![]() |
Zo'n heerlijk zittende pyama broek van vaders.
En een Betty Boop pyama deroverheen. |
zwarte havaianas slippers
donkere versleten baggy heupbroek bruine/zwarte slangenriem groen rolling stones hemmeke roze kroonluchteroorbellen groen minihandtasje voor als ik zo wegga rode nagels |
lichte spijkerbroek
quicks groen shirtje moet zo werken. (en dus weer omkleden) :( |
groene baggy broek
groene sokjes en string & beha. ben aan et dansen & sit upps aan et doen :bloos: |
Omgekleed:
Zwarte pantalon Zwart v-halsshirtje Bruine leren riem Zwarte sokken Bruine laarzen met puntneus van Dick Boons Fossil Horloge Otazu setje Zwarte undies Boodschappen doen en opruimen maar(y) |
oude versleten spijkerbroek
suf zwart shirt oude versleten gympen. |
veel te grote spijkerbroek en een te groot t-shirtje, ff meten hoeveel ik ben afgevallen :p
|
Pyjama :o
|
een donkerblauwe trainingsbroek en n geel spaghettihempje, ik kom net uit t zwembad, vandaar.
|
Omgekleed;
-afgetrapte beige Allstars -versleten vale spijkerbroek (diesel) -riem (itsus) -beige shirt (itsus) |
beetje baggy spijkerbroek
rood dickies hemdje witte riem blauwe all stars |
Zwart-met-gele spijkerbr00k
Zwart kanten hempje Zwart shirtje met boothals Zwarte omslagd00k |
Jeans
gele polo rood vestje witte enkelsokjes.. |
spijkerbroek(only)
roze t-shirtje |
broek shirt schoenen hoezo? :)
|
- Donkerblauwe baggy spijkerbroek van replay (rose label)
- Lichtroze truitje met zwarte polkadots H&M - Zwarte pumps met open wreef en enkelbandje - Haar vers gewassen en geföhnd: los - Verse make up - Luchtje: Deep Red Hugo Boss |
cursed shirt
levi's 501 adio cooper shoes |
zwart rood h&m kersjes shirt
zwarte h&m pyama broek bloemetjes hema sokken |
lichte spijkerbroek
lichtblauw shirtje streepjesriem lichtblauwe oorbellen |
Teensokken
Beha Ondergoed Geruite broek: grijs met een rood streepje Shirt met een No Rules poppetje erop Lekkere slobbertrui met de tekst 'erasmus university' Polsbandjes: 1 met een kikker en 1 rood geruite Vertel mij hoe fout ik ben. :cool: |
teensokken:D
|
Citaat:
Maar ze ziiten best lekker hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, vandaag:
New Low Indian Rose, erg laag Undies: Panterprint gaasachtige string en bh (met lichtblauw kant langs randjes) Lichtblauwe leren riem Wit shirtje met de tekst "What you want" Haar in bedwang gehouden met een wit sjaaltje Geurtje: Gucci Rush 2 Sieraden: Horloge Fossil Geen make-up enzo... Hmmm, eens kijken of we nog naar Beachpop gaan vandaag... |
zwarte ballerina's
zwarte panty groen rokje zwarte riem zwart shirtje met v-hals ketting, horloge, armband rood sjaaltje haar los make-up: mascara, oogschaduw, oogpotlood. |
blauw spaghettibandjes sirtje
bh wijde rode broek zwarte sokken geen schoenen haar los lekker kleurrijk |
Zwart t-shirtje met v-hals
witte riem baggy broek zwarte sokken |
licht spijkerbroek
zwart verknipt truitje zwart getailleerd colbert zilverkleurige lange plastic kralenketting blauwe wol-extensions in mn haar in 2 staartjes sokken sm-boots string + bh |
-mijn lekkerst zittende spijkerbroek (tis zondag, dus het mag :) )
-simpel blauw shirt -blote voeten... :D |
Replay baggy broek
wit shirt :) zwarte ralph lauren polo en boxer (y) |
:o ik zit nu nog in mijn slaapoutfit: een soort broekje met vlinders erop en een zwart t-shirt van amnesty
|
Baggy broek Ralph Lauren (zip loose).
Polo Lacoste. Zwarte sokken. :o |
mijn badjas want ik weet niet wat ik aan moet..
|
ah gewoon aanhouden (y)
|
een spijkerrokje
en een rood shirtje met een vreemde hals. |
baggy carhartt beige broek
zwart shirtje van yellowcard witte studded riem |
Allstars
Baggy broek energie merkloos shirt Geurtje jean paul gaultier |
een onderbroek
sokken bh hempt (hoe schrijf je dat ook alweer:?!??!?!) tee shurt broek oldskool puma cats haarclipje lenzen restant tandpasta op mn kiezen :rolleyes: |
hemd
|
- wit t-shirt,Alain Red
- wijduitlopende spijkerbroek et lichte wassing,Diesel - blauwe allstars basicheid ten top.. |
Baggy broek Replay
geel hemdje Hennes flipflops Anders voel ik me even brak. |
handdoek
|
Citaat:
|
groen modshirtje hennes
lage donkere spijkerbroek zidane groene teenslippers chillout zwarte lakriem maw |
Slippers zwart met groene bandjes van Reef
Oneill linnen broek, beetje ecru kleurig.. en een groen tshirtje van Lowlands.. |
rood tshirtje met op de voorkant
STATUS QUO 11 * mei * Hellendoorn achterkant STATUS QUO CREW 11 * mei * hellendoorn wit hempje, h&m lichte spijkerbroek, joop! oranje hokkiesokken nee, ik ga vandaag niet weg :cool: |
Een gewone broek
Een truitje met zo half lange mouwen Sokken Onderbroekje BH ... |
slipper reef
surfshort quiksilver hempje hoodie |
strak donkerpaars shirtje met driekwart mouwen met van die fladders (fornarina), wijde spijkerachtige broek (fornarina)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |