![]() |
Barry Potter
hahaha, dit is een vaag spel ;) Het heet Barry Potter.. Und, je moet allemaal vliegende meeuwen und heksen oid uit de lucht knallen :D |
|
Citaat:
284 miles is mun record!! :p (Krijg je een vet muziekje te horen :D) |
wat een kankerrrr topoc kut man echt gocdverdomme kankerklote teringtyfustake trut blaaaaat
|
ik had 600 nog wat :D:D:D:D:D je moet gewoon je handje helemaal naar achter doen en dan met je muis over je startbalk naar de aap gaan en dan je muis in het beeld doen dan gaat het handje tering snel naar je muis en onderweg ragtie die aap weg :D
edit: 762 :P |
Citaat:
|
456 :D :D :D :D Jaaaaaah, mij is blij :D :D :D i just did it :D
|
Tering, m'n zussies doen het één keer en hebben meteen scores van 433 e.d. :o :s *grom* :mad:
kim's leeftijd = 8 jaar :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, als ut ouwe forum weer up is, zal ik es laten zien hoe goed ik vroeger was met die monkey spanken (boven de 1000) (y)
|
Blijkbaar houden zeehonden van apen spancken :P.
|
hoe harder hoe beter, spank that monkey!
|
Ghehehehe :D.
|
"zeg lieverd, spank mijn monkey eens" :eek: :p
|
Jep, het spel heeft een dubbele betekenis ja :P.
|
|
Citaat:
|
:o ooohw, Zeehond! Wat heb jij een über-mega-ontzettend-waanzinnig-hoge-score!! Dude! Hoe heb je dat gedaan! Ik ben ongans jaloers op jou sla-techniek! :p Okie, bedoelde je dit?
WAY TO GO!!!! |
kweet nie, spanking the monkey is denk ik mijn verborgen natuurtalent, kben gewoon goed met me aapje spanken :D
|
Citaat:
|
we kunnen wel een spankmaster kindje maken :evil: ;)
|
ook leuk:
BMX'n |
nog leuker:
Wakeboarding |
liero :eek:
|
Ik blijf bij Need for Speed Underground, volges mij droomt iedere stoner er stiekem wel van om met een fucking heftige auto en met 300 km/u door de stad te rijden. Tog? Nja ik wel, en nu kan het :P.
|
wist je datje; als je in zwolle met 180KM/h door de stad rijdt, dat je dan óók groene golf hebt. Wonderbaarlijk he. Daar kwamen we laatst 8er toen we haast hadden
|
Citaat:
|
1949
met Helikopter |
Je moet echt proberen "serieus" te gaan glaasje draaien ..
in een kring gaan zitten met glaasje in t midden met daarom heen alle letters, cijfers en 'ja' en 'nee' Dan moet zeggen: Is er een geest aanwezig ... en dan serieus proberen te doen... was bij ons heel leuk :) |
Citaat:
wacht maar tot de deuren gaan klapperen... het licht flikkert... daarna lach je misschien... maar het was windstil... was echt? of niet? (btw... ik moet echt weer token :p) |
|
Citaat:
dingen waar je niets van weet, laat staan hoe je ermee om moet gaan, daar moet je niet aankomen dat 'leuke' spel kan zomaar best gevaarlijk zijn |
klopt. kan best gevaarlijk zijn. Ik heb het zelf diverse malen gedaan en tis ver-he-se-lijk eng.
Maar wel heel kicken. Doe het echter NUCHTER!!!!!! Als je het al doet. Probeer zoveel mogelijk ervaringen van anderen te horen te krijgen, vraag informatie erover op bij de bieb enzo. |
nee, ook niet nuchter. Gewoon NIET.
|
heb t ook weleens nuchter en ook egt serieus gedaan ...
gebeurde echter helemaal nix! :s |
Autow race :) *klik op 'play game'*...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liero is een dikke stonersgame (y) vinnik althans :D
|
|
Citaat:
http://www.redrival.com/dart4ever/spankaap.JPG (y) (y) (y) (y) |
eerder geplaatste posts;
Coopergirl kindly wrote: Tering, m'n zussies doen het één keer en hebben meteen scores van 433 e.d. :o *grom* kim's leeftijd = 8 jaar Coopergirl kindly wrote: :D :D :D 456 :D :D Jaaaaaah, mij is blij :D i just did it :D :D -- ofwel; *ik had mezelf reeds verbeterd, qua score evenals een update bericht* Und, zeehond is en blijft koploper :D (y) |
hm 441 mep de aap..
wat een raar spel |
ik krijg spontaan een lachkick van kaarten (hartenjagen enzo), wel als ik knetter ben uiteraard
het mac donalds spel op spelletjes.nl hehe |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |