![]() |
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg als ik deze verwijder komt ie na het rebooten gewoon weer terug :o |
Citaat:
Nee. :D Bij mij is ook het auto-aanmelden weg.:) Ik weet niet, verwijder je het wel goed? :o |
Citaat:
hmmm, behalve het opstarten van MSN en de foutmelding lijkt dit wel op het Blaster-virus. t zou een variant kunnen zijn, zet de virusscanner even aan het werk zou ik zeggen. |
Problemo:
Ik krijg niet te zien hoeveel nieuwe e-mailberichten ik heb en als er een nieuw bericht binnenkomt krijg ik dat niet te zien. Ik heb gewoon hotmail en gisteren kreeg ik dat nog wel te zien :s Bekende problemo? Bvd. |
Citaat:
klik op het tabblad in het hoofdvenster: Extra's dan opties dan Algemeen tabblad kiezen daar kijken of emails laten zien en dat andere wel aanstaat gefinkt. |
Ik had msn plus geinstalleerd gisteren, en toen ik vandaag online kwam zag ik iedereen zijn nick als e-mailadres, ik heb plus verwijderd maar nu blijven de nicks van mensen allemaal email weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ohw en bij msn 6.2 zie ik dus alleen maar een lijst met e-mailadressen en bij msn 4.7 zie ik wel de nicks :confused: |
Citaat:
|
Hey,
Op onze computer hier thuis hebben we msn 6.1 (of .2?) en Windows Messenger (dat is iets anders toch?). Het irritante is dat zo gauw iemand de computer aanzet, Windows Messenger automatisch aanspringt. Ik msn altijd via msn 6.2, als ik me daarbij aanmeld zegt ie, je was al aangemeld via een andere computer dus hebben we je daar nu uitgelogd, of zoiets. Bij Windows Messenger heb ik de optie dat het niet automatisch aan mag gaan al tig keren UITgezet. Maar toch blijft ie dat doen. Mijn vraag dus, kan ik dat hele windowsmessenger van de computerafgooien, zodat er niet steeds mensen tegen bijvoorbeeld mijn vader of moeder aangaanpraten? Zo ja, hoe moet dat dan? Er staat geen icoon van windows messenger op het bureaublad, alleen in de taakbalk boven een internetexplorervenster staat een icoon. Alvast bedankt. |
Citaat:
Het is ook dan verstandig om messenger eraf te gooien, zodat je al die problemen niet krijgt. Doe het volgende:
|
Citaat:
|
Dit zal vast wel niet kunnen, en ik zou ook wel kunnen bedenken waarom niet, maar met kleine hoop stel ik de vraag toch:
Als je een hotmail account hebt en je gaat daarmee op msn dan krijg je te zien wanneer je een e-mailtje krijgt. Dit gebeurt echter niet als je met een ander e-mail adres buiten hotmail (gmail ofzo) een passport hebt gecreate. Kan je iets doen om toch te zien wanneer je mailtjes krijgt (vanuit msnM dus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bump...iemand? :o
|
Citaat:
|
mijn avatar van msn is zon beetje elke keer anders als ik ingelogd heb,de ene keer weer dat eendje,dan de bloem, dan weer een van me eigen plaatjes. terwijl ik zeker weet dat niemand m heeft veranderd
weet iemand hoe dit komt en wat er aan te doen is? |
geen idee! mss een leuke plug in future van msn plus
|
Citaat:
|
als je met msn plus de reclamebalk uitzet dan komt ie met msn 6.2 er toch soms doorheen ofzo, hij gaat dan gewoon over je contactpersonen enzo. Ik heb wel de nieuwste versie van msn plus. Weet iemand wat je hieraan kan doen?http://62.234.175.171/images/msn.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ey, me webcam doet neit op msn :confused:
als ik me cam aanzet, dan loopt msn óf vast óf ik krijg een zwart beeld waar je dus normaal jezelf ziet. maar me cam werkt wel op bijv. netmeeting enzo, heb me drivers al 239487x gesinstaleerd, dus....:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Mss MSN opnieuw installeren en msn plus... |
Citaat:
Het is een bug in msn plus. The bug in the "Hide Advertisement Banner" feature introduced by MSN Messenger 6 has finally been solved, no more ads will show on top of your contact list. Er is nu een update voor: klik hier |
hoe kan het dat mijn msn avatar steeds terug veranderd naar die domme paarden?
|
Citaat:
Als het steeds terug verandert dan kan het zijn dat de messenger zich steeds opnieuw installeerd. Maar hoe je dat kan tegenhouden weet ik helaas niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Trillian Ruled!!! (gebruik het nu al 2 jaar ofzoow, nooit probs) Oja, Trillian Pro V2.1 natuurlijk :D Maar met de 0,74 lukt het ook wel denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je instellen dat als je op een computer met windows xp en meerdere accounts van msn zit, dat je niet die hele lijst met aanmeldingsnamen telkens te zien krijgt?
BVD Als ik het via gebruikersprofielen probeer dan kan ik ze niet verwijderen, zonder contact te maken met my net passport. Gewoon selecteren en dan op verwijderen drukken lukt dus niet! |
Hallo allemaal,
Ik heb een redelijk probleem. De enige oplossing is vrees ik windows opnieuw installeren. Echter de komende tijd heb ik daar geen mogelijkheid voor, dus dan wordt het even wachten. Maar misschien dat iemand anders dit ook heeft en dus misschien een oplossing heeft... Het probleem Ik gebruikte vroeger MSN, maar sinds ik ook Jabber contacten heb ben ik gaan zoeken naar een andere IM. Nu gebruik ik Miranda en die bevalt me best goed. Hij kan nml ook IRC en RSS aan. Echter, nu ik screenshots van Gaim zie lijkt me die veeeel beter, Miranda is meer een tekst-IM, en de ontwikkeling ligt vrijwel stil :( Ik heb Gaim nu geïnstalleerd (jaja, ook de gtk). Alleen ik kan me niet aanmelden. Zowel m'n MSN als m'n Jabber account weigeren. Ze kunnen geen verbinding maken met de server zeggen ze... Het is niet iets tijdelijks, want ik heb het vaker geprobeerd, vaker op een dag, vaker in de week, vaker in de maand :S Ook al meerdere malen (inmiddels wel zo'n ruime 10 keer (niet overdreven!)) opnieuw geïnstalleerd maar het weigert nog steeds. conclusie Oftewel, ik neem dus aan dat alleen opnieuw installeren van windows nog kan helpen... :( |
MSN Messenger 7 beta is gelekt, succes
|
Ongeveer elke twee weken worden m'n eigen toegevoegde emoticons verwijderd. Ik krijg dan dit droge berichtje te zien:
http://www.members.lycos.nl/vreeswij...mages/MSN1.JPG :| Als ik nieuwe emoticons toevoeg en die typ zien de andere mensen ze niet dus zij zien gewoon :b o.i.d. Wie weet wat ik hieraan kan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
soms hebben ze wel humor bij msn :D |
Citaat:
|
Gewoon blind installeren die shit toch, msn is altijd goed als je een breezer met je mattie uit taiwan wil chillen.
|
Sinds donderdag kan ik mij niet meer aanmelden bij MSN (ook MSN explorer en hotmail, als ik bij hotmail m'n naam en wachtwoord intyp en op aanmelden klik dan komt er vervolgens, kan deze pagina niet openen).
Als ik mij wil aanmelden komt dit bericht er te staan; Het aanmelden is mislukt, omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het wachtwoord onjuist is. Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op 'help' in het hoofdvenster van Messenger (...) opnieuw instellen van je wachtwoord. 0x81000303 Mijn aanmeldingsnaam en wachtwoord kloppen allebei, en ik heb het ook met andere emailadressen geprobeerd, maar elke keer krijg ik dat bericht. Weet iemand wat dit is..? |
Ik heb het antw. al gevonden :)
|
|
Citaat:
http://forum.mess.be/index.php?showtopic=846&st=0 Citaat:
|
ja die patch werkt wel.. maar moest eerst nog wat anders downloaden want kreeg steeds een fout melding...
|
Ik heb ook een probleempje:
Mijn broertje had MSN 7.0 gedownload. Toen kregen we de melding dat we terug moesten gaan naar 6.2. Daarna begon het gedonder. Ik kreeg een foutmelding, dat er al een nieuwere versie (7) van MSN was gedownload. Die moest ik eerst deinstalleren, dan pas kon ik 6.2 erop zetten. Oke. Lukte dus niet. Ik kreeg de foutmelding dat msnmsgs.mri ofzo ontbrak. Die melding krijg ik eigenlijk altijd, als ik een nieuwe MSN-versie wil downloaden. Altijd zit ik dus met dit probleem. Nu heb ik alles erafgegooid, maar bij Configuratie>Software staat nog steeds MSN Messenger 5.0 in de lijst. Die kan ik niet deleten, want daar heb ik eveneens dat msnmsgs.mri voor nodig. Ik kan MSN versie5.0 ook niet erop krijgen. Dat msnmsgr.mri kan je ook niet downloaden ofzo. DUS wat moet ik nu doen? Iemand een superplan? En Format C is even geen optie ;) Help me!! |
Ik krijg steeds als ik me wil aanmelden bij MSN de volgende foutmelding:
Citaat:
Als ik de Probleemoplosser gebruik, zegt deze dat het aan Zone Labs ZoneAlarm (de firewall) zou kunnen liggen, verdere opties noemt hij niet. Nu heb ik ZoneAlarm zo afgesteld dat hij MSN absoluut niet blokkeert, ik heb MSN een 'sleutel' gegeven, maar dezelfde foutmelding blijft terugkomen, zelfs als ik ZoneAlarm helemaal uitzet. De Probleemoplosser kalt dus raas (:p), het ligt aan heel iets anders. Heeft iemand een idee aan wat? En weet diegene dan ook wat ertegen te doen is? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |