![]() |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. Gymnasium, E&M, leukste vakken: Geschiedenis, Economie. vraag 2 ben je rechts of links handig Rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Geen flauw idee! Geen leer- of een andere handicap. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Eerlijk, moedig vraag 5 schrijf 5 getallen op 4 99 72 31 58 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. - Ben ik open of gesloten? - Ben ik creatief? - Van welke muziek houd ik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat ik creatief ben klopt. Tsss...Evanescene :s |
Citaat:
|
Citaat:
ik moest iets zeggen want ik heb namelijk een redelijk groot probleem met namen onthouden. |
Alsof dit kan...
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Klopt een beetje, ben een beetje sociaal 3. Klopt wel |
Citaat:
Nee, toch niet. |
Bij dit forum zou ik als er 50 % kans dat ik het goed heb ik er 70 a 80 % goed hebben. :p
|
Vraag 1:
Havo 4, C&M met als leukste vak Ckv2 vraag 2 Rechts vraag 3 130 - 140 vraag 4 Slim, eerlijk vraag 5 5, 8, 8, 9, 3 -Ben ik spiritueel? -Heb ik veel vrienden? -Ben ik verlegen? |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd. ;)
Vraag 1: hbo pedagogiek, leukste vakken zijn btw orthopedagogiek en transculturele pedagogiek (op de middelbare school was het wiskunde) vraag 2 Rechts vraag 3 iq gok je niet en ik ben dyslectisch vraag 4 slim, eerlijk vraag 5 0, 1, 3, 22, 24 - Ben ik introvert of extravert? - Ben ik creatief? - Heb ik veel vrienden? |
Vraag 1: welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. VWO, Cultuur en Maatschappij met als leukste vak.. Heb ik eigenlijk niet. vraag 2 ben je rechts of links handig Links vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Ik ben op zich best intelligent, leer ook wel makkelijk maar kan me niet lang concentreren en zo. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Slim. Die andere allemaal niet echt, sluw misschien een klein beetje maar klinkt zo onaangenaam:s vraag 5 schrijf 5 getallen op 3, 7, 11, 56, 562, 726 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Word ik gelukkig? Word ik beroemd? Zal ik Nederlands gaan studeren? |
Citaat:
Ik kan ook tegen iemand zeggen. Jij bent een normaal persoon daar heb ik deze vragen zelf niet voor nodig. En wat is volgens jou dan normaal ? Kan je iemand beschouwen als normaal ? dat is toch een relatief begrip. En je hebt niet echt geantwoord op mijn vragen... |
Citaat:
|
Vraag 1
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. VWO, Cultuur & Maatschappij, leukste vak: tekenen en kunstgeschiedenis Vraag 2 ben je rechts of links handig? Rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap.? Mijn iq is 143, nee. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Sluw, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 1, 7, 19, 25, 45 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. 1. Ben ik een roker of niet? 2. Van wat voor muziek houd ik? 3. Heb ik veel zelfvetrouwen? |
Citaat:
2. rechts 3. geen idee, ik schat ong.130 ofzo 4.moedig en sluw 5. 6, 8, 16, 18, 22 6. - heb ik veel zelfvertrouwen? - heb ik veel vrienden? - word ik beroemd? |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. Hogeschool Zuyd in Sittard, faculteit HEAO, opleiding Bedrijfseconomie, leukste vakken zijn Bedrijfseconomie en Bedrijfsadministratie. vraag 2 ben je rechts of links handig Rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Ongeveer 140. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Slim en eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 7, 17, 18, 19, 26 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. 1. Heb ik een goede conditie? 2. Wat is mijn favoriete hobby? 3. Heb ik een vriendin op dit moment? |
Citaat:
Wie is niet verdrietig als iemand sterft om wie je geeft? Roddelen doet me ook al niets. Ik hou niet van iedereen die aardig is. Beetje simpel antwoord geef je.. Ik val soms zelfs op evil types:) |
wat een onzin
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel.Ik doe WO, studie Media en Cultuur. Valt onder de kunstopleidingen. Leukste vak: Oriëntatie op televisie en populaire cultuur en cultuur en samenleving. vraag 2 ben je rechts of links handig.Ik ben van allebei wat, ik schrijf rechts maar doe andere dingen andersom. vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap.Van mijn IQ heb ik geen flauw idee, ik vind het ook dom om intelligentie aan zo'n onbenullig cijfertje op te hangen. Ik heb geen handicap. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen.Ik denk slim, en als ik eerlijk ben, ook een beetje sluw :o vraag 5 schrijf 5 getallen op.8, 10, 44, 3 [b] vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. [/B *Wat zijn mijn hobby's? *Hoeveel zelfvertrouwen heb ik? *Hoe sociaal ben ik (als in: wat is mijn manier van omgaan met mensen?) |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. MBO Verpleging, de leukste vakken vind ik; verpleegtechnische handelingen, omgangskunde en kinderen en jeugdigen :) vraag 2 ben je rechts of links handig rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. gemiddeld iq denk ik zelf, de uitslag van 'nationale iq test' was hbo+ niveau. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen vraag 5 schrijf 5 getallen op 12, 20, 8, 15, 22 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. 1. Ben ik graag alleen? 2. Wat voor soort vakanties vind ik leuk? 3. Ben ik intravert of extravert? :) |
Wanneer kom je nou met mijn voorspelling... :s :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vraag 2 eeeeeeeeeeeeeeeeeh weet ik niet vraag 3 nee je hebt op dit moment geen vriendin. |
Citaat:
je hebt 4 zelfvertrouwen op een schaal van 1 tot 10 je bent een sociaal mens. |
Citaat:
je houd van zon vakanties je bent een open type. |
Volgens mij heb ik nu de meeste gehad puf :D
|
en dan kijkt er niemand meer :mad:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. Havo 5, profiel:cultuur maatschappij, leukste vakken: Duits en gym vraag 2 ben je rechts of links handig rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. mijn iq is gemiddeld, op taalgebied beter dan op wiskundig gebied vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen slim, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 7, 2, 4, 9, 8 vraag 6 1) ben ik zeker of onzeker? 2) hoe ga ik met andere mensen om? 3) heb ik veel vrienden? |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. 5gymnasium, C&M (gs, wisA2, du2, fa2, filo, ec1, bio1) Lievelingsvakken: gs, nederlands, eco vraag 2 ben je rechts of links handig Rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. 125 ofzo, volgens mij weleens een test gedaan... vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Eerlijk en slim vraag 5 schrijf 5 getallen op 6, 8, 12, 16, 29 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Wat is mijn beste eigenschap? Wat vind ik het belangrijkst in mijn leven? Wat wil ik later gaan doen? [/B][/QUOTE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Rechts 3. Don't know, don't care. :) Nee niet echt.. 4. Slim/sluw 5. 7 - 13 - 27 - 33- 5 6. 1 - Val ik op mannen of vrouwen? 2 - Moedig of niet moedig? 3 - Ben ik gek? :bloos: |
:) soms weet je het antwoord bijna zeker en de ander keer moet maar iets verzinnen omdat die gene die het vraagt een antwoord verwacht.
Vroeger bij oud griekse ( voordat griekeland echt belangrijk werd) waren er priesterensen die antwoord van de goden kregen. Ze vroegen dat altijd. Kregen ze dat niet dan verzonnen ze een antwoord die veilig was ze hadden hiervoor ook hele lijsten opgesteld zoals. Een boer kwam bij een priesteres wat zal ik planten. De priesteres kreeg geen antwoord van de goden en antwoorde daarom maar plant hetzelfde dan 3 jaar gelden. Ik kan zulke antwoorde natuurlijk niet geven als iemand vraagt ben ik spontaan? Dan kijk ik maar na de antwoorde die hij of zij geeft en probeer ik me daar bij iemand voor te stellen en het antwoord zal dan ongever 70 % van de gevallen gok ik goed zijn. Maar soms weet iemand zelf het ontwoord niet en kan mij dus ook niet vertellen dat het goed is. Of diegene wil niet toegeven dat het antwoord goed is. Deze dingen maken het erg moeilijk om te kijken hoeveel je kan voorspellen van bepaalde mensen. |
Citaat:
ik denk dat je best wel moedig bent. Je bent niet gek tuurlijk niet , in ieder geval niet gekker dan ik. |
Okay dank je. :)
|
Citaat:
|
zucht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|