![]() |
Citaat:
|
Citaat:
IC's stoppen niet in Gouda. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En de IC's stoppen (iig normaal) niet op Gouda. Hoe verklaart u bovenstaande als u gelijk heeft? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Zo! :p |
Wat een gedoe over een paar treinen zeg.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Althans, dat zijn Leonoor en Keyser Saus nu aan het uitzoeken. En ik wacht wel tot ze eruit zijn en hoor het dan wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat ik de enige ben die er last van kan hebben. Maar aangezien ik anders een half uur eerder weg moet gok ik het er op dat de stoptreinen er geen last van hebben (en anders heb ik een telefoon om te bellen dat ik een kwartiertje later ben) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@ mensen die er verstand van hebben; alle treinen rijden wel gewoon van Den Helder naar Utrecht?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, dan heb ik er idd helemaal geen last van. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een zenuwentijd... eerst voor de examens, nu ook ondertussen wel erg voor de meeting, en ik begin ook zenuwachtig te worden voor zondag, de uitvoering...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn, wat ben ik ook een stom wijf. |
Citaat:
Bovendien, ik dacht ook dat beide van haar waren.. :o (Zoiets meen ik nl wel gelezen te hebben iig, maar goed. :)) |
Citaat:
Ze voelde zich toch meer Anneee dan Anne en heeft Anneee opnieuw aangemaakt en post nu weer gewoon onder Anneee en gebruikt Anne niet meer. Citaat:
Anneee en Anne zijn gewoon dezelfde persoon. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, al waren het stomme dingen, stomme dingen zeggen/doen betekend niet meteen dat je een stom wijf bent. Das heel wat anders. Ik weet (meer dan 100%) zeker dat Anneee/Anne dezelfde persoon is. |
waar je je al niet druk om kunt maken, vanwege een bepaald gebruik van een miezerig woordje.....
|
Citaat:
|
Joh wees niet zo bang om een fout te maken. Ik had er ook niet bij nagedacht en dacht ook "huh anneee ging toch sowieso niet?". Nooit bij stilgestaan dat ze nu anders heet. En uiteindelijk is ze toch dezelfde persoon. dus wat is er nou fout?
|
Citaat:
|
haha ok, geen reden tot verwarring dus :)
|
Citaat:
|
Nog maar twee dagen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Ik ben inderdaad gewoon Anne. :o En wat Leonie zei klopt precies. :p En ik wilde niet komen, maar nu ik zie hoeveel leuke mensen er komen, baal ik wel. :( |
Citaat:
http://www.ns.nl/ns_werk/wtlist.html http://www.ns.nl/binnenland/binnenla...rijs/Storingen |
Citaat:
waarom kan je niet? |
*om hoog schop*
Ik weet nu inmiddels ook wat ik aan doe: een witte broek en een roze truitje in 2 tinten en een zwart jasje en een paarse tas met bloemetje (ow wat ben ik af en toe vrouwelijk zeg ;)) Ik neem trouwens een digitale fotocamera mee. Niet dat iedereen per se op de foto hoeft hoor (als je niet wilt: niet doen, kan je fijn foto's nemen ofzo;)) |
Citaat:
|
ja leuk!
maar ik kan iedereen de foto's mailen hoor en ik kan er dan ook een paar op het forum zetten |
Citaat:
|
:D:D goed nieuws :D:D
nouja of het heel erg goed is weet ik niet maar ik ben volgens de brief die ik niet heb gehad klaar om 15.30 in een of ander college in utrecht wat vlak bij het station is. Ik heb geen brief gehad omdat ze mij gewoon zullen zijn vergeten o.i.d... Maargoed het is dus wat eerder dus misschien zijn er dan nog wel wat mensen en kom ik ook wel ff hoi zeggen... Groetjes, Eva |
Oei! Morgen :eek:
Daar had ik niet bij nagedacht... Eng hoor :D |
Citaat:
tot morgen lieverd! En iedereen ook. Ben vandaag ook in Utrecht voor meetinkje.. Woei! |
Ok, ik denk dat ik een rode Overzeas broek aan heb, een geel en groen shirt en een zwart jack. Groene gympen of kisten.
Tot morgen lieverds!!! :D |
Citaat:
Ikke heb iig een spijkerbroek aan (dat heb ik nl. 90% v/d tijd...), en verder... eh... weet ik nog niet.. Is dat erg? :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |