![]() |
ik heb rugpijn :s
en mn geld is op. ik heb echt geen idee waar ik het aan uit heb gegeven. en ik heb niet een beetje opgemaakt, maar echt heel veel :o |
Mijn economie examen :)
|
ik morste m'n ijsje op een mooie jongen. maar dat was eigenlijk ook wel grappig :D
|
te veel,waaronder een foute opmerking gemaakt,dingen vertelt die ik denk maar beter niet had kunnen vertellen,voelde me diep ongelukkig door iets, een werkstuk bij bvt wilde maar niet lukken... en nog een paar
|
Had nogal koppijn, en ging daarom bij bv in een ander, rustig lokaal zitten met nog iemand. Komt even later iemand waar ik echt een hekel aan heb binnen lopen. En irriteren. Maar ik liet me niet wegjagen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Nog niks, maar het zal waarschijnlijk zo zijn dat ik aan het eind van de dag niet gedaan heb aan huiswerk wat ik zou willen doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik probeerde mezelf te pijpen maar mijn ribben zaten in de weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan mag er van onder ook nog wel 5 CM bij hahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja krijgen we weer van die verhalen: "Mu krijgt paardenlultransplantatie: exclusieve foto's!"
|
ik wou lekker nieuwe kingpins in mijn te oude trucks raggen, is dat gat rond moest ik mijn kingpins er lekker inrammen met een hamertje omdat ze 6hoekig waren..en die eerste kwartiertje op zitte rammen en die andere had ik er in 15 sec ingeragd, dat was stom :(
|
M'n kin jeukt en ik weet niet waardoor. Neuh, is niet irritant.
|
Planning loopt uit en niet zo veel geleerd als dat ik wilde leren... ach ja, dat haal ik wel in.
|
Zoals ik al zei heb ik niks gedaan....
|
Nou, ik werd vannacht om half 6 gebeld door een vriendje van mij waarom ik steeds niet op zijn belletjes reageerde. Ik heb gezegd dat ik altijd sliep als hij belde ('s nachts) aangezien in stage liep afgelopen tijd. En dat ik nachtelijke belletjes niet zo serieus nam, en daarom nooit terugbelde.
Ik voelde me toch een beetje lullig, en heb toen gezegd dat ik hem zou bellen als ik plannen had. Maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Vandaag smste hij alweer... |
Een msn-gesprek. (n)
Ik gebruik het nu gewoon helemaal niet meer. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Buren die van half negen 'sochtends tot drie uur 's middags met een kettingzaag in hun tuin bezig zijn, terwijl je rustig in de zon wilt zitten (y)
|
ik moest vanochtend werken in de supermarkt.
liet ik een paar pakken joghurt vallen. yes dweilen :( |
ik was met de kat aan het spelen en toen gooide ik die speelgoedmuis weg:)
ergens in de struiken(was een foutje) en nu kan ik hem niet meer vinden (n) |
het leren liep in de soep
|
ben verliefd geworden.. :|
|
Citaat:
|
Niets.
|
Was er niet helemaal bij en schrok van een knal waardoor ik een bord liet vallen
|
ik heb de hele nacht vies groen slijm op liggen hoesten :(
|
heb al 3 spiegels kapot laten vallen ..
hoe? kheb geen flauw id :o |
ik ben ziek :(
en ik moet zo toch echt werken |
Nou, ik heb cola over de muur gegooid, naast de trap...tsjah ik was bezopen :s Ouders boos..
En mn witte broek is zwart en weet ik veel welke kleuren nog meer...hmmmmmm |
Ik heb weer teveel gegeten.
|
Ik werd wakker...
|
eigenlijk niks, beetje kutmuziek toen ik opstond maar ach:p
|
Zo ongeveer alles wat mis kon gaan ging mis, ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |