![]() |
hey, is t misschien een idee om er bij spoilers bij te zetten of het ook ene spoiler is voor mensen die alle afleveringen op Veronica hebben gezien?
|
jaa, dat zou makkelijk zijn :)
sowieso ook bij andere series, dat je er even bijzet of het echt veel verklapt over wat er nog komt, of alleen iets wat al op teletekst staat.. dan weet je tenminste wat je kunt lezen enzo.. |
uhuh dat zou wel slim zijn, beetje stom van me
thnQs voor de tip zal ik de volgende keer doen |
Citaat:
en die laatste spoiler van je, staat daar nieuwe info in of gaat het over afleveringen die nog niet in nederland uitgezonden zijn? |
nee ging alleen over de laatst episode die uit werd gezonden, toen nog op veronica
|
Citaat:
... hm, laat ook maar :o |
Zag net op de site van Net 5 dat ze op 17 augustus tijdelijk stoppen met uitzenden van The OC.
Op ZONDAG 5 september om 19 uur begint het weer... hoera, het blijft gelukkig niet lang weg :) |
Citaat:
dus we zien weer precies wat we ook op veronica hebben gezien, en dan stopt het weer.. ik verheug me juist zo op nieuwe afleveringen! bluh net 5 (n) |
en 5 september is een zondag..
het is echt non-stop geweest dat er leuke series op dinsdagavond waren. Gilmore Girls, Everwood, The OC. En Everwood is ook bijna afgelopen, wat moet ik dan voortaan met mn dinsdagavond? Die hoort gewoon gevuld te zijn met zulke series :( ik vind net5 stom. zo. edit: ooh, dat van zondag staat al in je post :o nja, wat gaan ze dan met one tree hill doen? toch niet daarmee stoppen hoop ik.. zondag is stom. Ik heb one tree hill ook al vaker moeten opnemen dan dat ik het kon kijken.. ik wil het op een doordeweekse dag (y) |
Citaat:
Spoiler
Idd, kut net 5.. maar dat wisten we eigenlijk ook al wel.. waar slaat het ooit op dat ze iets van 3 weken niets uitzenden! zal wel met de vakanties te maken hebben.. tsk. |
Citaat:
Maar dat het ook om 19 uur komt! Maarr.. in september begint wel weer het nieuwe seizoen.. en het wordt winter dus moet net 5 tog wat voor de dinsdag hebben? Dus misschien GG? Wat denk jij? Maar is Everwood vanaf deze week afgelopen dan?? |
Citaat:
Ik hoop ook dat GG weer komt in september, maar volgens mij begint dat pas later.. vorig jaar is het geloof ik ook pas in oktober of november begonnen.. En Everwood komt nog maar 4 keer. Of inmiddels nog maar 3. Niet lang meer iig :( |
Citaat:
Ik bedoelde trouwens dat in september zeg maar het nieuwe jaar weer begint, dus; nieuwe series. Maar je hebt idd gelijk met GG, dat begon erg laat.. weet je nog wat we vorig jaar hadden in september dan? |
Citaat:
Spoiler
|
toen gg was afgelopen zeiden ze dat het begin september weer zou beginnen, dus dat zal dan wel weer op dinsdag komen. --> dat wordt 24 augustus.
|
Straks weer. :cool:
|
Citaat:
|
Komt nu de aflevering met de vriendin van Seths opa? :D
|
Citaat:
|
ik begreep echt niks van wat de teletekst er over zei. maar dat zal wel aan mij liggen ofzo. en dat ik dit niet als herhalingen zie
|
Citaat:
trouwens vraag: komen marissa en ryan ooit bij elkaar? |
Citaat:
ik weet niet meer precies wat er in deze allemaal gebeurt, alleen van die opa en zn vriendin :) en op je vraag weet ik het antwoord niet, en dat wil ik ook nog helemaal niet weten.. |
Citaat:
|
wat een afl. zeg!
leuke oma (y) was wel te verw8en dat marissa net voor m koos en dat dan zag...., tja dan ga je toch gewoon met de ander naar bed.... :eek: en summer :cool: mama van marissa is nie leuk (n) |
ahh lief seth en summer, met dat zeemeermin verhaal
|
Citaat:
marissa heeft vast spijt van dr avontuur met luke... echt zielig voor ryan "you're too late" |
Citaat:
En Marissa :( Ziet ze eerst Ryan met dat mens, dan gaat ze naar bed met Luke terwijl ze volgens mij niet helemaal echt wilde, en dan is ze thuis, staat Ryan daar, issie te laat :( |
Oehoehoe, wat duurt een uutje toch maar kort als het leuk is :(
Anyway, heb genoten vanavond: Seth *liefig* Ryan *oeps* :) Marissa, wat een doos dat ze nu opeens met Luke naar bed gaat ook al heeft ze dat in ál die jaren ervoor nog niet gedaan :| |
Citaat:
|
is ze echt met hem naar bed gegaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
valt me wel op...dan zijn ze al 5 jaar samen en ze hebben nog geen seks gehad (nu dan wel). maar dat was in everwood bij amy en colin ook al zo... maar ja, zal wel aan mij liggen :p |
Citaat:
Mja, als je 13 of 14 bent, en je hebt al twee jaar een vriendje, kan het toch best zijn dat je nog helemaal geen seks wil, of er niet zo mee bezig bent. Als je dan 16 bent, ligt dat wel al wat anders denk ik :) |
ryan :(
|
mooi aflevering gisteren, hoe ryan zei: they have a past. echt grappig, op zo'n manier van bullshit..
het viel wel te verwachten dat hij net op het moment aan het rommelen was met die 'oma' en marissa binnen komt lopen. Ben echt benieuwd hoe het verder gaat. |
het is wel duidelijk dat marissa ryan leuker vind.. maar hij is zo stom.. dat hij het ook niet probeert goed te maken enzo.. maar ze komen heus ooit wel bij elkaar. ik heb er vertrouwen in
|
jammer voor ryan man
damnn hij baalde zelf ook echt en je zag ook dat marissa ook niet helemaal klaar voor was. begin was wel lache met Gabrielle ( de oma ) hoe seth & ryan keken, van WOW |
Ik denk niet dat Ryan en Marissa snel bij elkaar komen, dat duurt vast nog een seizoen. Ryan krijgt waarschijnlijk eerst nog een andere vriendin -vergelijk met Everwood- en dan komen ze uiteindelijk wel een keertje bij elkaar!
|
maar dan durft marissa niet te zeggen dat ze ryan nog steeds leuk vind en dan gaat ryan van die opmerkingen maken dat ie nu niemand anders wil omdat ie nog met zn gedachten bij zn ex zit
bluh nee ryan en marissa komen wel sneller bij elkaar denk ik en ik wil dat anna (?) weer terug komt |
je moet niet Everwood met Oc vergelijken.
marissa en ryan horen gwoon bij elkaar, ze hebben van die momenten, en deze keer kwam het verkeerd uit. voor beide, met gabrielle ensow. je ziet ook op de manier hoe marissa naar ryan kijkt ze passen wel bij elkaar, marissa is dan de steun die ryan nodig heeft dan en dan weer wederzijds |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
jullie laten zich volledig meeslepen?
|
Citaat:
dat is gewoon het concept van dat soort series... |
Citaat:
|
hier ook haha,
ik vind t idd op rory en jess lijken, maar die kregen uiteindelijk wat met elkaar, dus er is hoop :) |
O wat een geweldige serie! Vond The O.C. eerst niet leuk, zo ongeloofwaardig en nep, maar nu moet ik toch elke keer kijken hoor :)
Ryan, hoe hij uit zijn ogen kijkt....weet niet, je gaat altijd helemaal meevoelen ofzo. Seth, zo'n mooie lieve stuntelige jongen, maar als hij gaat praten :( die stem :s M'n serie verslaving wordt echt te erg. |
Citaat:
is een erg goede serie, helaas mis ik het soms.. |
Citaat:
Die ogen van ryan zijn idd erge leuk:) puppy ogen ja.. seth is een leuke jongen ja, maar die stem en die klungeligheid....:s heb ik net het stukje van summer en seth gemist, welk verhaal hield hij op en waarom kuste summer hem? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |