![]() |
gaan jullie mijn reply ook nog serieus nemen??? hehe cool ;)
|
Nee, dat be-aam ik net dat ik dat niet deed... :confused:
|
Citaat:
Goed ik zal mijn post toelichten aangezien dat blijkbaar nodig is. Het was bedoeld als ironische reactie op mensen die eerder hadden gezegd dat ze mensen zouden slaan als ze gedist werden en zo. Blijkbaar kwam dat niet echt over. Jean-Paul, met serieus nemen bedoelde ik meer letterlijk nemen, ik krijg wel de indruk dat jullie het verhaal letterlijk opvatten. Maar goed ,never mind, genoeg hierover, groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat klopt, das idd best lastig via internet, maar de volgende x heb je me dus wel eerder zien posten ;)
groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
En Gim, je hebt gelijk, ik vatte het in eerste instantie niet ironisch dan wel sarcastisch op, maar ook niet serieus :D |
anyways, om op het dis gedoe terug te komen,
als ik uitga dan dis ik mensen, niet eens met opzet, maar puur omdat ik dope opheb en naar de kanker ben, en dissen gaat dan zo geweldig gemakkelijk... het sleept je door de avond als het ware |
Citaat:
... je denkt dat t geweldig gaat ;) |
Citaat:
maar dan heb je het toch niet door :o |
Citaat:
dat vind je vast niet grappig |
Citaat:
en dan te bedenken dat sommige mensen dan niet eens lachen... |
Citaat:
Maar mensen dissen tijdens het uitgaan vind ik niks. Dat ieder na een tijdje zijn eigen weg zoekt: ja Maar dissen... Nee. |
Ik dis maar een persoon, maar die verdient het ook
Smerige 19 jarige SlipKnotWiccan die meisjes van 15 pimped als ie NUCHTER is. |
Citaat:
WANNEER gaan wij stappen Coecie!!! OMG...je lijkt mij wel... |
Citaat:
|
ach...mensen plagen m.b.t. hunzelf doe ik niet echt. gewoon liegen over je eigen achtergrond is veel leuker. de meeste wijven zijn zo naïef, die geloven echt alles :D
in tsjechie aan zo'n wijf verteld dat ik 'speedkid' heette...omdat mn ouders (ten tijde dat ze mij 'kregen') aan de heroine zouden zitten... dus ik dat wijf vertellen dat ik mn naam wilde veranderen in 'jan' ipv speedkid, omdat ik drugs haatte. dat wijf zo; nee je moet je oude naam behouden, want elk kind houdt van zn ouders blabla :rolleyes: echt lachen :D |
Citaat:
Mischien toch niet met zn vriendin moeten zoenen :D |
Citaat:
Kinderachtig, gadver. |
Citaat:
Als mensen je niet lastig vallen, laat ze dan lekker met rust. Ik vind dergelijke acties gewoon ronduit sneu. |
Citaat:
|
Citaat:
Je doet het zelf hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nee... het is te veel gevraagd.... |
Citaat:
|
In de vakantie doe ik me meestal voor dat ik iemand uit dat land ben Spanje,grienkenland,italie.
Ik hoef er niet m'n best op te doen omdat de meeste nederlanders en bewoners van dat volk al denken dat ik een italiaan of spanjaard ben. Ga je naar een discotheek toe,je kijkt even waar nederlandse meisjes zijn. Je loopt naar hun toe en daarna zogenaamd engels italiaans accent lullen. Het mooie is in italie dat bijna elk nederlands meisje een italiaan wilt scoren. Dus ze staan helemaal verliefd naar je te kijken en na 10 minuten zeg je gewoon ik ben Nederlands. Als het meisje wat is blijf je staan anders loop je gewoon weg moet je eens kijken hoe ze dan kijken. |
Citaat:
|
ik zag op I love Indo een paar Nederlandse jongens die zich nogal de man voelden (op een indo-feest..).. die werden wel hard gedist met oa dance-battles haha.. :D
belanda's hebben daar weinig te zoeken, sorry.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje nichterig en kansloos allemaal, anderen vernederen om maar te laten zien wat voor stoere kerel je wel niet bent :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
de meisjes waren er in mindere getalen en die waren ook niet zo 'vet' hoor.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
En mensen dissen moet toch kunnen, ik doe dat altijd, niet alleen tijdens het uitgaan. Maar misschien is het in grote discotheken anders dan in het uitgaansdingen waar ik heen ga want hier wordt echt niemand kwaad. Of ik doe het verkeerd. |
Citaat:
|
jaah wa zal ik zeggen.. kijk als je mensen dist en ze dissen trugn maakt nie zoveel uit... maar soms gaan mensen gwoon te ver, waarom zou je iemand zeggen dat ie lelijk is... snap de humor er nie van en heb wel gezien wa t bij sommigen mensen doe... en das nie zo grappig...
als je dist.. zoek dan n goed 'slachtoffer' (iemand die trugdist, want als je iemand dist die da nie durft dan ben je gwoon zielig') en doe t dan ook goed... |
Citaat:
but still... dissen = (y) |
Dat vind ik echt Josti-gedrag (dissen) gewoon, als je uitgaat om te kloten blijf dan thuis, ga niet iemands avond verpesten, heb gewoon een lachuh avond. Dissen is echt voor mensen die nix beters te doen hebben, ik vind 't gewoon zwak!
|
Laatst ben ik (een soort van) gedist op een mooie manier:
Stond een leuk meisje op de bar te dansen. Ze pakte een peuk en ik wist dat ze geen aansteker had. Dus ik pak me aansteker uit me broekzak en net op dat moment dat ik naar me aansteker kijk die ik pak, steekt iemand anders ongemerkt haar peuk aan. Dus ik steek me aansteker aan voor haar, zegt ze: "hij staat al aan sukkel" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
gehehe ik vind t altijd wel leuk :) heb vooral erg snel de neiging om mensen na te doen als ze aan het dansen zijn en idd over kleding .. maar ja dat doe ik eigenlijk ook als ik niet uit ga :o
|
Citaat:
|
O sorry loop mezelf beetje te quoten maar dat was niet expres, wilde alleen wijzigen
|
Ligt eraan wat je dissen noemt. Zodra je het op een normale manier doet is het wel grappig. Je moet mensen niet gaan beledigen maar als ze een poging tot toenadering doet waar je niet op ingaat vind ik het niet erg. Ik ga altijd voor een praatje, peilen of het meisje ook wat te vertellen heeft. Van die meisjes die voor me staan en tegen je aan beginnen te rijen, die dis ik wel altijd. Heb ik echt een hekel aan en het staat zo goedkooop. Leuk uiterlijk ok, maar dat heeft de pop onder me bed ook :D.
|
Ik vind mensen dissen triest zonder rede,net zoals ruzie zoeken zonder rede.
Ik dis nooit zomaar iemand en ik zie niet wat er leuk aan is. |
Citaat:
|
Citaat:
oke ik zou ook niet zo snel als nederlander naar een I love Indo feest gaan .. maar boeiend .. vind het juist wel vet als ze zich er niks van aantrekken dat t een 'indo-feest' is en gewoon gaan omdat ze waarschijnlijk de muziek goed vinden .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |