![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben bezig lang haar te kweken in een potje het is alleen de verkeerde recept (volgens mij) het is een beetje steil geworden dus moet ik het nog steeds doen of nie??
|
A la travis = :eek: :o (y)
dus t model van calvin, voor crave... |
|
ik laat het ook groeien, maar met welke wax oid moet ik het nou stylen dan, like chrios oid ;x
|
bij sommige jongens staat ut wel stoer maar als het te lang is bijv. 10 cm. onder de schouders vind ik het niet mooi...
|
hehe dan vind je mijn haar zeker niet mooi, das ongeveer 40 cm onder de schouders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen schijnen op mannen met lang haar te vallen omdat dan het oer instinkt weer boven komt bubbelen ofzo:
De jagers waren meestal gespierd en hadden lang haar, zorgden voor de vrouwen en kinderen en het voedsel. Niet dat ik zelf op mannen met lang haar val, en ook niet echt vriendinnen van mij die dat wel doen... Maar goed, hoorde ik ooit eens op Discovery geloof ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb altijd moeite mensen met lang haar serieus te kunnen nemen. Het komt m.i. gewoonweg niet net over.
Eventueel een lange, nette paardestaart zou kunnen. Liever niet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lang zwart haar, rrr.. |
mn vriend heeft een beetje halflang haar....hij skate heel veel en draagt dus ook skate kleren....
t ziet er wel lekker nonchalant uit :p en is lekker om doorheen te aaien |
Citaat:
|
Ik heb ook lang haar.. Het is alleen een beetje te lang, met wel wat dode stukken erin..
Maar toch maar eens de beslissing genomen om het wat korter te doen, en blauwzwart te verven.. Maar het duurt denk ik nog wel even voordat ik het zo heb (iets te kort eigenlijk).. http://hem.passagen.se/kruse/sisters...re/Andrew.jpeg |
Citaat:
|
Citaat:
Wat n crap, zolang t toch uitziet en die persoon bevalt is er toch nix mis mee. Ik geef toe dat onverzorgd lang haar ertoe kan bijdragen t dat je minder serieus wordt genomen maar dat ligt aan de onverzorgdheid en niet aan de haarlengte, naar mijn idee. |
Citaat:
En onverzorgd haar vind ik altijd ranzig, lang of kort. |
Citaat:
Ja zo kan ik wel in je punt komen, als je inderdaad een presentatie etc moet houden komt het op dat moment verzorgder over. Maar dan ligt het dus gewoon aan de situatie waarin je je bevind op dat moment. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |