![]() |
Citaat:
als je nou eerst even naar die site toe gaat in plaats van gelijk je grote muil open trekken die site is dus gebaseerd op muzieksmaak van andere MENSEN stel je vind een zooi liedjes leuk dan kijkt die site automatisch voor je of andere mensen die liedjes ook leuk vinden en of die mensen ook liedjes hebben die jij nog niet hebt zo werkt het niet precies maar het komt er opneer dat het principe dus precies hetzelfde is als deze topic maar dan 10000 keer zo beter, overzichtelijker, sneller, duidelijker, efficienter DUS IEDEREEN NAAR DEZE SITE TOEGAAN !! http://musicmatch.prijsindex.net/ http://musicmatch.prijsindex.net/ http://musicmatch.prijsindex.net/ http://musicmatch.prijsindex.net/ http://musicmatch.prijsindex.net/ en hoe meer mensen ermee doen hoe groter de kans is dat je er liedjes van jou smaak vind |
als ik dom ben, kan je nagaan wat dat jou maakt :rolleyes:
en iedereen die dat liedje luistert, luistert daarnaast ook ALLEEN maar liedjes in dat zelfde genre. kortom, volkomen bullshit. kan je beter op mp3.com zoeken op similar artists. |
Citaat:
nou breekt me klomp er zijn echt domme mensen op deze aardkloot je snapt nog steeds geen ene zak van die site he weet waar je over praat niet gelijk je zegje al klaar hebben want wat je zegt is gewoon onzin het gaat helemaal niet om het genre het gaat om smaak van andere gebruikers net zoals deze topic maar luisteren...ho maar mogol |
je talkt echt crap gary (gheghe) :D
|
Citaat:
je kan blijven schelden maar zegt meer over jou dan over mij. Ik speel alleen in op wat jij zegt. |
Citaat:
je weet nog steeds niet waarover je praat je bent nog steeds niet ff die site gaan checken |
ik weiger gewoon naar die site te gaan vanwege het gezeur van gubbe
|
Citaat:
ze hebben een cd, stones, dies erg goed, zou niet misstaan in dit lijstje. zijn helaas uit elkaar |
Citaat:
|
een tip voor de blekkies:
pleeg zelfmoord. |
jason becker - perpetual burn
ensiferum - iron falconer - falconer freak kitchen - move rivendell - elven tears annihilator - all for you falkenbach - magni bladinn ok megintiri monstrosity - rise to power dimmu borgir - stormblast burzum - hlidskjalf ja dat was het weer zoonbeetje.. |
Citaat:
stoer (n) MASTER'S HAMMER! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wordt alleen gek van die craptalk met zijn craptalk ik wil jullie alleen maar ff helpen met een hele handige site die precies werkt zoals dit topic maar dan duidelijker en handiger... en dan wordt ik een beetje afgezeken en gary...hoe bedoel je ik geef kutuitleg... ik zeg toch dat het precies hetzelfde werkt als deze topic?? maar dan duidelijker sneller enz..? wat valt daar nou niet aan te snappen??? |
Citaat:
|
Citaat:
hoe kan iemand in godesnaam zo lomp zijn jezus christus OMDAT DIE SITE 100 KEER SNELLER EN DUIDELIJKER EN OVERZICHTELIJKER EN EFFICIENTER IS |
Citaat:
de site zegt het zelf ook, het draait om smaak overeenkomsten. omdat iemand anders de Ramones leuk vindt kan ie voor de rest nog steeds een kutsmaak hebben. maarja..eigenwijs....of je vindt natuurlijk alles leuk :rolleyes: |
kijk
je snapt de site nog steeds niet het gaat niet om 1 iemand het gaat om 200 mensen ik kan het niet echt precies uitleggen maar het werkt gewoon goed je moet het gewoon begrijpen dus ga er naar toe en begrijp het in plaats van denken het te begrijpen maar het toch niet doen omdat je een eigenwijze mogol bent en je niet weet waar je over praat omdat je die site niet eens kent |
jezus wat een kutsite
hij doet t niet eens :D najah foutmelding ofzo als ie t doet is het echt heel erg handig |
Ik wil Gubbe en Gary Craptalk bij deze even vragen op te houden met dat gezeur, ga elkaar pmmen ofzo. Gubbe je hebt wel duidelijk gemaakt dat die site heel erg handig is enzo. Gary wat ben je soms een zeur zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
inmiddels doet ie t weer |
rot op met je kutsite
|
Wat ik de laatste tijd vaak luister:
-Amy Winehouse -Ani Difranco -Lisa Loeb -Bogdan Raczynski -Plaid -Patti Smith -Something Corporate -Miles Davis -Cuby and the blizzards -Velvet Underground -Mogwai -Stevie Wonder -Stina Nordenstam -Autechre |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik heb nog niet echt veel mensen met dezelfde smaak als ik gezien, dus hier komt mijn lijstje :D
-Incubus - Make Yourself -Good Charlotte - The Young and the Hopeless -Evanescene - Fallen -The Lion King - The Lion King <- liedjes van de eerste en tweede cd -Pink - Missundaztood -No Doubt - de laatste cd, maar ik heb hem gebrand en weet niet hoe die heet... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ook klote tips
|
Citaat:
u-ziq photek squarepusher |
Citaat:
waarom zou ik daar heen willen :s ? |
Ik ken alle gave bands al.
|
Citaat:
de raggende mannen |
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nerdje |
Citaat:
wat fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Clifford Brown Isaac Hayes John Coltrane Van Hunt |
Vandaag into;
Le Tigre Necromatix The Meteors The Walkmen The Chalatans The Blueskins Instrumentale Ladytronn <3 Orgue Electronique Little Computer People Anthony Rother |
- Hot Cross
- Saetia - Orchid - zZz - mewithoutYou - Appleseed Cast - Hopesfall ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |