![]() |
Citaat:
|
'Bomen zijn relaxed' is ook aardig politiek verantwoord :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt niet relaxed |
Citaat:
En waarom vergeet iedereen Boudewijn de Groot met welterusten meneer de president? |
NOFX zuigt. poppy punk met hun "Ik schaam me dat ik blank ben, boehoehoe" gezever.
Pas geleden ook zo'n tyfushippie die begon te zeiken dat ie "helaas blank was, omdat we zwarten hebben onderdrukt" Ondertussen mag Ja Rule, de rapneger, wel black power schreeuwen op MTV.. Vind ik dat Final war ook wel op TV mag met "The land of the whites", en "Tales of Honour", maarja, MTV zijn joden he Dus bij deze Final war - Land of the whites |
Het gemiddelde Shikari nummer
"Verhoogde waakzaamheid, waar je ook gaat of staat, het is nergens meer veilig op straat Grote problemen, ja van die onbekenden op de hoek, kijk maar uit ze zijn naar jou op zoek Ongewenst gedrag want ze staan daar maar, wees je bewust van het loerende gevaar Overal te horen en overal te lezen, godzijdank we hebben weer wat te vrezen Angst en vooroordeel, gelukkig doen we ook weer geen stap teveel Oud vertrouwd voedsel voor politiek gewin, angst verblind en we trappen er weer in. Vreest u niet, de staat waakt, uw stem, mijn mandaat" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind Welterusten..... ja |
Politiek is een ripoff van fascisme
|
jeetje eigenlijk elke punk/crust/grind heeft wel goede politieke nummers :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dead Prez - 'They' Schools
Dead Prez - Police State Dat zijn de 2 beste politieke nummers vind ik |
Marvin Gaye - What's going on
|
DJ ClapCrap - Hallo, ik ben een Nazi
|
Boudewijn de Groot - Weltrusten mijnheer de president
(En nog veel minder bekende nummers van zijn oeuvre..) |
System of a down
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals het altijd al was. |
Trouwens:
Op rancid's Life won't wait staan ook best vette politieke nummers. |
Rammstein - Amerika.
Amerika bashen is natuurlijk verre van origineel, maar hier klinkt het wel goed. :D |
Citaat:
|
Company Flow - Patriotism
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |