![]() |
Citaat:
En verder was het echt supergaaf! :cool: |
Ik heb tijdens het (overigens magistrale) concert ff genoteerd:
1 Apocalypse please 2 Hysteria 3 Newborn 4 Sing for absolution 5 Thoughts of a dying atheist 6 Citizens erased 7 Space dementia 8 Endlessly 9 Feeling good 10 Butterflies and hurricanes (wow!!!!) 11 The small print 12 Sunburn (double wow!!!!) 13 Muscle museum 14 Bliss 15 Our time is running out 16 Plug in baby Toegift: 17 Blackout (dieptepuntje...de enige van de avond) 18 Stockholm syndrome Prachtige avond, strak gespeeld, was top....alleen kutplekken jammergenoeg :( |
Ik vond het :cool: , alleen het publiek was een beetje lauw had ik het idee...
Maar het was wel beuken (y) God praise my oordopjes |
Ik vond het geweldig :D (twas dan ook mijn eerste echte concert en ik vin muse geweldig.. :P)
|
Citaat:
maja het was verder wel leuk hoor :P |
ja, het was erg vet :cool: (y)
ik vond het jammer dat ze microcuts niet speelden en blackout was zwaar slecht maar verder erg goede show |
ik vond het geweldig!!
Maar dat voorprogramma was *gaap*. Vrij hard dat de hele zaal begon te juichen toen ze aankondigden dat ze hun laatste liedje gingen spelen. ^^ |
Citaat:
en ik ben verliefd op die beelden bij space dementia & time is running out ha, oh het was zo leuk toet |
Citaat:
:nono: :nono: :nono: :nono: |
Citaat:
verder zijn 2 vrienden naar muse gegaan gister... ben benieuwd wat ze er van vonden, zal het vragen vanavond:) |
Ja, het was gemeen. Maar ik denk dat de zaal eerder juichte omdat ze zo blij waren dat Muse kwam. :-)
En ehh, ik vond dat Cave In gewoon niks. Misschien zijn ze wel goed op cd, maar gister live hoorde ik alleen een bas. Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is nog altijd jouw mening. :)
|
Citaat:
|
Had gehoord dat Cave in veel van het oudere werk speelde :)
Tja en de meeste Muse liefhebbers diggen dat denk ik niet. |
het geluid bij cave in was gewoon zwaar bagger
er vielen zoveel details weg, ja logisch dat t dan niet echt superklinkt. en daarna kwam muse met een supergebalanceert geluid, dus ja. zoveel oude dingen speelde ze trouwens ook niet hoor, paar dingetjes maar vooral nummers van antenna |
Citaat:
ik jou niet :p |
Waah, ik was er ook!
Op de terugweg in de metro was het wel knus, trouwens! Maar Cave In vond ik een beetje veel van hetzelfde, alles leek op elkaar! Muse zelf vond ik wel super! Vooral thoughts of a dying atheist, en Feeling good, en Butterflies &Hurricanes... Ja, alles eigenlijk wel. De beelden op de achtergrond waren ook gaaf :p Enenenen, de piano! Echt zo mooi, met die lichtjes waaraan je precies kon zien wat ie speelde! |
Citaat:
|
heej, ik zat in diezelfde metro, ik geloof tegen jou aangeplakt ofzo:P
ik heb niet kunnen huilen op unintended, maar wel heel hard kunnen juichen en meezingen met de rest! ik vond vooral citizen erased, het begin met apocalypse please (heeeel gaaf, met die drums in het begin en iedereen gillen en klappen:D) feeling good en stockholm syndrome erg gaaf live. tja, cave-in, ze hadden de show wat spetterender kunnen maken, en ik had nogal moeite om te bepalen welk nummer nou toch anchor was, maar stiekem was dat de laatste :P |
nog mensen in vak cc..tweede ring?
|
Zijn er mensen die naar het ahoy optreden en de Melkweg showcase zijn geweest?
Vond die showcase niet echt denderend namelijk. |
Citaat:
ik wil ze nog steeds live zien:) |
Muse op pinkpop 2004 hoorde ik.
Nou begint al goed. Eindelijk weer iets voorspelbaars :) |
Citaat:
|
Vond de melkweg show leuker, mede omdat het intiemer was.
Zowiezo vond ik werchter 2000 en paradiso (2000?) hun beste shows. Ahoy was gewoon te groot. |
ik vond 't zeker wel de moeite waard. stond bijna vooraan :p. maar ik heb wel 't laatste nr (nouja, van de toegift) gemist. heb ik heel wat gemist? :|
|
Citaat:
|
shit, ik hoor net van iemand dat het concert gisternacht is uitgezonden op mtv, iemand die het gezien heeft?
iemand die weet wanneer het herhaald wordt, of opgenomen heeft, OF weet of het ergens op inet te vinden is? I would love to see it again |
Muse = heel erg echt goed, behalve als ik hoofdpijn heb :P
|
Citaat:
|
'The concert in Rotterdam is also going to be on MTV. This evening (friday) at midnight until one o'clock'
het is dus al geweest ja, |
misschien kwam het later?
|
Citaat:
krijg je dat er dan niet van? |
destiny's child was rond 1 uur, dus mtv zal zich wel weer eens niet aan de programering hebben gehouden, zoals wel vaker
|
Ik vond cave-in wel koel eigenlijk :) Ik kende het niet, nou ja, ik had 3 nummers gedownload om te luisteren, maar het was wel leuk (y)
En dat over Pinkpop had ik niet gehoord, maar wel leuk, dan kan ik ze nog een keertje zien :cool: |
t optrede was vet kewl en cave in oowk trouwens de cd absolution hepk meteen gekopieerd van vriende en die is oowk helemaal geweldig echt zuper aan te raden.
|
Ik stond pakweg vooraan maar halverwege werd ik wat naar achteren gebeukt. Vooral Space Dementia en Sunburn vond ik echt super, trouwens wel leip dat ze aan het eind ook weer van die ballonnen op het publiek los hebben gelaten.
Ik moest nog naar de EHBO-post omdat mijn lens achter mijn oog was geschoten :rolleyes: . Daar kreeg ik m ook niet uit, en toen zei zo'n ehbo-gast dat ik naar het ziekenhuis moest. Maar met hulp van een andere Muse-fan (thx) is hij er toch uit gekomen. Voor de rest was alles wel geslaagd, afgezien van het vooruitzicht dat ik de rest van de nacht nog in Rotterdam door moest zien te komen omdat er geen treinen meer gingen. En inderdaad heb ik meegekregen dat ze volgend jaar naar Pinkpop komen!!!!!! |
Ik wasser ook, vak Am, kon de mooie beelden niet zien, maar matt & co heel goed.
Heb een aantal foto's voor geintresseerden. :) |
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah twaz zoooo vet!!!! kwil nog n keer!! ghih.. oh slecht nieuws voor de eindexamenmensjes..! pinkpop valt dus gwoon midde in de exames :mad: :eek: :confused: ech zwaar K*t dus...
en kben wel geïntereseerd in foto's as je goeje heb..?? dikke kus.. |
Citaat:
|
De melkweg showcase was intiemer, maar in de Ahoy gingen ze meer uit hun dak (had ik het idee).
Verder vond ik de opkomende zon-beelden tijdens het rustige stukje van Citizen Erased ge-wel-dig, precies het gevoel wat ik altijd al tijdens dat stukje had :) Oh en de marcherende benen tijdens Time is Running out waren ook koel :cool: |
Citaat:
btw ik heb muse foto's http://www.xs4all.nl/~spoorend/Muse/foto's.rar Pas op het is wel 33mb, jammer dat ik zo ver weg zat en dus wazige foto's |
Citaat:
|
Citaat:
|
op het laatste moment had ik toch een kaartje..
en ik ben de persoon die de zijne af had gestaan zeer dankbaar want het was echt heel erg koel. jammer alleen dat we zo lang over de terugweg gedaan hebben. |
Muse in Ahoy was fucking amazing gewoon!!!
mooie lichtshow en sfeervolle achtergrond filmpjes (lees: volle maan bij Space Dementia, gaaf)!!! volgend jaar op PInkpop!!! (y) ps. Cave-In was totally RUK gewoon bah |
|
Citaat:
|
ik vind muse heel leuk!
het nieuwe album van hun vind ik fijn horen net zoals de vorigen. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |