![]() |
Wat denken die arrogante klote domme klein denkende amerikanen. Denken jullie nou echt dat saddam zo maar wordt berecht en dat hij veroordeeld wordt?? Ik weet wel zeker dat er een slag komt die niemand ooit zal vergeten. Leve saddam en osama binladen
De bommen |
schrik schrik, ach kom op, je schrikt zeker niet van wat de Amerikanen daar doen. Het liefst had ik dat bush opgehangen zou worden en die kut kop van hem helemaal verbrand zou worden.
PHP-code:
De bommen |
Citaat:
|
antisemitisch geleuter weggeknipt
|
Citaat:
Was dit een aanval van recalcitrantie of blijvende pure domheid??? |
Citaat:
|
dit was een rechtvaardige en op maat gesneden uitspraak die realiteit moet worden.
De bommen p.s. graag gifgas bommen alsjeblieft, stuur ze maar onder rembours :) |
Ik dacht nochtans dat racisme op deze forum verboden was!!!
"Voor elke jood een alsjeblieft"! Bannen! Onmiddellijk! Dat hij maar eens leert joden ook de respecteren! |
Citaat:
|
dit is mijn mening, maar dat je dat niet door hebt kan ik niks aan doen
De bommen |
Citaat:
|
dom????
Ik denk dat je niet begrijpt wanneer je hebt woord dom kan gebruiken, ik wel, JIJ BENT DOM! Verder is het natuurlijk zo he dat als je naar de Amerikanen luistert dat je dan wel slim bent whawhawahwhawhawha, wat een leuk sprookje. Ik denk maar dat osama maar eens moet gaan regeren in Irak. Krijgen we weer zo'n leuke actie van 11 september whawhawhawha. Echt vet, zelfs geen spielberg die zoiets had kunnen verzinnen. De bommen |
leer je mening eens wat aardiger verwoorden
|
Citaat:
Stumper. |
bladiblaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
extremistisch geleuter weggeknipt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*blablablaat*
|
zodra dit zwijn gebanned is gaat dit onderwerp weer open
[edit": en zijn berichten gepruned :o] |
Citaat:
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt...' |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik snap niet waarom er nog mensen zijn die serieus blijven reageren op "leve_saddam"; het is duidelijk dat het gewoon een flamer is. Gewoon bannen die handel en doorgaan met dit topic.
|
Citaat:
Dr staat toch dat hij goede dingen heeft gedaan toen. In de afgelopen 20 jaar misschien niet nee, maar daarvoor vast wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als de joden niet zich als nazis gedragen tov palestina, dan krijg je ook niet dat soort reacties van mensen als leve saddam
|
Citaat:
zullen we het er maar op houden dat die twee groepen met elkaar vechten, en allebij achterlijk zijn? omg :rolleyes: |
Gelooft iedereen dit nou zomaar? Het zijn de Amerikanen die beweren dat ze hem hebben, dat ze een dna-test hebben gedaan. Hoe kunnen wij weten of zij de wereld niet voorliegen?
Bovendien was Sadam zó paranoide, misschien heeft hij al wel 20 jaar iemand anders laten optreden als zijn gezicht, zijn naam, en zit hij nu nog steeds ergens te genieten van zijn vrijheid. Wat beter om de Amerikaanse bloedhonden van je spoor te halen dan doen alsof je gevangen bent? *rent naar netwerk* |
Citaat:
Maar dat is een andere discussie :p |
Citaat:
Ja ik ben joods!! |
Citaat:
Ik bedoel, zo kun je alles onderuithalen. Tis idd wel toevallig dat het voor Bush weer op een zeer mooi moment komt, maar ik ga er toch van uit dat ze hem hebben. |
Citaat:
over die geloofwaardigheid. ja goed, maar hoe ga je dat bewijzen? op zich valt er niet dna te onderzoeken, want die saddam was al bezig voor dat dat kon toch? maar daar gaat het toch ook helemaal niet om? de verkiezingen naderen, en geloofwaardig of niet, dit gaat stemmen opleveren, klaar. |
Citaat:
|
eindelijk :)
minder angst betere economie, links heeft het weer bij het verkeerde eind. Mooie maand is dit: Geboorte Prinses Amalia Oppakken Saddam Kerst&Nieuwjaar Groenlinks Robinhoodfonds afgeblazen. Pracht maand (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er laatst nog een college over gehad van dr. Sluiter, die ook weleens bij Nova komt :D Oh ja, vanavond komt nog een hoogleraar uit Utrecht bij Nova, Knoops. Kreeg ik mijn colleges strafrecht van. :cool: |
Citaat:
offtopic trouwens :o |
Citaat:
Je bent erg veranderd :( |
Citaat:
Oh ja, bij 't Journaal heb ik in een deuk gelegen om die beelden waar ie een school of zo bezoekt. Wat een kindervriend! :D |
Citaat:
bron: vandale, woord van de week :) |
Citaat:
En nu lief zijn voor elkaar. :o |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
echt beter dat hij gepakt is, moge hij berecht worden naar zijn daden...
|
Citaat:
|
200 :) :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |