![]() |
benjamins haar!! :eek:
|
Citaat:
|
Ja,echt afschúwelijk, Benjamins haar.
|
Citaat:
|
wat een discussie, benjamin's haar
|
Citaat:
|
Ik vond z'n haar leuker zitten dan eerst :o
|
Citaat:
|
Hahahahah trouwen als je één weekje samen bent!! Die Pascale en Dennis worden écht met de dag belachelijker.
Tracey gaat weg :( :( :( |
Wat is er gebeurd vanavond?
Ik moest naar school :(
Spoiler
|
ik las ergens dat Maria Kooistra kanker had/heeft
of dit waar is weet ik niet maar...
Spoiler
|
Citaat:
Ofzoiets.. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
dennis vroeg pascal ten huwelijk: ze heeft ja gezegd. tracey en harmsen hielden hun afscheidsfeestje jef heeft een deadline te halen met die waar ie mee vreemd gaat. aan het eind zegt ie barbara dat ie verliefd is. en verder weet ik het niet meer. |
Met wie belde Morris?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was gewoon Milan die hem belde, om te slijmen.
|
Spoiler
ik kan het vanavond alleen niet zien :(
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Spoiler
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Waarom doen jullie allemaal spoiler?? Last van gewoon typen het is namelijk echt super irritant.!
En ik vind Benjamins haar nu veel leuker zitten! En Robin is COOL |
Citaat:
|
in de uitzending vanavond vindt milan een lijk in scala!!!
wie zou er vermoord zijn?! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe werd dat gedaan toen die spoilertag hier nog niet gebruikt werd..? |
Spoiler
|
Spoiler
|
Benjamins haar is wel leuk. (y)
|
Citaat:
Ik lees dan wel de spoilers uit het gtst topic, maar als er spoilers in het gilmore girls topic staan wil ik die absoluut niet lezen en ik baal dan ook enorm als ik toch iets lees omdat iemand die tag niet wil gebruiken! |
Citaat:
Ik ben voor spoilertags :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat dennis pascal met zn grote toverstok heeft lek geprikt en haar toen van de trap heeft geflikkerd :D:D:D
|
Duh.... lees alle spoilertags eens ;)
Tuurlijk is ze dood..... ze is zwanger van haar tweede kindje en wilde er uit.. |
Eerst is Charlie helemaal niet boos op Robert en vergeeft ze hem alles en is ze kwaad op degenen die dat niét doen...
...en nou heeft de rest Robert vergeven en nou is Charlie weer pissed op hem! :rolleyes: En zo blíjven we aan de gang. |
Spoiler
|
Citaat:
Ghe, aangezien ik lang niet on line was en dus Yasmine's quote niet kon posten doe ik het nu maar (vertaling: dit is dus een quote van euh.. dinsdag ofzo?) Yasmin(e?): "Een biertje dan maar?" Milan: "Ja," Yasmin(e?): "Oh! Je kan dus toch nog 'ja' zeggen!!" |
Stefano en Milan 's nachts in Scala --> :D
En wie zou Pascale nou hebben vermoord? Benjamin? Dennis? Of toch Laura? |
Citaat:
Misschien komt Milan hiermee op de achtergrond en wordt hij zo langzaamaan vergeven :o En inderdaad, krijgen we dat gezeur met Robert weer... Ik blijf erbij dat ik dat haar van Benjamin vreselijk vind zitten :o |
Okee, stemmen maar: wie heeft haar vermoord?
De opties: 1. Dennis 2. Benjamin 3. Laura 4. Iemand anders Als ze bijvoorbeeld in opdracht van Laura is vermoord door haar huwelijkssollicitante, op Laura stemmen. Zelf stem ik voor optie 2: Benjamin, want hij was zo ontzettend dronken... okee, Dennis was dat ook, maar toch denk ik Benjamin. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |