![]() |
Citaat:
|
of ik neem mijn broer mee
geintje... |
ik kan ook mensen meenemen (a)
|
ik heb ook nog wel een vriendin, die zit op scouting en kan dus erg goed zuipen. en kotsen, dat ook. we kunnen ook een projectiel-kots-wedstrijd houden. de winnaar mag dan van zijn braakie een omelet bakken en die uitdelen aan de genodigden. (y)
|
ik heb weer te veel suiker op.
|
Citaat:
|
ik ben er wel voor dat grandmommy de meeting activiteiten organiseert (y) hebben we iig een dope programma die dag. :p
|
vondelpark voor 11 juli in het weekend en ik ben er misschien
|
Citaat:
11.30 wandeling met een drankje 12.00: verbijf in het park met meer drankjes 1500: wedstrijd:"kijken wie het rechtst kan lopen,onder genot van een drankje 1600: in de draaimolen onder het genot van nog meer drankjes 1700: wedstrijd figuur-, afstand-, en massa kotsen,deelnemers worden beoordeeld op kleur,originaliteit en hoeveelheid,de winnaar krijgt natuurlijk drank,die hij moet verdelen met de mede-forummers. 1800: nog meer drinken onder het genot van een drankje 1900: de plaatselijke shoarmazaak overvallen onder het motto:"je word weer vent,bij de shoarmatent :cool: "als vanzelfsprekend onder het genot van een drankje vanaf 20.00: random cafeetjes onveilig maken en nog meer drinken,indien genoeg animo de kotswedstrijd herhalen,en uiteindelijk als dikke vriendjes gaan slapen :) zoiets? |
Citaat:
maar je weet het: de organistor is uitgesloten van de activiteiten (pfoe, heb ik mezelf toch maar mooi even veiliggesteld) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel komen, alleen als het in Amsterdam is. Ik ken alleen ook niemand en ik val ook niet echt op op het forum geloof ik :s
Nouja: -AePiE aka Bart - Haarlem -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam |
als 't straks echt zomers weer is kan je ook wel 'n nachtje doorhalen in 't park, of in 't park slapen zelfs. of bij 'n strandje. (y)
|
Citaat:
zal wel lekker slapen :D |
Citaat:
|
Citaat:
leuke opzet maar het blowen is er nog niet in betrokken :nono: |
nou vooruit, ik doe mee met het kotsen. als jullie voor de roomboterkoektaart zorgen, want daar kan ik erg goed van kotsen. of chinees.
ik dacht meer aan dit: 1200: ontvangst met drank en haring met ui 1300: drank en chinees 1400: drank en verscheidene hartige snacks zoals lekkere worst van de hema 1500: we maken een kringetje van jongens en van meisjes, gaan hard ronddraaien, en dan lekker kotsen 1600: na een uur onze medeforummers ondergekotst te hebben vervolgen wij onze weg naar de bewoonde wereld om aanstootgevend midden in de stad op een rij te gaan staan en te gaan kotsen. 1700: koekhappen 1800: drank en chinees en haring en hartige snacks als lekkere worst van de hema 1900: kotswedstrijd, regels eerder genoemd door japie krekel, gejureerd door Grandmommy, hoofdprijs : een wilde nacht met je eigen grandmommy 2000: zaufen rauchen und mannern/frauen brauchen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar, ik heb nog nooit last gehad, ghehe.. maar eh.. mja, punkuiterlijk, nou ja vooruit.. maar volgens mij kan 't gewoon en is 't niet gevaarlijk. mja, je moet niet op 'n drukke plek gaan liggen ofzo, wel beetje ergens afgelegen, maar ja.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn aanblik is voldoende om eventuele belagers/moordenaars/verkrachters/berovers af te schrikken. en anders kots ik gewoon over ze heen, mijn maagzuur is zo sterk dat de dader meteen verminkt is. lekker herkenbaar voor de politie (y)
|
Citaat:
|
ik blijf uiteraard ook nuchter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het meest veilig lig je dus tussen Lepra en cha0s in (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-AePiE aka Bart - Haarlem
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt dat uit? :p
ik ga smoken en drinken iig. is vrij standaard geweest qua s.com meets tot nu toe. :p |
Citaat:
suiker haalt het beste in mij naar boven. (y) |
misschien heeft ie wel n übertrui nargaroth - black metal ist krieg shirt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar je kan dan wel 'n pak kristalsuiker meenemen, voor de sfeer. :p
|
AePiE aka Bart - Haarlem
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) |
Citaat:
basterdsuiker helpt overigens beter, cha0s ;) |
Schijnbaar wil men mij er niet bij hebben, k had me toch echt op de lijst gezet :P;)
-AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) -AePiE aka Bart - Haarlem -~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) |
Citaat:
|
soulfly is gewoon dope
|
Citaat:
*zet soulfly op lijstje "onderwerpen om mee te praten met de heer l.de clown"* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |