![]() |
Citaat:
|
David Bellion van Sunderland naar Manchester United
|
Citaat:
|
Thomas Rzasza naar Partizan Belgrado
Feyenoord koopt spits Danko Lazovic van Partizan |
Ruil tussen Twente en Groningen Allach gaat van Groningen naar Twente, en Chris de Witte van Twente naar Groningen, ook Bas Sibum van Emmen gaat naar Twente. :)
Ik verwacht wel dat twente wat geld gekregen heeft Allach met de Witte ruilen is wel heel dom vind ik :p |
Citaat:
Beide supporters groepen zien beide spelers graag vertrekken bij hun club en nu zijn ze weg en heeft FCG Chris de Witte en ik weet dus niet of dit een goeie speler is. Misschien dat iemand hier wat meer over kan vertellen ofzo? |
Citaat:
|
Djemba Djemba naar Man U voor ongeveer 5 miljoen euro.
|
Citaat:
Hij schijnt veel geblesseerd geweest te zijn laatste jaar. |
Wesley S. naar Ajax
Mokoena naar RC Genk |
Citaat:
klopt. |
De Witte had ook altijd zo'n coole salto als hij scoorde :cool: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar transfer is nog niet afgerond/bevestigd |
Citaat:
Dat hebben we wel vaker :D :p Ray Frankel naar FC Groningen 20jarige rechtback komt uit Paramaribo en heeft stage gelopen bij RBC. FC Groningen heeft de selectie rond voor komend seizoen.(wordt gezegd door bestuur) |
Citaat:
|
Citaat:
lul niet. |
Van Hintum weg bij hannover.
Bruggink in belangstelling van Real Mallorca en Vfl Bochum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mike snoei nieuwe trainer Sparta
Nico jalink nieuwe assistent Sparta Bas van Noortwijk nieuwe elftal begleider Sparta Yevgeni Levchenko naar Sparta David Nascimento naar Sparta Weg Blinker naar ? eli naar amateurs John de wolf naar ? Chris dekker naar ? |
|
Sonck definitief naar Ajax. Ik verwacht veel van hem.
|
mwhuhahahaa ajax heeft een belg gekocht
|
Citaat:
|
Een 24-jarige belg inderdaad. Ik kijk ernaar uit wat hij zal gaan brengen. :)
|
Citaat:
|
Geruchten:
Brett Emerton naar Blackburn Rovers Bert Konterman naar Vitesse |
http://www.terra.com.pr/addon/img/de...8d082genkp.jpg
http://mdn.mainichi.co.jp/image/2002...000029000c.jpg ;) Nep Henk Vos met die zilveren schoenen :p |
Dus nu heeft Ajax een bokser en een acobaat in de spits. En ze hebben net een clown verkocht aan Marseille. What's next? een leeuwentemmer?
|
Gerucht: Zinedine Zidane naar Mvv.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sonck nu officieel naar ajax..nr. 19 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bert Konterman van Rangers naar Vitesse
Chivu van Ajax naar AS Roma (zie ook ander topic) Hakan Sükür van Blackburn terug naar Galatasaray Niclas Jensen van Man City naar Borossia Dortmund |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gerucht:
Harry Kewell naar Liverpool, de BBC, de Nos en de VI komen met dit bericht maar op de officiele site van Liverpool FC staat nog niks, |
Moens uit selectie gezet door Adriaanse.
Omdat het eeuwig voortdurende geschil tussen Moens en Schieringa niet opgelost lijkt te kunnen worden mag Moens voor een aannemelijk bod vertrekken. :( Echt zonde dat AZ op deze manier toch weer een zeer goeie keeper moet verliezen. :( Al denk ik dat het op dit moment t beste is voor beide partijen dat Oscar op zoek gaat naar een andere club. |
Oscar heeft zijn carriere flink verneukt met zijn contract voor ongeveer 12 jaar :)
|
Bart v/d Eede naar Stillem Nix...verhuur voor 1 jaar met optie tot koop
|
geert den ouden naar djurgardens if
doei geert |
Citaat:
|
Emerton definitief naar Blackburn Rovers.
Mooi dat hij nu nog weg gaat, nu vangt Feyenoord er nog wat geld voor, volgend jaar zou hij transfervrij zijn geweest. Toch zullen we hem wel missen, want heel de rechterflank is verkocht. Door deze transfer komt er wel geld vrij om vd Berg naar Rotterdam te halen. |
Citaat:
Wordt zeker ook niet zo gewaardeerd als ie nu weer trug gaat ofwel :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |