![]() |
huismerk bedoel ik dus he :eek: ik zit iets te veel met mn hoofd in de boeken geloof ik :rolleyes:
|
Zwarte jurk met meerdere punten aan mouwen, onderaan en boven die ik gebruik als sjaal.
|
Ik werd net wakker gebeld :( dus heb nog nachtkleding aan
|
Dblauwe ruimzittende broek MEXX
lblauw/witte streepjesblous BB (mijn lievelingskleren :)) rode trui GAP (nieuwste aanwinst) bootjes ring mexx slavenarmband dikke kleine creolen in mijn oren (is daar geen andere naam voor?) fijn zilveren kettinkje met steentje Haar in een dubbelgevouwen staart (leuk staartje zegt mijn zus net :p) verder heb ik mascara, labello cherry, een beetje poeder en Mexx Diversity op. |
Nou ik dan ook maar weer... ik zie er weer lekker zondags uit :D
- witte oude polo van de Sneekweek twee jr geleden - oranje GAP capuchontrui - grijze joggingbroek Adidas - witte tennissokken Haar in een staartje, geen make up, geen sieraden... |
badjas :p
|
zwarte broek (mango)
wit bloesje met zwarte streepjes (ook mango) daarover een zwart shirtje (mexx) zwarte sokken haar in vlechtje -hm, dat nu vrij loshangt diamantjes in oren, twee zilveren armbanden, brede matzilveren ring |
oranje kousjes met blauwe strepen wiiiiiiiii
groene broek faro(die nu naar bruin neugt) groen topje+wit onderbroek blauw/wit spaghittibanden truitje wit met kap aan zonder mouwen t-shirt een bordaux truitje met driekwart mouwen een gebreide gilet(gemaakt door een oudtante,lekker warm,ik had het koud) |
Het is al 5 voor 7 maar ik zit nog steeds in mn pyama :p Ik heb de hele dag videos gekeken op de bank. I luv vakantie! :) :) :D
|
mijn string
|
Pfff.. ik moet winkelen.
- Wijd-spijkerbroek-ding. - Felroze shirt met lange mouwen. - Lichtroze shirtje met korte mouwen. - Roze haarband. - 3 roze schuifspeldjes. - Roze Allstars. - Geen make-up. :S .... Erg roze. |
wit shirtje
wit polootje met felroze merkje felroze riem lichtblauwe spijkerbroek naar binnen omgeslagen witte lakinstappers haar in staartje, geen make-up, wit horloge.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
beige/grijze broek met plooi van carhartt
wit shirtje met donkere strepen van TH Grijs vestje van dkny zwarte instappers van Ab donkers horloge van dkny oorringetjes van esprit Helemaal opgemaakt en haar opgestoken Kom net terug van een dinertje dus vandaar:) |
tool sweater (capuchon over me kop:))
zwarte pyama broek hema sokken ck boxer |
mwah
broques donkerblauwe dockers bandplooi groen/wit geblokt overhemd groen/wit/blauwe rugby |
van boven naar beneden
zwart stiekie in mu haar brilletje (lenzen zijn op) donkergrijze longsleeve over zwart topje schotsgeruit overslagrokje zwarte ophoudkousen en nog geen string om Youriw uit zun tent te lokken :D |
*grijs/bruine timberlands
*donkerblauw/rood/lichtblauwe ruitjessokken *zwarte stretchbroek street one *wit tshirtje naf naf *bordeauxrode lamswollen coltrui donaldson |
- alien abductee ketting
- wijde broek - effe zwart t-shirt - boxershort - grijze sokjuhs - houdie van sick of ik all :D wiew muts op vanwege haren niet gekamd en uiteraard een slaapgebrek-gezichts uitdrukking :D jaja leve t te lang opblijven dan weer te vroeg opstaan en het ik moet strax werken gevoel. |
lichtblauwe spijkerbroek esprit
wit shirtje rl blauw topje erover van TH witte lak instappers van zoo haar los |
Nou, vooruit...
Timberland bootschoenen Matinique ribbroek Wit shirt Lichtblauw geruitte blouse TH (langemouw) Knal gele polo RL |
pantoffel, zwarte sokken
rib broek van ??? rode sweater van spirit84 |
zwarte ondergoed
zwart heel kort hemdje met spaghettibandjes en zo'n touwtjes die je om je buik moet wikkelen :confused: met daarover een doorzichtig rood/roze achtig truitje zwarte ribbroek bordeauxrode 3/4 laarzen met veel te hoge hak zodat ik niet eens kan lopen :( maaaar..... ik ben wel netjes vandaag :) |
zwarte bh
Blauw strak korttruitje zwart blousje overheen Blauwe string blauwe heuproek Kleine zwarte sokjes zwarte hoge laarsjes |
een lekker zittende wijduitlopende katoenen broek
een zwart hempje witte sokken oranje adidas schoenen |
Citaat:
|
van onder naar boven...
me Vans (met blauwe veters, kheb ze eindelijk gevonden :D) witte sokke zwarte wijde broek witte t-shirt beige sweatert lensjes gel in me haartiez... zoiets :D |
Citaat:
nu:witte kousen met rode band met bloemen roze boxershort spaghittibanden is vervangen door gewoon t-shirtje ennnnn,heb een nieuw kettinkje aan met houten kraaltjes |
donkerrood vaal truitje
zwarte skatebroek zwarte sokken wit ondergeod skateschoenen zwart tshirtje |
- Lichtblauwe spijkerbroek.
- Zwart hemdje. - Felgroen vestje. - Felgroene riem. - Zwart ondergoed. - M'n haar zit alle kanten op omdat ik geen haarband kan vinden. *grr* - Zwart-groen geblokte shawl om m'n nek. (Keelpijn..) - Zilver armbandje. - Horloge. |
euhm zwarte panty
zwart met paarse streep kniekousen zwart jurkje zwart trui zwarte string donker rode/roze bh |
donkerblauwe sportbroek met aan de zijkant witte strepen
wit t-shirt van polostof met donkerblauw en lichtblauwe randen ondergoed |
dockers en overhemd
heb ff geen zin in de details |
- netkousen
- lange zwarte nog-niet-affe rok die ik aan het maken ben en die ik eigenlijk alleen maar aantrok om even te kijken of ik er niet overheen struikel als ik loop/of hij korter moet (een uur of drie geleden) - zwart truitje met driekwart mouwen met aan de onderkant en aan de mouwen van die touwtjes - int-ondergoedtopik-genoemde ondergoed oftewel een paars pinkpanter truitje met wit kant+zwarte string en mn zelfgemaakte lievelings-spikebandje heb ik NIET aan want die is gejat bij gym :( (*ziet dat deze reply al een halfuur lang aanstaat en klikt op enter*) |
kisten
baggy box boxershort sokken nirvana trui met cof longsleeve eronder en een ketting greetz Flamez |
Yeah baby :rolleyes:
- lichtblauwe instappers TH (ze zijn viehies :() - donkerblauwe nette 7/8 broek PJ RL - lichtrose polo'tje ook PJ RL Haar in een losse vlecht, beetje labello op. |
Citaat:
|
mwjah...
zwarte sokken zwarte bh en boxer :rolleyes: donkerblauw hemdje donkerblauwe 3kwart skatebroek (stuka) roze polo (lacoste :p) donkerblauw/zwart (weetnog steeds niejt welke kleur :p) met roze stippen pantiej zwarte vans met hele koele nieuwe veters uit een of ander skatewinkeltje in spanje brede rastahaarband paar armbandjes, van die gekleurde ijzeren-ringen-rinkel-dingetjes ofzoow :|, horloge, ringen. rasta bolletjes ketting, zilver kettinkje met kruisje eraan... keej was t wel weer... |
Citaat:
|
pyamabroek en een sjaal (ja verklaar me maar weer voor gek) :D
|
Citaat:
|
in bed draag ik bijna nooit ondergoed, dus nee onder mun pyamabroek dus ook niet...
hebben we last van de kift of zo, je klinkt een tikje cynisch :rolleyes: |
Het spijt me
|
u r forgiven :)
|
en speciaal voor jou draag ik vandaag dan geen string ok :D
|
Citaat:
|
ik heb nu aan:
- bruine instappertjes van Hessels - blauwe broek Jackpot - rood truitje (Sutherland) - geel met wit gestreepte blouse (TH) - Mijn haar los (jaja het is weer erg kort!) |
Citaat:
ok, vandaag van boven naar beneden: - groen-bruin shirt met lange mouwen - zwart t-shirt - zwarte dockers - witte slip (m'n boxers zitten in de was :( ) - zwarte sokken - zwarte schoenen |
DC schoenen
geen sokken korte Nike broek [m'n pyama] Tattoo Simon shirt Hema ochtendjas kortom; nodig tijd voor een douche :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |