![]() |
k*t, k*t, k*t, k*t, k*t, k*t, k*t, k*t,
Ach ja... soms heb je zo'n moment dat een ander de behoefte heeft om je finaal de grond in te stampen. En dan moet dat ook nog eens je zusje zijn... :( |
Citaat:
Thx 4 asking :) |
En weer een overheerlijk Vivaldi ijsje
Plaats de problemen waar ze horen Nou dat hebben we gedaan Zo gezellig hier Echt top Dr zijn wel aardige mensen Alleen flink zoeken Hmm - heerlijk drop Voel me top (y) Op naar de volgende dag |
elkaar een week niet zien?
ARRGHHHH hoe ga ik dat volhouden aan de ene kant goed aan de andere kant kut geen msn meer wel leuk hoor maar misschien beter? Ach wat nou wat nou beter??? weglopen voor de waarheid! Als ik IETS HAAT is t dat wel :mad: (n) |
waarom doe je nou zo?
ik snap je niet ik weet niet wat k met je aanmoet doe toch eens normaal zoals je hoort te zijn waarom ben jij mijn vader? :( |
ze was dus wel boos
toen weer niet en nu weer wel :( strand komt mn strot uit misselijk moeheidsaanval ofzo :S |
aaaagrrrhhhh,
nieuw probleem kan dr ook wel bij oma me vader contact? dat wil ie niet waarom? geen idee cadeautjes achtergelaten waarom niet ff geven wil ze mij niet zien pff...dit word weer een heel gezeik... |
word moe
maar geen zin om te gaan slapen bah ik wil met um praten :( |
Geef me één emmer stront, en ik weet precies wat ik ermee doe.
ík zit tenminste wel goed in mn vel, en dat kunnen we niet allemaal zeggen. doe me nog maar een emmer. *zingt, terwijl ze dat niet zo goed kan* was gezellig hier. Hans Liberg was weer formidabel. weer door mn rug gegaan. kan weer geen flikker. terwijl ik het juist zo leuk vond om te doen. ik kan ook wel zeggen dat ik mn eigen kapitein ben. is niet zo, heb wel degelijk matrozen nodig op mijn schip. en dat hebben we allemaal......allemaal... *en nu allemaal handjes in de lucht voor yannick!!! C'est soirees la!* |
't gaat voor het eerst sind een week weer lekker
jeeej! *doet vreugde dansje* goed starten misschien contrabas en les druiven zijn lekker :p AjSO misschien ook in orkest wiejjj! Waar haal ik zo snel iemand vandaan voor interview? vrijwilligers? :o ik ga genieten van mijn blij zijn! tabbée! |
Citaat:
Bel Anders ga ik hard slaan Boos Stom Dom O ja mh 'vriend' Aansteller Overdreven Popcorn De vliegende panters Dokter Pfeiffer Bloed Humus |
Citaat:
|
heb het um gepraat :)
ging vet goed gelukkig hoop dat we elkaar zien vandaag MiSs YoU :p straks werken blegh geen zin moe zwemmen? wel weer mooi weer en zin :) kusje |
Hm, uurtje geslapen
niet genoeg J, kom online we moeten praten anders kan ik niet slapen :p geouwehoer en k heb niet eens een hond om uit te laten stikheet mug boe moe kan toch nie slapen ga straks nog wel ff in mams bed liggen blèh |
nog lui
niet normaal zo naar S. zin en B. water straks kinderen pannenkoeken morgen mama volgende week smiddags vrij zin |
Met mijn hoofd in de zon
Verbaasd en nieuwsgierig En ze vloog weg in haar droom |
*neuriet liedje*
dacht ze nou echt dat dat me boeit? interesseert me dus niets maarja dat kunnen we niet van ons allemaal zeggen tja, als je zo gaat beginnen ken ik er ook nog wel een paar maar ik zal me maar niet laten gaan daar komt niet veel goeds van maar tis mijn schuld niet Gelukkig heb je altijd mensen waar je wel op kunt vertrouwen wanneer je die nodig hebt. hmmm.. honger maaaar... :o het gaat nu goed nml.. dus nog even doorgaan |
lekker koel in huis
gelukkig maar voel me weer wat beter schoon foto's vakantie nieuwe kleren doen wonderen |
vrienden
begrijpen niet hoe ik me echt voel alleen kut zin? kom dr niet uit ga zo maar weer zwemmmen |
zwemmen!!!
koewl man! nog een uurtje ;) tis ook veeels te heet hier maar ik ben wel wat gewend en lul uit me nek :P |
komt ie:
suzanne fahid zelfmoord pillen gerda wel of niet gaan *auw* topic openen? fleur heeft hiv floor auditie mislukt am alles verpest rot op hou op wilco de strook geen zin fuck op black~light |
pissed, jaloers, m&ms, msn, ouders, kwaad, onbegrip, down, stemmingswisselingen
|
sloom internet
shit, waarom zo schrikken? beter niet waarom moet het zo warm dik kapotte broek rot pc moe zeer |
terug van vakantie
moe geen zin om te slapen en te warm ik mis hem nog 4 daagjes volhouden *zucht* ik vind mezelf zo erg wat dat betreft... |
Ik ben trots op mezelf.
*grijnst* Ik pas in een broek van 3 jaar terug. Yeah! *is blij* wel honger nu.... *twijfelt* zwemmen was gezellig :D en afkoelend ;) |
moe
gewerkt gezwommen end fietsen blegh heel moe! eten moeilijk douchen warm dorst ik kan t nooit uitmaken! dat kan gewoon niet! en dat andere ook niet difficult en jij merkt er niks van :mad: waarom ben je nou nie op msn :( stomme ******** :( |
benieuwd
warm oogontsteking daglenzen geld gewicht pil verwachtingen egaal C++ sfeer drank vriend sms verstand gevoel uiterlijk verslaving gedachten fietsen doorzettingsvermogen laten kennen eten drinken angst naief wit vergeten schaamte taal begrijpen confrontatie vluchten intelligentie studie kamer |
Angst
Vernieuwing Heimwee Verlangen Voorpret Hana Eindelijk Leegte Walging Angst Angst Angst Koud Weg zijn Bah. |
rust
eindelijk toch wel goed berusting onvermijdelijk wekker nog maar 1 weekje genaaid door 538 bruin nog steeds niet verbrand morgen ik wil weer ik wil meer laatste kans voorlopig schrik ventilator forum-mensjes veel PB's strakkies druiven |
huh? 1 kg afgevallen
in plaats van 10 erbij? t is toch niet te geloven... *zucht* het is vervelend als je mensen vanalles gunt wat je jezelf eigenlijk ook gunt maar bij die ander is het wel mogelijk en bij jou -nog- niet... oftewel: ik wil mijn vriendje... :( ;) *diepe zucht voor mezelf* |
onwetendheid
andere mensen zijn onvoorspelbaar we'll see goed |
wereld aan me voeten
bijna aan de top |
Suicidaal .. oftewel kut, en onzeker.
|
waarom?
negeren sukkel kut herman finkers ik vind hem niet meer lief waarom heb ik nou weer iets van aandacht te kort? huh? :confused: flieft toch wel jeej! maar jah kwillum meeten.. z.s.m dorst ik voel me K*T blegh! huilen pfff z.s.m dat ook dan maar.. tabbéé alles en iedereen |
hij kwam toch
gekletst naar me toe kusje :) drinken kamer warm vrijen laat slapen nu lui of toch moe? ach wat maakt t uit pm van Charlie :D lieffies werk pm je na t werk terug :) bah geen zin bijna weekend vanmiddag zwemmen vanaaf bbq :) jummie |
goeiemorgen
uit bed gesmst *grijnst* maar dat geeft niet. t was een lief smsje. en nou issie zomaar weg *grijnst breed* vandaag begrafenis morgen de stad in. zondag lekker nietsen. maandag ook geen idee wat te doen. hele week niets te doen. Emmet's verjaardag misschien. kermis ook nog. schoolspullen kopen. examenjaar *zucht* RRRRRRRAAAAAAAAAARRRRRRRRR zat. muts. debiel. FLIKKER OP! :mad: |
mies; neus in, mond uit ;)
warrum morgen stad *grijnst* zin in kado voor Emmet??? kermis moet nog heen met neefjus ;) |
Mjupz, kadootje voor Emmet
heb honger ga zo BBQen t zit me wel gebakken *met knipoog naar de BBQ* begrafenis vanmiddag was mooi. morgen lekker de stad in. weer wat afleiding. zondag nietsen. goed gesprek gehad net mam, je kan niet tegen een stoeprand rijden, dan gaat je BAND LEK!!!!! *gek!*:P |
Citaat:
heeft het warm tis ook warm muts mjah, ik heb gelachen vanmiddag you go, boy!!! kermiss!!! morgen naar stad :D zin in ! |
Soms zeggen ogen zoveel...
|
warm
ziek zwak misselijk B. niet thuis jammer kutcomputer straks naar me zus film? katje lief M. raar k ben niet leuk andere M. je lult k ben geen lekker ding naja, vaag J. jij doet echt raar of ben k raar k kom dr niet uit |
hmpf
:( kwil huilen sms.. waarom issie er nou niet? het gaat fout door mijn eigen stomme schuld naja dan maar weer stom doen hmpfl! :mad: flieft tis niet leuk meer waarom is alles zo lastig? kben echt enorm moe naja dan maar slapen ofzo hmpfl gesprek.... k*tzooi |
Op wie mag ik me afreageren????
|
Citaat:
|
- warrig
- RSI - nadenken; overdaad schaadt - 102.7 FM - verdriet - help mij.. |
tuurlijk
negeer me maar ja hoor en nog eentje :( ach stik ook grrrrr baantje aangeboden ze vonden me goed :| complimentjes=leuk wil werken NU vaag :S morgen weer niks :( stelletje honden vooral niks zeggen lgt het soms aan mij? mschn is het wel niet goed *zucht* |
gemengde gevoelens
alles tegelijk hij weet het ook verraden? goed/fout? Y emails naja |
Wil niet werken vandaag en morgen
Volgens mij verbrand ik dan levend En tis natuurlijk superzwaar... :( Morgen papa & mama & zusje uitzwaaien Hele huis zelf 'onderhouden' Overmorgen vriendje ophalen op vliegveld :) Eindelijk... Ik wou dat het nu al overmorgen was Ik wil m zien Ik wil m knuffelen *nog even volhouden* |
it will all be ok
the thing is, that it's not my problem anymore engels is ook niet mn beste kant. vanmiddag i ain't trippin' , i'm just missing you raar om te zien staan |
Ma raar
Onredelijk Ik=klote wijf Ik=egoistisch Wie is hier nou egoistisch? Wie zit dr dag en nacht bij dr vriend? Ik ga mijn gang maar Ik=trut Ik=lui Ik kan het zelf verder uitzoeken Ik=kreng Ik=asociaal Snap dr niks van Ik heb niks gedaan Ma moet me niet meer Wie nog wel? Niemand? Dan ga ik maar! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |