![]() |
Citaat:
En de polo is stretch... die heb ik gekocht in de weet dat ik door blijf fitnessen en iets afval, dan valt hij echt goed :rolleyes: |
momenteel heb ik een zwant onderbroek ana met een vlindertje, een zwarte bh , grijze enkel kousen
een zwarte broek, een beige salopette topje een wit vestje rode vans en een ketting . :rolleyes: |
Citaat:
Shootshootshoooot those pics :p |
k zal jullie ook maar ff lastig vallen:
-(nieuwe) "vale" spijkerbroek..die ik opeens niet zo leuk meer vind omdat ik er volgens iedereen een dikke kont in krijg :eek: - rood shirtje - felgroen vestje van only met rode strepen... - ondergoed (duh!) - simpele zwarte schoenen..(te simpel mja..tis vakantie he! en bovendien heb ik net voor mn lol buiten in de kou gestaan en elke puntschoenen drager weet dat dat niet uit te houden is) |
Citaat:
Waarom zou dat niet uit te houden zijn? |
Blauwe indian rose spijkerbroek
Roze/wit gestreepte bloes Zwart/grijs geruite trui (Het was vanochtend moeilijk opstaan na de vakantie. Beetje verslapen :bloos: Niet erg gecoordineerd dus hehe...) |
dikke witte aerobics sokken, snoopy hotpants & witte thermo longsleeves
|
zwart shirtje, carhartt
zwarte rok van ribstof tot net over de knie, h&m zwarte panty, echt hema bruin/beige beenwarmers met ieniemienie gele stipjes, only ofzo zwarte ballerina's mini-parel armband (is eigenlijk een ketting) zwart haarbandje lekker zwart enzo :| en dadelijk m'n pyjama :cool: |
Citaat:
etnies divided broek zwarte riem rood malkovich shirtje donkerblauw divided vestje |
- Heel donkere spijkerbroek met flair:rolleyes:-pijp, Diesel
- Witte longsleeve met ronde hals, Benetton - Rose wollen trui met v-halsje, RL - Dun felrose riempje, echt hema volgens mij - Rose (verwassen) allstars - Parelknopjes - parelkettinkje van de markt :cool: - amor amor - haar hoog in een rommelig staartje met een wit elastiekje ;) Heb met een vriendinnetje afgesproken dus vandaar dat ik al zo vroeg klaar ben :o |
Groene nike dunk's low
Lichtblauwe spijkerbroek Diesel Ravix Leren riem van de markt Zwart shirtje met Godfather print en witte halve sokjes.. maar dat ziet toch niemand :bloos: |
wit Madness shirt waar ik de mouwen van afgehaald heb
donkere nette broek met mn spikeriem op mn kont ska blok vans zwarte muts |
ondergoed - hema oid
wit bodyshop shirt met roze/rode print grijs shirt met lange mouwen en een turquoise (?) boordje en opdruk: Angels flying school - only rode ribbroek - overzeas sneakers bruin met rode streepjes - Quick haar los ringen rode diamantglitter oorbellen - six roze sokken hema LotR ketting |
Donkerblauwe levi's Type 1
Groene pumpjes met naaldhak Zwarte riem met rood/groen/wit/zwart bloem-ding Zwart afzak truitje Groene klip-oorbellen |
spijkerbroek
rode longsleeve riem nike low dunks |
Een enorme wijde donkerblauwe spijkerbroek
Een donkerblauw shirt met hele smalle grijze streepjes donkerblauw vest blauw/gele vans |
etnies
divided broek zwarte riem witte h&m lonsleeve zwart comeback kid shirtje umgekleid. |
- witte longsleeve h&m
- blauwe wijduitlopende spijkerbroek met lichte wassing,Diesel - witte brede riem - donkerblauwe all stars vrij basic vandaag... |
capuchon trui Pietasters
donkerblauwe spijkerbroek bretels ondergoed ska vans. |
Legergroene dready
felroze ondergoed roze topje vreselijk, maar ik ga de deur toch niet uit vandaag |
wit/groene adidasjes
te wijde bruine wollen patalon Zara zwart kanten hemdje V&D zwart shirt met boothals Mango bettyboop sokken met polkadot Hennes vintage Levi's riem met dikke gouden buckle :cool: |
zwarte afzaktruitje
lichtzwarte spijkerbroek bruine cowboylaarzen bruin colbertje blauwe oorbellen blauwe kralenketting (2x 'omgedaan') zwarte leren tas (bruine ondergoed) |
- Oude spijkerbroek die aan elkaar hangt dmv veiligheidsspelden (Clockhouse)
- Rood t shirtje met 'lief' erop (Proloog) - Zwart blazertje (H&M) - Zarte heupstring - Rood/zwarte bh (Zara) - Twee verschillende zwarte sokken :s - Skateschoenen (Globe) |
-blauwe spijkerbroek, stretch.
-Zwart-roze gestreept truitje met wijde hals -blauwgrijze skateschoenen -grijze haarband en ska-zweetbandje. (y) |
m'n hippe carsspijkerbroek met zakken niet op maar net onder m'n kont
grijs shirt met lange mouwen daaroverheen een roodt-shirt grijs-zwarte sokken |
zwart pluizig truitje
zwart/wit geruite schotse rok panty |
bruin kleurtje <-- Dominicaanse Republiek :cool:
spijkerbroek H&M zwart ondergoed witte longsleeve WE groen vest H&M geitewollensokken pf tis hier zo koud nu :( |
Witte longsleeve
Rood t-shirt eroverheen, tja... (Oude) spijkerbroek, Diesel |
zwarte lange strapless jurk
zwarte wikkelblouse aapjespantoffels |
-zwarte pantys,40 denier
-paarse sokken -geitenwollensokken -felrood ribbrokje,boven de knie,met plooitjes aan rechterkant H&M -spaghettibandjes met allemaal verschillende kleurtjes H&M -zwart-ding-dat-je-over-je-hoofd-moet-trekken-in-een-rare-stof-met-geborduurde-bloemetjes-mouwen-en-hals -zwarte vreselijke trui. :-| -koptelefoon met moloko. -ondergoed |
Citaat:
|
ck boxershort
witte sokken van marks & spencer icepick joggingbroek death threat t-shirt MOSH zipup hoodie joggingbroeken zijn De ill shit. |
geblokte vans zijn geen ska vans! *argh*
dat zijn rock&roll vans. |
sportsokken
zomer broek nike (wit) trui h&m (beige) headphone |
Citaat:
long live mn nette pants (y) |
Niet dat het iemand interesseert, maar dit heb ik nu aan:
http://pic2.picturetrail.com/VOL39/1...6/47359601.jpg met daaronder heel toevallig ska vans :p |
rode sixties jurkje met col en ceintuur Zara
donkere jeans Zidane rood met witte stippen schoentjes Hennes zwarte lingerie Hennes grote brede zilveren oorbellen |
een handoek om mn middel en een badjas
ik ben lui |
feest!
het is bijna 5 uur en ik heb een boxer aan weten te krijgen :D |
blauw blousje.
oranje hemd. grijze trui me blauwe strepen. zwarte rib-broek. witte sokken. zwarte boxershort. zwarte sloffen. http://smile.smilies.nl/1844.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-trainingsbroek van adidas -rode trui van mcg -rode sokken -zwarte longsleeve van dept -vakantie. |
- legergroene dunne coltrui , Prada
- Bruine baggy ribbroek, ToDieFor - Energie schoenen |
glitter nikes
wijde broek energie blauwe getaileerd trainingsjasje gsus :o met daarover een lichtblauw t-shirtje |
Lichtblauwe spijkerbroek Indian Rose
Zwart truitje Hennes met knoopjes bij de schouder Felgroene sloffen Benetton veel blingbling zwarte riem met witte stippen M@W |
bruine schoenen dvs.
blauwe baggy reell broek. zwarte longsleeve. beige aesthestecs polo. blauwe trainingsjas adidas. |
nu heb ik dit aan:
zwarte sportschoenen TH donkere spijkerbroek Tripper rood wit blauwe riem met zo'n alto sluiting van bij shoeby fashion voor 7.95 wit t-shirt donkerblauw vest (meer pumavest achting) met gele streppen en ritssluiting van RL en een muts van Diesel |
Vanmiddag bordeaux broques, rood/zwart geruite sokken, beige bandplooi, rood/wit geruit widespread hemd, donkerblauw jasje.
Nu dezelfde broek en schoenen alleen nu een versleten rugbyshirt erboven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |