![]() |
Officieel nooit samen geweest...
|
ik ben niet met hem samen en was niet met hem samen....
maargoed, de 'symbolische' ontmaagding? nu een jaar een ruim 7 maanden met die jongen. |
48 maanden en 10 dagen...
|
we waren 4 maanden, 1 week en 5 dagen samen
en nu zijn we 4 maanden, 2 weken en 3 dagen samen :p |
3 maanden min 1 dag waren we samen..
Nooit spijt van gehad.. Het enige waar ik spijt van heb gehad is hoe het uit is gegaan en periodes daarna :( Maar goed, offtopic.. Srry |
1 maand en 3 weken. Het is daarna nog een week aangebleven. Het was niet zo'n succes dus. Ik was 16 of 17, ik weet het niet meer, hij ook zoiets.
|
ik ben morgen 7 maanden met hem samen! :)
|
ik ben twee maand en drie weken met hem samengeweest.
|
19,5 maand
nu is t uit |
Ik was 15, hij 20. We hebben 3 maand gewacht en zijn 3,5 jaar samengeweest, ondertussen al 2 jaar gedaan en heb nu een schat van een vriendje.
|
zo'n 2,5 jaar
eigenlijk best wel lang, ik had nog wel ergens anders 'uit eten' willen gaan, zeg maar.... |
iets meer dan 7 maanden, gaat nog allemaal prima saampjes :)
|
ik was 4 a 5 maanden met hem
we hebben nu nog steeds, al anderhalf jaar |
1 jaar en 7 maanden.
|
3 hele weken :)
|
bijna 9 maanden nu :)
|
in totaal bijna 14 maanden, maar onze relatie is net voor valentijn geeindigd
XXX |
Citaat:
|
Ik was 17, hij 18 en we waren een maand en 7 dagen samen. Nu zijn we nog steeds samen, bijna een jaar alweer!
|
1 jaar, na 7 maanden gingen we dingen proberen zoals een trio en toen werd hij verliefd op het ander meisje :bloos: :mad: maar gelukkig doen we nogsteeds soms een trio :D
|
We komen in de buurt van een jaar. Nog een maandje precies.
|
tot nu toe 4 maanden :)
|
nu net iets meer dan 2 jaar en het gaat nog (...weer) harstikke goed!
|
ik was 15, me vriend ook en we waren toen 10 maanden bij elkaar.. nu is het na 13 maanden uit, maar heb nu weer een nieuwe vriend en daar ben ik heel gelukkig mee!
|
Ik was 17, hij nét 20. Nu hebben we nog steeds een relatie, zo'n 20 maandjes later... :)
|
In totaal 1 jaar en 10 maanden denk ik.
|
1,5 maand
|
ongeveer 9,5 maand
|
inmiddels 13 maanden en gaat nog steeds goed
|
Nu bijna 2 maanden bij elkaar, en met de eerste keer seks hadden we nog geen maand, geloof ik :)
|
1 dag. Gelukkig maar, wat een loooooser wat dat! (n)
|
Nooit echt samen geweest.... we waren wel al een hele tijd hele goede vrienden, en k heb dr geen spijt van :)
|
3 maand, en het gebeurde na een maand of 2.
|
een maandje ofzo?
dat we elkaar in die maand maximaal 3 keer ook werkelijk hebben gezien, is maar een detail:P |
5½ Maand samen, na 2 maanden.
Ondertussen al weer 5 jaar geleden. |
Ik was 18 zij was 21 en na 5 weken was het over alweer 6 maanden uit inmiddels
|
Zondag 2,5 jaar (Y)
|
een jaar en twee maanden ofzo....gross, echt veels te lang :rolleyes: maarja...
|
bijna 8 maanden
|
Bijna 3.5 jaar, gaat nog steeds super! :D
|
Citaat:
|
ik was niet samen met de persoon waarmee ik mn eerste keer heb gedaan..
|
Zo'n 2 jaar. En ik zou een randdebiel zijn als ik mijn vriendin nog zou dumpen om een ander..
|
ik heb 2.5 jaar met hem gehad...toen ik ontmaagd werd was ik 17 en het is nu 8 maanden uit
|
Sjezus ben ik de enige die nog maagd is? :D
noujah uhm....kben nu iets van n maand same me mn vriend... (hij is kei lief :) ) maaruh we zijn nog niet met elkaar naar bed geweest... (Nouja dat wel.... maar we hebben nog niet geneukt zegmaar :) ) |
Citaat:
|
tot nu toe 3,5 jaar ongeveer, vind ik :P
|
Citaat:
|
5maandjes...
maar heb alweer 15maandjes met nieuwe vriendinnetje... |
heeft kleine 2,5 jaar geduurt en dat was iig veels te lang, maar ging pas uit toen zij vreemdging
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |