![]() |
Citaat:
Ik wil aan het raden! |
Er komt voor 100% zeker een nieuwe quiz want er zijn zoveel tunes dus jullie krijgen er nooit genoeg van :cool:.
|
ik kom niet meer verder, de laatste dagen ook wel druk geweest en geen zin om die laatste te proberen te herinneren :o
7 niet ingevuld :( |
Ik weet er maar 11 ofzo :( Bereik ik niet eens de Top zoveel mee, waarschijnlijk.
|
STAND QUIZ 2
Code:
|
IS het niet misschien slim om die stand te posten als de deadline geweest is? Of misschien over te nemen en in de startpost neer te zetten?
|
Citaat:
|
Komen vandaag de antwoorden en een nieuwe quiz?
|
Citaat:
|
Citaat:
dan geen deadline, maar wel alvast een nieuwe quiz? :p |
Ik wil ook vandaag een nieuwe quiz!
En het liefst ook de goede antwoorden! *stampt* |
Misschien is het ook leuk om een paar foute antwoorden te posten. Hoeven niet zo zeer nicknames bij, maar misschien zitten er grappige missers tussen.
Zoals bijvoorbeeld Blues Brothers terwijl het Wicky de Vikking moet zijn :p :o |
Citaat:
|
Haha ja kan ik wel doen, maar erg moeilijk omdat ik nog geen antwoorden kan geven.
Iig moest ik 1x lachen toen "opkomstmuziek Raymond van Barneveld" werd ingezonden :cool:. Er volgen er wel meer als ik de antwoorden heb geplaatst. |
Citaat:
|
Trouwens als je 4 (dacht ik dat het was) niet weet, mag je nooit meer meedoen. :p
|
Citaat:
neeeeee veel langer :p Citaat:
|
Ik wist 4 niet zelf hoor :o
|
Hebben we het nu over 4 uit quiz 1 of 2? :)
iig, uit quiz 2... Johnnie is the man :) |
Wanneer komt de nieuwe quiz nou?
Oh, ik heb er zo een zin in! Ik wil dat ie er is! |
Citaat:
|
Citaat:
Red mij! |
Citaat:
Eh..... misschien kan je beter vermelden dat het gaat om een quiz voordat je 'andere' reacties krijgt :) |
Citaat:
Ik overdrijf nogal! Ik wil alleen maar een quiz doen! |
Mhaaaa rustig Dusjcrib!
morgen ga je toch ook naar Njoy? laten we het ondertussen over Njoy hebben terwijl we wachten op een nieuwe quiz :P |
Ja, ik ga morgen ook naar Njoy. :D
Ik weet er niks over te zeggen. Hoe wordt het weer? :P |
Mag je er bdw ook heen met Season Pass :s
Iig ipv 4 bedoelde ik 3! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan of je écht 14 bent.
Minimum leeftijd is 16 jaar.. Hey ga trouwens es aan een quiz werken! :nono: |
Citaat:
|
Ik was van gister 6 uur tot nu niet meer online geweest, en ik was er van overtuigd dat er nu wel een nieuwe quiz zou zijn. Maar nee :( :p
|
Geduld was een schone zaak? :p
|
Geduld is een schone zak. :p
|
Nou, quizmakers, is het niet eens tijd een deadline te stellen en een nieuwe quiz online te werpen?
Nu echt? *puppy-oogjes* |
Citaat:
|
Het is voor mij qua tijd geen probleem om een nieuwe quiz te maken. Het lijkt me ook erg leuk, en dan denk ik dat ie vanavond online staat (rond een uur of 22:00 / 22:30). Dan wil ik trouwens wel eerst groen licht van de originele bedenkers.
PM/MSN/MAIL/POST uw groene licht :) |
Jaaaaaaah! :)
En ook al is er nog geen nieuwe quiz, de antwoorden kunnen nu toch wel eindelijk online? |
Ik ga niet eerder beginnen dan dat ik het 'ja'-woord krijg :)
|
Toetsweek is wel een goede reden, maar het EK belangrijker vinden dan een nieuwe quiz.. :nono: :p
En ja, anders wel vast een deadline ofzo, en de antwoorden, want ik ben nu dus al bijna 1,5 week gefrustreerd over een aantal tunes. Dat mag wel eens ophouden :p |
waar zijn ze heen?
|
oeh de antwoorden staan nog niet in t topic (y) dan kan ik dus nog quiz 2 inzenden :):)
jeej, ga het nu meteen doen :D |
Citaat:
Dan kunnen we misschien wel al discussieren over de tunes. Want het begint op deze manier aardig te vervelen, dat wachten. :bloos: |
Komop Raymondddd...kom online :D
|
Mja als je nu nog wil dat ik er eentje maak, graag hoor, maar half 11 11 uur ofzo lukt niet meer dan :)
|
ik heb nu 2,3,6,7,8,9,11,12,13,16,19,21,22,23,25
pfft muziekjes komen me zo bekend voor maar waar ze bij horen |
Ook voor vandaag staat mijn offer, zelfs als nederland speelt. Kommop quizmasters, wat gaan we doen, jullie of ik? :)
|
Ik heb tentamen, en heb de afgelopen dus hard geleerd en heb niet echt tijd gehad om tunes te maken. Vanmiddag 13:10-17:00 tentamen en daarna ben ik zo klaar met tunes maken (y).
|
Dan mag jij ze deze keer maken, nog een weekje bikkelen en dan kan ie weer. Ik sla een versie over...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |