![]() |
Positie: rechts half
Leeftijd: 16 Club: DAW Welke klasse speelt je team: 3e klasse Sterke punten (qua voetbal dus): de voorzet, balveroveren Slechte punten: m'n techniek mag iets beter Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: athur numan in zijn jonge jaren: vol temprament verdedigend ingesteld maar met een goede voorwaartse actie en voor de shirts wil ik graag nr. 11 :D met als idee achter de shirts dat ze een oerlelijke kleur hebben zodat we extra opvallen (y) |
Wat ik trouwens wil gaan doen is een kit maken voor FIFA 2004 met daarin een elftal van Scholieren.com. Als er geen bezwaren worden ingediend, worden de bovenstaande gegevens ook daarvoor gebruikt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mook, he shoots, EXCELLENT, WHAT A GOAL vaardigheden algemeen: 99 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang ik maar de beste ben :P
|
Citaat:
|
Mrmateja: Rechtsback ( eventueel ook inzetbaar als laaste man, voorstopper en verdedigende middenvelder )
Sterke kracht: Opkomend erg sterk, komen goede kansen uitvoort en pikt af en toe zo ook nog een goaltje mee. |
Nummer 12 wil ik graag hebben
2e en derde keus: 19 of 29 (oude en nieuwe nummer van Bob (y)) |
Citaat:
|
we krijgen toch wel gesponsorde shirts (kijkt naar de beheerders) :o
|
Ik pleit voor de rugnummers die op het lijstje staan dat al eerder gepost is met alle namen (y)
|
Citaat:
Maar ik heb eigenlijk wel liever een keeper met nr. 1 en bijv. technoboy (maar dan op zn Noors) heeft een nummer bij de eerste 11, maar heeft nog geen enkele keer gepost in dit topic. |
Citaat:
|
Code:
|
1.Number9
2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Minimale eis is 14 Wie volgt?? |
Citaat:
1.Number9 2.Alexanchez :) 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Wie volgt?? |
1.Number9
2.Alexanchez :) 3.Supermach 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Wie volgt?? |
ik krijg toch wel rugnummer 14 he? :)
|
ik EIS nummer 7 :cool:
|
Citaat:
(of was dat iemand anders?) |
Citaat:
Dat ging niet over Fifa toch? :bloos: |
Citaat:
EmilioFCG 19M - Lid gepost op 13-11-2003 @ 18:26 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Zaagmanz schreef op 13-11-2003 @ 17:55: gaan we nou daadwerkelijk met die 11tal spelen? -------------------------------------------------------------------------------- Ik vraag het me eigenlijk ook af Mochten jullie wel zo gek zijn, ik doe niet mee en dat zei jij dus! |
1.
2.Alexanchez 3.MartenZ 4. 5. 6. 7. 8. 9.Number9 10.ZaagmanZ 11. 12.Ketjing 13. 14. Supermach |
Citaat:
Ik bedoel wel over Fifa. En je hoeft mij niet te vertellen wat ik wel en niet heb gezegd dat weet ik ook nog wel ;) |
Doe mij maar in de spits, daar speel ik nu ook.
|
Citaat:
|
Als er trouwens een Fifa-Kit komt is het ook handig als de FK-makers* weten hoe we er uit zien!
Dus dan moet iedereen maar een foto posten in een fototopic of zo. FK-makers* jullie maken het hele team toch en niet alleen het tenue? :confused: * Fifa-Kit-Makers :) |
ik zou eventueel wel een keer willen voetballen, maar dan moet het wel in de buurt zijn, en ik moet dan toevallig tijd hebben en m'n blesure moet over zijn. En 1 van die dingern zal toch wel weer anders zijn
|
In de buurt? was is idd de buurt, als iedereen dat zegt kunnen jullie nooit voetballen.
Misschien is het een leuker idee om kleine partijtjes tegen mekaar (forumleden) te spelen. Denk dat het vrijmoeilijk is om een tegenstander te vinden of laat staan deelname aan een toernooi. Het zijn maar ideën maar misschien kunnen jullie er wat mee. Reden dat ik niet mee doe is bij aantal wel bekend denk ik als die ff beetje nadenken ;) maar anders had ik opzich best mee willen doen. Aanwezig zal ik dan wel zijn mocht er iets gebeuren. |
Citaat:
:p Of is het een blessure of zo? |
ik wil heel heel graag nr 12!
:o |
Citaat:
Dat 1ste is niet aan mij om er wat over te zeggen, maar het is dat laatste. |
Citaat:
|
1.
2. 3. L1 4. 5. Alexanchez 6. 7. 8. 9.Number9 10. 11. 12. 13. 14. Supermach eigenlijk wil ik nr 5, maar ja. 3 is ook goed |
1.
2. Alexanchez 3. 4. 5. L1 6. 7. 8. 9.Number9 10. 11. 12. 13. 14. Supermach :) |
1.
2. Alexanchez 3. 4. 5. L1 6. 7. 8. 9.Number9 10. 11. 12. Ketjing 13. 14. Supermach (Yes, it's mine) |
1.
2. Alexanchez 3. MartenZ 4. 5. L1 6. 7. 8. 9.Number9 10. 11. 12. 13. 14. Supermach begreep ik nou dat iemand zei minimumLEEFTIJD 14?want dan moet ik afhaken :) |
Citaat:
En da's ook een beeje lullig als de topicstarter niet mee mag doen. :) |
He mensen ik wil wel mee doen.
alleen om het rugnummer ;) |
Als jullie serieus een potje willen voetballen, wil ik wel mee doen.
Waarschijnlijk als er echt genoeg mensen tevoorschijn komen is het niet zo moeilijk om een echte wedstrijd te regelen, tenzij het verschil in leeftijd te groot wordt, dan moet het echt onderling blijven. mijn gegevens: :D Positie: rechtervleugel momenteel (4-4-2 systeem) Leeftijd: 19 Club: Wasmeer Welke klasse speelt je team: 2e klasse Sterke punten (qua voetbal dus): Techniek, overzicht en snelheid Slechte punten: Fysiek niet sterk, slecht linkerbeen Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Jari Litmanen; ik ben denk ik ook evenvaak geblesseerd |
1.
2. Alexanchez 3. MartenZ 4. 5. L1 6. 7. 8. 9.Number9 10. Zaagmanz 11. 12. 13. 14. Supermach |
1.
2. Alexanchez 3. MartenZ 4. 5. L1 6. 7. 8. 9.Number9 10. Zaagmanz 11. 12. Ketjing 13. 14. Supermach (hopen dat het nu wel overgenomen wordt) |
Citaat:
Ja maar ben je bereid om een echt wedstrijden te gaan spelen met FC Forum? PS: en om de concurrentiestrijd in de spits met mij aan te gaan ;) |
Citaat:
|
De Skaaf op 6. Het nummer van Redondo!
|
1.
2. Alexanchez 3. MartenZ 4. 5. L1 6. De Skaaf 7. 8. iemand of niemand 9.Number9 10. Zaagmanz 11. 12. Ketjing 13. 14. Supermach |
1.
2. Alexanchez 3. MartenZ 4. 5. L1 6. De Skaaf 7. EmilioFCG 8. iemand of niemand 9.Number9 10. Zaagmanz 11. 12. Ketjing 13. 14. Supermach |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |