![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Werken in de horeca is idd zwaar, maar ik vind het iig een mooi beroep (y) |
Ik wil Filmregisseur worden of Scriptschrijver of iets dergelijks in de film business
|
Rechercheur en anders iets dergelijks bij de AIVD. :)
|
ik wil reisleidster worden
|
ik wil misschien later kraamverzorgster worden maar eerst wil ik zelf kinderen ben bang dat ik anders niet meer durf hhahahaha
enne voorlopig blijf ik lekker thuishulp.. over een jaartje of 5 ga ik me focussen op welke richting ik verder wil in de zorg... |
Sociaal geograaf
|
Citaat:
|
ik wil kinderrechter worden.. dus moet ik eerste rechtgeleerdheid gaan doen na mn vwo :)
|
Citaat:
|
En je zit per definitie in het strafrecht, dat is ook lullig. ;)
|
Kben al blij dat ik weet WAT ik ga studeren, econometrie & operationele research :cool: Kep nog geen idee wat ik later wil gaan worden... :rolleyes:
|
Ik wil iig werken met mensen met een verstandelijke (of meervoudige) handicap.
Waarschijnlijk als activiteitenbegeleider, maar eventueel woonbegeleider. |
Vroeger wou ik striptekenares worden, pfff strips dat ik toen getekend heb over de stomste dinges niet normaal! Maar sinds het lager wilde ik altijd al kleuterleidster worden en nu ben ik bezig met mijn eerste jaar hogeronderwijs om kleuterleidster te worden :D . Alleen zou ik later ook heel graag voor radio of televisie gaan presenteren.
|
Ik word arts.
Vroeger wilde ik banketbakker en archeologe worden :cool: |
Ik ga eerst Geschiedenis studeren, en nadat ik "Master in History" ben, ben ik van plan mijn 1e graads lesbevoegdheid te halen in 1 a 2 jr.
En dan het onderwijs in. |
Register-Accountant
|
Marof
|
dierenarts
|
Uhmm, Electrical Engineer :evil:
Ulitime doel is dan een goede lopend bedrijf op te zetten... |
verpleegster..!
tlijkt me echt fantastisch, en k wil t ook al heel lang.. |
Ik wil eerst eens overgaan naar 5vwo... dan zien we wel verder :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Economie leraar 2de graads
|
Officier zeedienst OT of officier bij de luchtmobiele brigade OT. Wanneer ik niet door de selectie heen kom wordt het waarschijnlijk rechtsgeleerdheid of Internatonal business
|
communcatie manager denkelijk.
|
Citaat:
|
Ik wil later het ontwikkelingswerk in, en dan werken met kinderen.
|
Ik doe nu de Pabo.
Ik wil dus lerares op een basisschool worden en dan t liefst in de onder of middenbouw (groep 1 t/m 4 ongeveer) |
Ik wil... vertalen en tolken het liefst. Misschien ook bij een persbureau werken als correspondent, lijkt me ook wel leuk :)
|
Ik vroeger Politieagent worden.
Nu iets in de sport waarschijnlijk Fitnessinstucteur en misschien ooit een eigen sportschool beginnen, maar brandweerman lijkt me ergens ook een mooi beroep maar nou dwaal ik af... |
restaurantmanager
|
chirurg
|
Ik wil iets met Criminologie gaan doen, maar weet nog niet precies wat.
Dus dat word nog een lange weg (zit nu op HAVO en is alleen op WO en je moet er eerst nog een andere WO-P van hebben) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Psychologe...ik zit nu op MBO SPW 1-jaars, dus ben nog wel even bezig :)
|
Sowieso duikinstructeur, maar dat ben ik al bijna :)
Maar dit is meer als hobby. Als real-work wil ik iets in de juridische sector gaan doen... |
Citaat:
Ik wordt psycholoog, tenminste, ik ga psychologie studeren, zie wel wat daarna komt. |
advocaat
|
ik wordt fotograaf, met een eigen studio en eigen bedrijf. om geld binnen te krijgen maak ik foto's in opdracht. en tussen door maak ik hele mooie foto's die tentool worden gesteld door de hele wereld.
*zucht* :) |
Citaat:
|
Directie-secretaresse, verloskundige of politie....
|
SPHer en dan in de gehandicaptenzorg of de psychiatrie
|
Citaat:
|
Ik ben nu bezig met de opleiding administrateur..en daarna accountantcy..maar ik denk er overna dat als ik accountant ben dat ik dan 's avonds of in het weekend iets wil gaan doen in de sport of een opleiding doen 's avonds en dan later toch iets met sport te gaan doen..maar eerst wil ik toch maar gaan voor een beetje een goede baan en daarna kijk ik of ik dus wat kan doen in de sport :)
|
ik wil doktersassistente worden :cool:
|
Ik wil graag kinderarts worden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |