![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen, ik stoot af.
|
Ik trek nooit iemand aan... Alleen maar ranzige oude negers die naar m'n kont kijken (n)
|
Citaat:
Nah, toch maar niet, dit gaat wel weer heel erg ver! ;) :D |
Citaat:
|
Ik 'schijn' altijd een beetje van die foute jongetjes aan te trekken. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Actually val ik op meisjes die zichzelf zijn. :cool: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
ik ook, en als: mensen met zulke ongelofelijke bindingsangst dat er bijna niet mee om te gaan valt, mensen met zware minderwaardigheidscomplexen, kleptomanen, nymfomanen, mensen die geen sociale vaardigheden hebben :rolleyes: Maar eens in de zoveel tijd ook wel een 'normaal' iemand, gelukkig :) |
Citaat:
|
Alle types, mits ik lief doe.
|
studenten, lieve schattige corps-balletjes, hockeyers, en zo voorts.
en dat vindt ik helemaal niet erg! |
Citaat:
2. Als ze enig gevoel voor Nederlands hebben knappen ze op je af. :cool: |
Alles van boven de 70.
|
jongens-met-vriendin :(
|
bipolaire meisjes met veel emotionele baggage
pity me :o |
- oudere jongens/mannen
- meisjes :D |
Ik trek niemand aan, want ik straal uit dat ik bezet ben.
|
Citaat:
Doe je toch iets fout ;) |
negers :(
is niet rascistisch bedoeld (dit keer niet hehe) maar ik vind ze gewoon niet zo boeiend en aantrekkelijk. Zij mij wel. |
ouwe lullen, ik kan me niet eens (meer) heugen dat er in een discotheek iemand overduidelijk interesse in me toonde die minder dan 6 jaar ouder was...
Maar ja 't zal ook wel niet meehelpen dat ik in een meidenstad studeer en daarbij al omgeven word door mannen, aangezien mijn studiegnoten voornamelijk mannelijk zijn... (Hoe praat je jezelf zelfvertrouwen aan...;)) |
Ik had gisteren sjans van een turk, met snor en al :eek:
|
niemand.. en áls ik iemand aantrek dan zijn t jongens die absoluut niet mijn type zijn... van die vage nerds... of oude creepy venten
|
Ik trek niet iemand aan ofzo:|
|
ik trek de meest vage en onbetrouwbare types aan :s OM er vervolgens ff later achter te komen wanneer het te laat is en zit ik weer met een kutgevoel :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit iemand aangetrokken.