![]() |
en wijde kleding, beetje jongensachtig?
|
hihi nee, heb halflang krullend haar, grote ogen, beetje groenblauw ben best klein, en alternatief gekleed. (maar wel vrouwlijk hoor ;) ) o ja en mijn haar is op dit moment paars.
uhm poging 2 dan maar : donker haar, beetje slag erin, tot ongeveer op je schouders, best lang :rolleyes: beetje mollig, donkere ogen. |
donker haar
blank normaal/dun normale lengte |
donker haar
normaal postuur beetje rond gezicht 1.70 m |
lichtbruin haar
lang, zo'n 1 meter 90 vlotte jongen sportief normaal postuur |
bruin haar
1.75 m normaal postuur/slank vrolijk gezicht spontaan sportief |
uhm, blond kroeshaar en sproeten, roze haarband met het YMCA logo en een kort topje
|
bruin haar
1.75 m normaal postuur/slank hijs wel oke (y) blauwe ogen ?? |
jongen denk ik
beetje baggy blauwe spijkerbroek overhemd met een stom printje erop kort blond haar (^dit ging dus over de persoon voor degene boven mij) Solero: bruin haar, getinte huid,niet zo lang, draagt iets roods. |
donker haar
best groot redelijk sterk bril |
Citaat:
bruin haar, kort, voor het grootste deel kaal, bril, kuiltje in kinder, gemiddelde grote, etc etc |
Citaat:
|
Citaat:
uhm. vlinderkapsel, stroblond, gemiddelde grote, blauwogig. gewoon zomaar een uiterlijk :P (zeldafan(y)) |
Citaat:
bruine ogen. groot stevig en lang. Lomp maar toch een klein hartje |
Citaat:
verder weet ik het niet. |
Citaat:
Zou zo in Tactical Ops thuishoren :D |
bruin stijl kort haar.
vriendelijke bruin/groene ogen. ong 1.78 kleding: broek+bloes of t-shirt. toch orion? |
Gespierd, maar toch zonder de charmes van het vrouwelijk lijf te verliezen.
|
Citaat:
Inmiddels is hij een stuk langer maar nog steeds even dun. Bruin, dun, kort haar. |
Citaat:
Ontopic: Bruin met dreads, enigszins dood aandoend :p |
Citaat:
Jij ziet er juist klein, bruin en harig uit. Volgens mij word je gezien als een gewild knuffel-object. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je blond haar en blauwe ogen hebt en klein bent. Een beetje zo'n aaaaa how cute ventje. |
Citaat:
en beetje vaag, zeker niet lelijk. |
btje stevig figuur, beetje bruin/zwart haar, groene ogen, bril niet al te lang zeg 1.75 ofzo met baggy kleren ala cool cat
|
iederen denkt dat ik breed ben ofzo :|
|
niet dan??
|
Citaat:
|
hum breed hoeft niet altijd een kleerkast te zijn :)
|
Citaat:
soort van kruising tussen aukje van ginneken (spel ik het goed?) en m'n nichtje [= wat je vrij weinig zal zeggen :p |
jij doet mij denken aan Sebastiaan Labrie
en nee dat zegt mij eigenlijk niet zo veel nee :) |
Citaat:
.... ;p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |