![]() |
IK GA OVER!!!!
ben nog steeds verkouden keelpijn hmm..lekkere milkshake leuk liedje... moet kamer opruimen...:S:S geen zin in meot tog maar al zo vaak uitgesteld... |
Kriebels
Heel veel kriebels Rare kriebels Wat voor kriebels? Weet het allemaal niet Wil het weten Wil het niet weten Weet niet of ik het wil weten Verstand Vs. Gevoel Constant Om alles Meer verstand volgen is goed Meer gevoel volgen voelt goed Wat te doen... |
alleen
ziek (pfeifer) moe lusteloos geen zin in iets hebbent guido missent vervelent raar ... |
Zelf niet weten hoe je je voelt
is behoorlijk vervelend Niemand anders kan je daar namelijk bij helpen... |
Citaat:
.... helaas. |
moe
trainen winkelen Hema niks De Lelie niks andere cafe ook niks :mad: V&D dan maar ook leuk formulier? WTF ik wil morgen beginnen man eikel (n) :mad: naja dan niet hoor graag of helemaal niet shoppen gezellig brasserie dikke wind moe moe moe msn Abdu diploma uitreiking kutklok moeeeee *zucht* uitrusten voor pc |
moe...
laatste tijd snel moe.. :confused: net op ziekenbezoek geweest..:):) morgen 30-minuten rooster gheghe weet nix ben leeg... |
moe
ziek hoofdpijn verteld.. *eigenlijk laten lezen* hm tja kweenie deek er goed aan? en nu? ziekenhuis? :confused: wil niej moet maar *zucht* hè bah verkouden *haalt neus op* keelpijn |
verliefd
eenzaam gefrustreerd |
Citaat:
insomnia moeheid feest gisteravond te vet :D micheal jackson neger ik wil geen bier meer zien zometeen slapen... zzzz |
verkouden
moe ziek schoonmaken *blegh* twijfel slecht geslapen bah life is beautiful that way nog meer twijfel hoofdpijn ogen ziekenhuis mee eens ruzie das geen humor bah |
Voel me ziek,
maar volgens mij ben ik het niet Ik ben gewoon een mauwkont Ik moet echt nog veel doen voor mijn tentamen MOET Ik moet per se mijn p in 1 jaar gehaald hebben Anders voldoe ik Weer eens niet aan de verwachtingen Morgen uitslag vorige tentamen... :S Stressdag morgen ... .. . |
moe
verdrietig slapen hopelijk veel vrijstellingen |
Misselijk
benauwd verkouden heel moe voel me klote grrr.... ben beetje down... komt niet door ziek zijn.. week cker [edit: vreetaanval.. :confused: voor t eerst t moet er uit! wrom ik?!] |
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeest vanaaf!!
*nou ja, om 8 uur om precies te zijn* muziek orkest koekjes! popcorn kaaaaaarsen blijblijblij! *juicht* cherish op de radio:D woei! *gilt van plezier* *jezus, mies, doe normaal* |
Citaat:
- ik ben er van overtuigd dat het WEER goed gaat komen - keelpijn - misselijk - blegh - eindelijk ECHT vakantie (hoef niet meer naar school) - geeneens schadevergoeding voor mn boeken :D - jeroen! - nieuwe kleren.. :) - lievig - en ik dan? |
vanavond (weer) schoolfeest :D
heb dr wel zin in!! hopen dat het net zo gezellie word als gister :D vandaag afspraak vertrouwenspersoon ze had (weer) geen tijd vond het eigenlijk niet zo erg had toch geen zin om te praten brief/formulier gekregen van jeugdzorg hmm,heb geen zin!! :( maar k moet toch naja, duurt nog een week(gelukkig) kuzzies |
moe
buikpijn geen zin om te praten |
Voel me nog steeds niet helemaal top
Voor een deel wel Uitslag tentamen gehad Superasociaal: een 10... Nooit gedacht... Voor statistiek nog wel... Nu nog 1 tentamen, en m'n p is binnen Moet er wel voor werken Hard werken De rest van de week |
spierpijn?
overbelasting wel pijn niet alleen met zwemmen nu ook :( morgen toch maar ff dokter bellen dagboek? niks bijzonders te typen Abdu niet online moe vrijdag beetje leiding spelen :) Jan morgen jarig rapport ophalen zwemmen of winkelen? *zucht* waarom zo moe?? |
moe
ziek toch wel vrolijk enzow werken morgen afdansen ijsje a-l ? ;) *grijnst* walk away bah verkouden *niest* adsl suckt :mad: *tralalalalallaaaa* *zingt liedje* woooooeeeeeiiiiii!!!!!!!! |
Triestig
Wil wel ijsje Moet dan helemaal naar stad fietsen Is zo moe Heeft moordneigingen Zou misschien best leuk zijn een keer Weet nu al verschillende mensen die ze wel van deze wereld wil helpen Gaat vrolijke muziek opzetten Leuk mailtje Toch nog iets leuks vandaag Gaat lekker bak Rice Krispies pakken Rice Krispies lekker Twee positieve dingen - gaat al goed |
- :D ben over,
-volgend jaar keihard blokken :( -ach....wat heb ik er ook allemaal aan -ik kan toch niet van het leven nemen wat ik ervan verlang -Ik wil niet meer......... -#@$!!! keuzes maken - moet blijven vechten - tot morgen...... |
moe, diploma, in de war, afsluiting, keuzes (niet kunnen) maken, liefde (missen), te lief.
|
- verveling
- agressief - buikpijn - geen honger - kutafstand |
verveling
alleen confrontatie met iedereen lichamelijk niet in orde |
-leren
-leren -leren -wiskunde op het randje, onzeker - leren -leren -leren -5 configuraties - 5 coordinatiemechanisme -mintzberg - kill kill kill |
zooooooo moe
pww leren leren leren leren ck2 ck2 ck2 ck2 ck2 .... .... .... en dan ook nog de rest ws toch wel over naar V6 |
AAAAARGH! pijnpijnpijn aan de voetjes!
heeft net bij Hema gewerkt staanstaan:| ze doen het ze doen het! ze doen het!!! ZE DOEN HET ECHT! *is ontzettend blij!* morgen weer Hema glans of mat? standaard? Karin, ik heb een bon..... goedenmiddag terugrekenen :confused: vanaaf diplomauitreiking van mn liefuge oudere zus:| I WILL FOLLOW HIIIIIIM! |
zin in eten
buikpijn stom wijf bah laat um met rust man oehh the boy is mine U need 2 give it up! had about enough! bril? jeetje kan altijd nog contact lenzen nemen schrok me dood joh had niet verwacht dat t zo erg was kleine letter b een klein zwart stipje nieuwe jas nieuwe tas :D gezellie ijsje msn eten zin in pijn auw medicijn owja, ook nog een peesontsteking dokter kneep AUW don't touch that! AUWWWW! |
zere voete
douche eten nieuwe auto geeel fris moe pannenkoek tilly, jeremy, kvitten, index AARGH IK HAAT ZWEEDSE NAMEN ivkek, bhv, zbm, pz :mad: ROT AFKORTINGEN |
zenuwachtig....
|
Citaat:
bedankt je eigen gevoel! ;) |
eten
sfeer vreselijk eten goor misselijk V. =klootzak!!!!! haat hem zo erg mag niet maar het is wel zo K HAAT HEM :mad: V. flipt omdat k over mijn zus begon (nooit meer doen) k bang snel naar boven help hij flipt hij verteld niks k moet alles vertellen zit hier gewoon te janken k haat hem zo erg waarom is ie zo??? wil weg nu laat k maar ophouden komt toch niks zinnigs uit K HAAT HEM ECHT waarom houd ie nou niet op... :( |
- stress
- toetsweek - te veel tijd aan andere dingen besteed - leren - mooi cijfer gehaald - t gaat weer beter met me - bijna klaar met school - herkansing - pffffffff |
Snel geirriteerd.
|
kut leven
haat mezelf waarom ik dood moe duister lelijk klote zooi |
wil dat het goed gaat
met iedereen vooral met jou gek zusje vieze was toevallig lachen :D sla zit opgekropt zelfde humor lekker niks verklappen pijn maar toch wel blij want bij (andere) jou :) volgend jaar weer tweede maar goed, zal wel leuk worden hoop ik gelukkig reageert hij goed enz. |
verbaasd
btje verdrietig anja in het ziekenhuis hernia? komop!! dat kan toch niet... ze is 16 :( ziekenbezoek morgen arm meissie :( |
moe
in de war dorst voel me een zeiktrut morgen naar feest? kweenie heb ik wel zin? durf toch niet te zwemmen zeg wel dat ik ongesteld ben ofzo maakt me onrustig zucht moet niet zo mekkeren supervervelend voor anderen morgen naar kermis :D Harry Potter lezen goed boek heb te veel empathie invloed op mij jurk voor Lou kopen gezellig |
stinke
rook lekker eten gezellig niet buiten gesloten lief ze vinden me ok relax netjes? morgen weer klasgenoten zien zijn ze nog belangrijk voor me? ik mis ze niet, maar zal ze ooit wel missen we zien wel Spanje :) |
smerig
dom impulsief gebruikt blond lesbisch te hard van stapel lopen sex goor douche badkamer auw :( gedumpt misbruikt alleen bang |
aangenomen
toch kl*te jaloers op mij :confused: mschn beter alsk r niet meer zie maar dan is r niemand meer over :( iedereen is opeens boos op me mams weer s gestressd gaat weer lekker *zucht* |
bluh
thuis morgen Joey :o nog een keer douchen? zonnen? verveel alleen toch wel blij :o |
Leren
Leren Leren Stress Ik wil niet Leren Leren Leren Bah Tis veel te mooi weer om binnen te zitetn Leren Leren Leren Moet nog veel te veel doen Was ik maar eerder begonnen... *zucht* |
Niet meer zo triest
Nog steeds boos Heeft in gedachten verschillende mensen uit deze wereld geholpen Was zeer goed voor Soveelah, minder voor haar frustratie ;) Is zeurende mensen zat Hele lijst geblokkeerd Zeer relakst MSN van computer afgegooid Nog relakster Kamer verbouwd Zometeen rapport op halen Is over ondanks ziek zijn Mooi Heeft vandaag zeer veel gelachen Is vrij vrolijk Moet nu naar school Geen zin Gaat lekker te laat komen :D |
K*t
waarom verwacht ik altijd vanalles terwijl ik het niet moet verwachten ik ben zo niet dus waarom een ander wel stom gedacht stom kind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijk. Duizel. Schreeuwende mensen. Sigaret. Op. Te hard. Leeg. Alleen. Niemand. Chaos. Trillen. Te veel.
Niks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |