![]() |
Jiu-jitsu 1x per week 2 uur,
Judo 1x per week 2 uur. |
fitness 4/3 keer per week. totaal iets van 6 uur per week dus.
|
Handbal : gemiddeld 6-9 uur per week
Speciale training kiné voor kruisbanden : 2 u per keer ( 4 keer in de week) Mountainbike : 1 keer om de 2 weken (35km) Powertraining armen : om de 2dagen inclusief buikspieroef.... |
elke dag gemiddeld 3 uur skateboarden.
met veel vrije tijd zit dat al rond de 4 a 6 uur... en als het in een park is soms wel 8 uur. maar dan ook niet echt meer. |
nou ik kom elke dag bij me pony..
dus per dag besteed ik al zo'n 1,5 uur eraan en ik rij 4x per week zo 1 tot 1,5 uur |
1x per week tennis training (alleen in winter)
Tennis compo's (Zomer) Fitness 2/3 x per week (Binnenkort) Elke avond 200 sit ups en 50 push ups niets bijzonder dus |
TURNEN! doe ik al vanaf mn 6de! Ik heb 5 uur in de week getraind nu nog maar 1 (vind ik zeer jammer) maar ik geef 4 uur les met nog 2 andere aan de selectie! ik geef ook nog 2 uurtjes les aan 2 recreantengroepen!en ook nog 3 uurtjes op woensdag i.v. m. met cursus! en op zaterdag of zondag zijn wedstrijden! dus zowat mn hele week bestaat uit turnen!!
|
mountainbiken/wielrennen 5 a 6 keer in de week en in het weekend een wedstrijd :)
|
Volleybal, 3x1.5u trainen
Zo af en toe tennissen, alleen als 't goed weer is :D |
5 keer per week
Maandag-Woensdag- atletiek Dinsdag-donderdag- karate vrijdag boksen |
3 x per week hockey
2-4 x per week fitness (ligt aan school) |
3x hockey
2x tennis en soms golf ik |
4x per week waterpolo
1x kring training (waterpolo) 2x Nederlands training inj zeist ( waterpolo ) |
3 x per week ongeveer anderhalf uur Muay Thai
4 x per week ongeveer een uur paardrijden |
ik doe skeeleren. doe da bijna elke dag behalve maandag da is een rustdag en in het weekend train ik niet want dan is het koers. per dag train ik zo 1.5 uur
de site van mijne skeelerclub kun je altijd is bezoeken: http://users.skynet.be/reko-zemst ziezo allen daarheen !!! Suzzy |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds een maandje of twee is er één uur per week bij gekomen. |
kzit op handbal in de B1 en totaal zo'n 3 uur 1 in de week + uurtje hardlopen.
|
ik doe 2 (soms 3 of 4 keer) in de week acro-gym.
Trainingen zijn meestal 1,5 tot 2 uur per keer. Je kan kijken op <font color="red">http://www.agv.fasna.nl</font> |
Ik ben gestopt met basketbal, op zoek naar nieuwe sport.
|
Hockey......4x per week...3 x trainen 1 wedstrijd
en verder..tjah...soms tennis als het mooi weer is en skaten. |
2 keer 1,5 uur turnen (= dus 3 uur)
|
waterpolo, 2 keer per week, maar heb nu vakantie en ik ben laatste tijd niet veel meer geweest.. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- tennis: 3 a 4 keer per week is ongeveer 6-8 uur
- fitness: 1 keer per week 1,5 uur - hardlopen: 1 a 2 keer per week een uurtje - skaten: in de zomerperiode een kilometer of 15-20 |
Ik sport niet.
|
voetballen: 3x per week, door de weeks twee keer 1,5 uur trainen en zaterdags een wedstrijd.
wielrennen zondags ongeveer 4 uur en soms door de week 's avonds een uurtje als ik tijd heb. |
Turnen dit seizoen 4x in de week!
volgend jaar ga ik 3x in de week turnen, 1x per week atletieken en ga ook nog eens zwemmen!tja als je sportschool wil gaan doen moet je toch wel in vorm zijn! |
niks.. :o
ga proberen in de vakantie regelmatig te rolschaatsen.. maar mja dat zie ik niet echt als een sport |
Deze topic bestond toch al? Maja....
Ik doe 3x in de week aan Wado Karate, 1x fitness, 2 uur schoolgym en als het lekkur weer :cool: is skate ik lange afstanden. |
hardlopen, 3x per week, in totaal zo'n 5 à 6 uur
|
Fitness momenteel gemiddel 4x per week
Breakdance 1 a 2x per week, en verder thuis gewoon oefenen |
Volleybal, 3 á 4 keer per week (ligt eraan hoeveel zin+tijd ik heb).
Bij elkaar is dat zo'n 5 uur. |
Jiu-jitsu 2 keer per week en Judo 1 keer per week. Echt lekker hoor!!! :D
|
Voetbal
3-4 keer per week trainen 2 wedstrijden Hiernaast voetbal ik altijd in m'n vrije tijd ook redelijk vaak. |
Daarnaast sport ik elke dag op school (cios)
|
Voor mijn blessure:( :
volleybal 3x 1.5 uur en 1x 3 uur + 1 wedstrijd en nu 1x fitness en 2x 1.5 uur volleybal |
3 keer hockey 3 1/2 uur per week
1 keer zwemmen 2 uur per week 2 keer duiken 2 uur per week 3 keer gymles 2 1/2 uur per week |
maandags 1,5 uur judo
dinsdag 1 uur judo donderdag 2 uur judo vrijdags conditietraining zaterdags wedstrijden |
Voetbal, 2 keer in de week trainen+ wedstrijd op zaterdag...en voor het plezier 1 of 2 keer in de week hardlopen.
Website van voetbalteam is http://www.havob1.tk Greetz MrMateja |
5xp.w fitness circa 1,5 uur per x
3xp.w taiboksen circa 1of2 uur(ligt aan of ik wedstrijd moet boksen of niet) 2x p.w hardlopen circa 1,5 uur s'winters ook nog 1xpw zwemmen circa 2 uur |
Badminton, 2 keer in de week 2,5 uur training (dinsdag en donderdag) en daarnaast vrij spelen (+ - 2 uurtjes erbij). Daarnaast geef ik ook nog 2,5 uur training aan de kleintjes op zaterdagochtend. Ook heb ik elk weekend competitie of een toernooi, dus eigenlijk ben ik het hele weekend wel aan het sporten.
Ik ga ook nog fitnessen om m'n conditie omhoog te krijgen: dat wordt waarschijnlijk 1 of 2 keer in de week (maandag in ieder geval, misschien woensdag erbij) 2 uurtjes. Gym op vrijdagmiddag (2 uurtjes). Maar na 12 december niet meer, want 6 VWO heeft maar een half jaar gym. En verder skeeler ik in de zomer (ik HAAT hardlopen!) heel veel. Iedere dag is dus vol met sport. Dus nou niet zeggen dat ik niet sportief ben :D |
|
1 uur in de week schaatsen
8 lessen (à 45 min.) streetdance |
Volleybal, zo'n twee keer een uurtje een half in de week en in het weekend nog eens match ook natuurlijk! En ik ben ook een actief supporter ;) :D
|
Citaat:
8 uur per week Muay Thai 3 uur per week fitnessen (conditie en spiertjes kweken) 7 uur per week paardrijden |
mag je sex ook als sport zien? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |