevlogen worden :)
|
Citaat:
Het is Season 2 en niet episode 2 ;) |
Citaat:
|
Citaat:
oberigens, serie 1 leek na een aantal uur ook al beorolijk afgerond, en je kent 24 he. Ik vind overigens het verhaallijn van 2 wel minder dan die van 1. |
Citaat:
|
Citaat:
Btw.. ik volg eerst nog lekker 2.. voor ik me om 3 bekommer! |
3x7 was weer erg vet :D
wat ik alleen niet snap:
Spoiler
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
You still have a life, Jack. You wanna be a real hero, here's what you do. You get back down there and you put the pieces together. You find a way to forgive yourself for what happened to your wife. You make things right with your daughter, and you go on serving your country. That'd take some real guts.
geweldig. punt. R.I.P. George Mason. |
Citaat:
Ik zou het ook gedaan hebben als ik nog maar een paar uur te leven had. Ik ga liever dood als held dan in een vreselijk pijnlijke lijdensweg. |
had al meteen voorspeld dat mason met een parachute in het vliegtuig zat om bauer te vervangen :s
|
Citaat:
|
Het is allemaal wel een beetje voorspelbaar.
|
Citaat:
|
Iemand wel eens opgevallen dat er in publieke ruimtes waar de serie zich afspeelt bijna áltijd een 2e camera zichtbaar is?
In seizoen 1 sowieso als jack bauer in een schuur is, maar das niet publiek. In seizoen 3
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
http://homepage.mac.com/csdesigns/9pm10pm.html
Preview van 3.09 :) |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Ben ik nou de enige die de tweede serie nog kijkt ofzo?
Die gast die Jack belde; het lijkt logisch dat dat die creep met z'n schuilkelder is. Loopt overigens de laatste van die commandogroep nog vrij rond? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar van wat ik zo weet, van seizoen 1, 2 en 3 vind ik 2 toch iets minder. Maar 3 is ook "pas" begonnen en we zijn nog niet eens op de helft, dus wie weet ;) |
Citaat:
|
ik ben ook nog gewoon 2 aan het kijken, en idd, die gast die bauer belde is een dubbelspion uit coral snake
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm...ik begin te geloven dat die kale met die bril erachter zit (achter de opdracht van die zevende gast), hij zit zo voor oorlog te pushen...
|
ja, heb al sinds een paar afleveringen geleden het idee dat die kale er iets mee te maken heeft. En Katie en Jack worden verliefd denk ik en met dat meisje van CTU, die almeida leuk vond en bauer had geholpen, zit ook iets niet helemaal snor denk ik.
|
Citaat:
En in ieder geval iemand in de kring van Palmer. |
kim's vriend zn been er af, chip in het lichaam, pff 24 is wel steeds weer voorspelbaar
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |