![]() |
Citaat:
|
*topic gemaakt heeft*
|
Citaat:
M'n vader heeft Lupin-haar:) |
Citaat:
|
Citaat:
Hahaaa!! Bruin én grijs:) |
Het lijkt hier wel Onzin :p
Ik ben ook wel benieuwd naar deel 3, jammer dat het nog zo´n tijd duurt... (het kan zijn dat ik hier al heb geantwoord, maar ik heb geen zin om het hele topic door te zoeken :o ) |
ja, ik vind het ook stom dat het nog zolang durt, want de film zelf is allang klaar... waarom dan niet een paar maand4en eerder in de bios?
|
omdat er in de vakantie's meer mensen heengaan :nono: geldwolven :o
*film zien wil* :( |
Citaat:
:nono: dat vind ik niet lief... |
|
Citaat:
Zo... Mooi:| |
Citaat:
ik wil 'm hebben :o op poster.... enzo :o ;) |
Citaat:
Ken je langer dan vandaag;) |
Citaat:
moet ik wel even zien hoe ik 'm uit die poster ga krijgen enzo.... ^_^ nevermind :o |
Citaat:
|
dan wil ik een tom riddle poster, en doe dan ook gelijk maar een orlando bloomposter en een nick jago poster... :D
|
Citaat:
en nu wil ik die ene Quidditch poster nog :o ik had ook nog ergens een Draco.. maar volgens mij heb ik die toen per ongeluk door midden gescheurd ofzo :o :( |
Vandaag iets in de krant: mr. Bean (sorry, voor mij is die man gewoon mr. bean) gaat Voldemord spelen :( (n) Nee he, kan echt niet. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben wel benieuwd wie 'm nou wel gaat spelen :o Zit er trouwens Quidditch in de derde film? ik las een tijd geleden nl. ergens dat het niet zo zou zijn :( ik wil Cedric zien :o en Cho (y) |
Hey allen :)
Ik las ook in de krant van Rowan Atkinson.. maar, neeeeeee.... das nie waar. Tenminste, dat zeggen jullie. Mijn vraag... hoe komen ze erbij..? |
Citaat:
Voor Es: http://djoeke.leeuwenhoek.nl/malfoym...groenblauw.jpg |
Citaat:
p.s. Rowan's agent had gezegd dat het niet waar was... redelijk betrouwbaar zou ik zeggen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*kuchikbenerookweerkuch* :)
tom felton is niet <3 tom riddle is wel <3 |
Offtopic: rot op naar onzin dan :p
|
Citaat:
|
En dat ze gespeeld wordt door Michelle Ang:|
Dat kind is twintig! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet meer waar... |
Citaat:
ze moeten een lieflijk aziatisch meisje zoeken... michelle ang is niet lieflijk... :nono: voor de liefhebbers... zostrakjes iets harry potterigs bij RTL Boulevard? |
Michelle Ang kan hartstikke lievig zijn, hoor! :)
Als het Elijah Wood al lukte, zal het Michelle Ang zeker lukken :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, fan... Een Dracofan:) |
Citaat:
pff.. filmdraco is niet leuk :o |
Citaat:
Jíj bent gewoon Eliza-obsessed. Michelle Ang is zoo niet vergelijkbaar met Lij. |
Citaat:
ja... duh :rolleyes: :o nee... hoe komt ie erbij? hij kent heel Cho niet :rolleyes: |
Citaat:
Idd:| Maar waarom zou iemand Cho wíllen kennen? Tenslotte is ze alleen maar mooi. En verder niet:s Het is een doos, beetje met Harry's gevoelens spelen:nono: ... Ik mag haar. Nee, ik moet haar niet. Maar Harry is ook stom. |
Cho is een walgelijk zeikwijf (n)
met dat overdreven gezeik over Cedric ook altijd :( don't get me wrong.. ik hield van die gozer... maar ja.. kom op heej.. 'tis Harry ;) dan zet je jezelf dr toch gewoon overheen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door jou heb ik vandaag voor het eerst geld uitgegeven aan Harry Potter en ben ik gewoon volbloed Dracoïst geworden!! :eek: |
Citaat:
:eek: Ik wil álle details weten! Hoe en wat en hoe! En waaraan?! |
Citaat:
|
*kucleesnueerstdeboekenmaareenskuch*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |