![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meen je dat nou serieus?? :D Hoe klinkt dat dan?? |
Citaat:
nieuwe hardcore vind ik bagger als ik t ooit nog luister is t ouwere shit en kansloze lui of niet, ze hebben nou eenmaal gelijk |
hardcore en die andere stylen die jij noemt zijn echt VET!!! Ik zou er wel de hele dag naar kunne luistere! Ga je ook naar van die vette party's enzow?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was ook niet echt serieus bedoeld.. waar ik het iig wel over eens ben is dat die new wave hardcore gruwelijk zuigt. Mijn voorkeur gaat vooral naar die wat ouwere crossover/hc. En mijn favoriete band is nog steeds pantera hoor. relax :D |
Citaat:
|
Hey, waar is daanntje gebleven? :p Is die nu bang? :o
|
praat anders ff gewoon nederlands, dat is ook goed
|
Citaat:
|
uhm voor jou nee hoor
|
Citaat:
|
damn we hebben hier al 4 pagina's aan verkloot zonde van het forum
|
Citaat:
R&B van tegenwoordig is hetzelfde als de GABBER hardcore. |
Wat een lekker spam/"flame" topic zeg, heerlijk....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er komt zo vast wel een slotje op. :)
|
Citaat:
|
hey mijn favo top 3:
1: rotterdam terror corps 2: neophyte 3: angerfist GRoetjes uit Alphen aan den rijn |
Citaat:
|
hehe mietjes!
dj weirdo is the bomb! |
Citaat:
Volgens mij: best wel tof (y) "Hatefiles" is voor een eurootje of 10 wel te halen bij de betere platenboer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me toch stevig af in wat voor brakke staat de FB's op dit moment verkeren...had niet verwacht dat dit nog zo lang open zou blijven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus zeg, wat een gezeik hierover allemaal.. Tering, te triest gewoon..
Topicstarter vraagt wat jullie van hardcore vinden, niet om elkaar de graf tiefus in te schelden en het allemaal beter te weten. Mijn mening.. Ik vind hardcore super en mijn top 3..: 1) Angerfist 2) Endymion 3) Nosferatu |
Citaat:
Luister gewoon in de winkel ofzo? Oh d'r staat ook een Gary Numan remix op <3 np Fear Factory - Cars |
Citaat:
nu maar even dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
remix FF cd's zijn:
Fear is the mindkiller Remanufacture Hatefiles (voor de helft) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zet wel weer de Cro-Mags op, vette beat trouwens!
|
Pff het gaat een keer niet over een muzieksoort die het merendeel hier zo waardeert en de o zo stoere kerels van het muziekforum moeten een topic lang hun hoge testosterongehalte aantonen. Trieste lui.
|
Man je lult uit je nek.
|
lul uit je nek?
|
Ja soort Deep Throat maar dan andersom :P
|
er zijn tegenwoordig hele goede chirurgen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |