![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja mensen, dat die heren homoseksueel zijn weten we nu wel, dat hoeven jullie niet steeds te herhalen. :rolleyes: En het is ook niet boeiend.
Anyway, dit is echt zo'n song die je helemaal geweldig vindt of waar je juist een grondige hekel aan hebt. Ik behoor tot die eerste categorie. :D (y) Die versie van Haducii vind ik trouwens knap waardeloos, maar dat zal wel komen doordat ik een pesthekel heb aan all things trance. Trouwens, naast de versie van O-Zone is er ook nog een andere goede versie(waarschijnlijk een alternatieve versie van het Haducii nummer), met hetzelfde ritme/tempo en dezelfde muziek, maar wel met een andere zanger. |
Het liedje komt je strot uit als je het zo vaak hoort en die clip is kinderachtig (n)
|
Citaat:
|
Ik vind de versie van Haiducii veel en veel leuker.
|
Citaat:
|
Ik krijg bij die uithalen van die nichten spontaan zin om iemand te wurgen tot 'ie paars ziet, m'n handen gaan dan serieus jeuken van frustratie.
|
iK vind t een Cool liedje!!
|
Nee dat had ik nooit verwacht. :rolleyes:
Inhoudloze muziek trekt namelijk inhoudloze mensen aan. Hihi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nadat ik een halve dag heb moeten werken met dit nummer in mn kop, dankzij lieve collega's, moet ik toegeven dat het een gaaf nummer is, vooral om te blehren met een zatte kale kop over straat.
|
Citaat:
|
Normaal zou ik het een super lied vinden, maar door die clip , en die gekke koppen, word ik er helemaal gek van :rolleyes:
|
voor in de vakantie is het wel een leuk liedje..gewoon lekker dollen enzo
je moet het ook is van de niet-nuchtere kant bekijken :) |
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Maaija Hier
Maaija Daar Maaija Hoe? Maaija Haha tjezus wat een ontiegelijke gay plaat, ik word er steeds slecht van als ik die hoor |
Ik vind hem helemaal geweldig, hij is zoo fout.
Omg die donkere is wel een schatje btw :p niet die geblondeerde en niet die kleine, maar die ander. |
Up, want ik wil nog steeds een meeting :eek:
|
héhé afgelopen week dood gegooid in Lloret de Mar met dit nummer. Maar best wel een goeie zomerhit, je moet enkel de clip niet zien :D
|
het is een regelrechte plaag dat nummer (netzo als die jamba reclames)
|
leuk voor de zomer, maar als je dit echt goed vind heb je volgens mij toch wel een IQ van een pepernoot.
|
ik zag ze gister of vrijdag ofzo op top of the pops... whaaaah dat kan gewoon niet serieus bedoeld zijn
|
gepost op 07-06-2004 @ 21:13
-------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Boogie schreef op 07-06-2004 @ 20:46 : Dan dit nog: ik zag in de top 40 dat er twee versies instaan. Van O-Zone en van Haiducii. Weet iemand hoe dat komt, waarom er twee van instaan? En wat het verschil is? Kan namelijk de andere niet vinden. -------------------------------------------------------------------------------- je hebt ook nog een tranceversie ervan. alleen zeggen beide groepen dat ze het orgineel gemaakt hebben er gaat ook een verhaal rond, dat van de leden van Ozone een relatie heeft gehad met Haiduccii en dat die dat liedje voor haar heeft geschreven en dat het nu uit is en ze het allebei hebben uitgebracht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de Jamba-reclames net een graadje erger.
|
Citaat:
|
Het nummer gaat niet echt irriteren, omdat ie niet zovaak op TMF/MTV en op de radio komt.
|
En omdat t geniaal is natuurlijk. 'Stairway To Heaven' irrteert me ook nog lang niet.
|
Citaat:
Die reclames moeten dood. Nou ja, iig van de buis af. |
Citaat:
Ik zet alleen het geluid af, want ik vind dat dansende nijlpaard met string en zwembandjes wél geil. :rolleyes: |
Citaat:
|
Zó. Inderdaad! Heh?
|
Citaat:
|
Nou, ik vind het een donderz gaaf nummer! Coowle kjels ook trouwns ;) majah en hun kleding vind ik ook helemaal niet fout, kan niet beter zelfs...maja das mijn mening...misschien klink ik ook iets te positief...dat kan ik ook niet helpen hoa!
|
Ik begrijp er niks van.
|
Sjonge jongen.... wat een klotenummer is het zeg.... Maar wel zo'n nummer waar je als je een beetje gezopen hebt heerlijk lang in een deuk om kan liggen....
Op vakantie reed ik samen met een paar maten mee met een vrachtwagenchauffeur. En dat nummer kwam op de radio en hij zette em spontaan uit. En toen gingen wij met zn 3en lekker verder.... MajaHIEEEE mahaHOEEE majaHAAAAA majaHAHAAA "Houd godverdomme je muile dicht of ik stomp ze dicht! Echt waar ik meen het!!!!" en op de terugweg: MajaHIEEE "OW JA Probeer het es! Ik ben in de stemming!" Echt prachtig :) maar et nummer zelf is naatje. |
Ik vind het echt een kankercool nummer :D (y)
|
Citaat:
ik zou er best tussen willen staan. alleen die kleine zou 'n hengst voor z'n kop krijgen als ie onder mn blouse zou gaan graaien :mad: :evil: dan balan is echt lekker, mn hele kamer hangt vol met uitprintsels van die gozer! jammer dat het geen naaktmodellen zijn. en in nederland zijn er nog geen foteaux. ;) dan is the man he's sex on legs! :cool: voor de echte fans is er een fanclub: www.o-zone-fanclub.com engels of roemeens kun je kiezen als taal. (y) |
Dit meen je toch niet serieus he? Je hebt een Offspring-avatar. Wat niet geweldig is, maar in elk geval niet zo gay als een O-Zone avatar.
Wat een zinloze up. Het is godverdomme winter, nu moeten we weer depressieve muziek gaan luisteren. |
Citaat:
O-Zone is gay en overrated. |
Citaat:
|
Dat lied is me nog steeds niet gaan vervelen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |