![]() |
ik heb ook inhoud hoor
maar das voornamelijk bier op t moment |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bloodline!
|
Nou ikke ga voor:
(y) 1. Rancid (y) 2. Undeclinable (y) 3. Anti-Flag (y) 4. KontHaarHaneKam Maar Reel-A-Listic mag er ook wel wezen! |
ligt die fucking site van jullie nou nog niet plat? :mad:
donder eens op met dat gespam aap :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
"im gonna kill my baby tonight" "fuck you up and get high" "i'm a headcoat baby" en "i'm a rocker now" fucking bizar inhoudelijk. |
Citaat:
ooh..nou weet ik hoe die site van Rancid heet. Ik loop maar te zoeken op google..maar nee.. :o |
Citaat:
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA sorry maar als je dat het betere gitaarwerk vindt heb je nog geen kaas van The Who, Thin Lizzy en The Byrds gegeten. Toy Dolls is voor het makkelijke publiek. |
Ach The Dickies maken toch wel een belangrijk deel uit van de geschiedenis van de pretpunk. Tis af en toe wel grappig. Ik heb het laatste album van the dickies nog ergens liggen. Best leuk als je er voor in de bui bent.
|
cause he's a donut maaaaaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik ouder ben dan ga ik zeker geen Dickies luisteren, dat vond ik wel grappig toen ik 14 was. |
Citaat:
|
als het maar een lekkere swingende beat heeft :P
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was dan maar bij je MoH gebleven ;) |
9-6-0---0-6-2------------------------------------------------------------------------2-6-7-5-7-6-4------------------------------------------------------------------------a---7-2-7-1-8-7----------------------------------------------------------------------
tjek deze maar in dat progje |
Citaat:
|
Citaat:
dis de complete, enkel een eidne is moeilijk :| |
Citaat:
check your facts! |
Citaat:
Emotionele Mietjes Onderwerpen :D :o |
|
wauw.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kreeg van zo n gast die daar werkt the ungovernable force uit 1986 te leen,gelijk overgetaped. Heb eindelijk this is the a.l.f en tekst enzo. Enh morgen krijg ik een misfits cd kado enzo. :D fukk vakantie!!!! |
Citaat:
|
punx.nl is echt een zaadsite
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat boeit het nou dat punx.nl een zaadsite is, haha lkkr boeiend :s |
Citaat:
ik vind het gewoon een zaadsite en mij boeit het wel, want ik bezoek liever geen zaadsites |
Wat boeit het nou dat Punx.nl een zaadsite is... Dat ga je ook echt ff melden :p ;)
|
ja
dat heb ik net 2 keer gedaan |
ach wat boeit et... ik vind et ook bst wel een zaadsite :bloos: :p
|
wat zeurt ge dan
|
Citaat:
|
Citaat:
erg vette cds staat ook nog een interview met Collin Jerwood op :cool: |
Citaat: