![]() |
+ bij vriendin geweest
+ bij andere vriendin geweest + ik ben bruin - snachts in een bus geslapen - ik kon mijn eigen huis niet in - ik was moe - ik ben nog wakker - ik zit op het forum - ruzie gemaakt - ik heb veeel uitgroei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+ Dio has rocked for a long long time, now it's time for him to pass the torch.
|
Ik doe gisteren wel aangezien vandaag nog maar net begonnen is.
+mooi weer! +leuke muziek gedownload +in leuk boek zitten lezen -word opeens uitgescholden zonder duidelijke reden -worden dingen gezegd die totaal zelf geïnterpreteerd zijn en helemaal niet kloppen, zoals dat ik een vriendschap verbreek, waar slaat dat nou weer op :confused: |
vandaag:
+ veel muziek geownloadt + stad ingeweest + vriendin komt langs + ga bij vriendin langs - regen - gister teveel uitgegeven |
-Ik zou naar de markt maar tis kutweer en ben ik voor niks om 9 uur opgestaan.
-mn vader komt vannacht terug van vakantie -het huis in nog een zooi en ik heb n gebrek aan zelfdiscipline +vriendinnetje komt zo hier verder nikss positiefs |
aangezien vandaag nog niet zo lang bezig is doe ik wel gister :p
- moest om 10 uur al mijn bed uit + ik heb boodschappen gedaan en alleen maar lekkere dingen gekocht + lekker lang aan de telefoon gehangen met wouter - ik vond het een beetje eng s'nachts in het vreemde huis :bloos: |
- was om 9 uur al wakker
+ m'n pakje is vandaag gekomen - ik voel me kut |
+straks naar de stad
+geld -regen |
+ nieuwe teenslippers, fotorolletjes
+ riant broodje met fillet american en uitjes + dubbele espresso's + beetje verliefd - regen - donderdag pas een afspraak met de kapper |
+ woke up with the sun in my face
+ nieuwe cd gekocht Bebel Gilberto - Tanto Tempo, zwaar relaxte Bossa nova uit brasilia! + kom net van de kapper! +- sollicitatie gesprek - broertje doet irritant - blut :( |
+ naar den werk gebeld en ik kan deze week nog ingeroosterd worden (y)
+ ygo spelen met gristen + breezerslut morgen, waarschijnlijk + willekeurige voorbijgangers <3 - ik heb 666 muggenbulten op m'n lijf, waarvan eentje onder mijn oog :| |
+eindelijk eens iets ondernomen om aan een baantje te komen
+kaartje voor the Toy Dolls gescoord +leuke Bad Manners nummers gedownload +strax weer fijn een bijgeschoren kammetje -ruzie met mn chickie +ruzie ook weer bijgelegd |
+mn moeder had een broodje baopao(?) gekocht
+en ook druiven +100 pizzas -ik moest vandaag eigenlijk werk gaan zoeken van mezelf maar dat heb ik niet gedaan -net weer van inet gepleurt omdat mn zusje niet uitkijkt met dr poten bij dei router. dus nu sta ik bij slsk weer in de rij, opnieuw, -ik word al een dagen overspoelt door een onwijze apathy kut ik ben te negatief hm |
doubleplusgood:
*george orwell's 1984 weer 'ns gelezen. *de nodige decibellen aan muziek. plusgood: *knäckebröd met kaas. *gisteren relaxed gechilled met 'n maat die terug was van vakantie. plusungood: *ik voel me klote. ('handen uit je broek halen.') *dude van dat project heeft nog niet gebeld en ik heb het nummer niet. doubleplusungood: *binnen nu en 2 weken 'n deurwaarder op de stoep. |
- vissen dood
- had de was buiten gehangen en toen ging het regenen terwijl ik boodschappen aan het doen was + uren met vriendinnetje-in-Thailand zitten msnnen en ze komt volgende week terug! |
+ uitgeslapen
+ straks koken en lekker eten + gisteravond was heeeel leuk :o - grasmaaier is kapot - het is kloteweer hier |
Citaat:
|
+ Gezwommen in de westerschelde.
- Vanavond bami eten, jugh. - Gesmolten lippenbalsem is niezzo lekker. + Heel hard meegezongen met Acda en de Munnik samen met mijn vader, in de auto. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- werken
- vriendinnetje had probleempjes en ik vin t niet leuk om dr zo te zien - ik voel me down en ik wil huilen. om niets. of wel. naja. |
Citaat:
|
+ Mijn brownies zijn zo lekkah.
+ Ik weet eindelijk hoe de dvd-speler werkt en nu kan ik Grease kijken op mijn kamer! + Ik heb mijn kamer opgeruimd. Nouja, gedeeltelijk. - Mijn haar is zo lelijk en ik weet niet meer wat ik ermee moet. - Er zit een nachtvlinder op mijn kamer en hij zoemt maar ik mag mijn agressie niet uitoefenen op een onschuldig diertje want zo ben ik niet. - Ik mag niet van mijn lekkere brownies eten want ik lijn. - Mijn vriendje zit nog stééds in Noorwegen en ik ben seksueel afhankelijk. (n) |
- van 2 of meer keer per week 5 glazen alcoholische drank achter elkaar word je piemel kleiner, schijnt, toch maar eens iets om mee te meten zoeken
+ verder is Ten liefde! erg leuk & heb ik zin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+ vriendin weer gezien...naja, niet alleen gezien
+ weer wat meer up dan down + te coole schoenen niet! gekocht (heb een schoenen-tic) - kon niet op ziekenhuisbezoek bij vriend van me - morgen weer werken - te coole schoenen laten staan |
Citaat:
|
+kam glad bijgeschoren met scheermes(y)
+smoken met hans en mike +spacende yakuza film gekeken -soms een beetje te ziek die film +alsnog me kapot gelachen om het idiote verhaal +knetter als aapje |
+ik ga morgen mn appartementje bezichtigen
+zelfs met n puistje zie ik er nog geil uit werd me vandaag verteld :D -er zijn alleen maar kotsstelletjes om me heen -ik kom in de geldproblemen en iedereen heeft meer geld dan ik heb en iedereen kan meer winkelen -de perfecte laarsjes zijn nooit in mn maat en ik heb de meestvoorkomende schoenmaat volgens mij |
+ ik heb een nieuwe zonnebril
+ ik heb jaya the cat gezien <33 - de girlies waren op + ik ben vet cool |
doubleplusgood:
* willem (van dat project) was voor me bezig met informeren kreeg ik te horen, hij wil alleen wel dat ik eerst begin alvast met den cementspuiterij als blijk van inzet zodat 'ie weet dat 'ie niet voor niks touwtjes aan 't trekken is. :cool: * werk!! plusgood: * morgen meteen beginnen. doubleplusungood: * ik moet de metro van 10 voor 6 hebben. |
+ Gister, bij een maat van me, wijn gedroken en pizza gegeten in de tuin.
- Slecht geslapen door 't ellendige drukkende weer + Toch fris wakker geworden + Stokbrood met brie als ontbijt |
+ straks shouf shouf habibi kijken (lijkt me + tenminste)
- ziek |
+ fiets schoongemaakt voor fietsvakantie
+ zo lekker eten + lekker weer - m'n ouders komen zometeen al thuis van vakantie ipv zaterdag - moet nog veel inpakken en ik ben bang dat ik iets vergeet - genikst vandaag - morgen werken :( |
Citaat:
|
+ leuk leuk leuk gepraat
+ eindelijk eens voor twaalven opgestaan - heel erg onzeker gevoeld - gevoel alsof ik veel te veel gegeten had terwijl ik nauwelijks wat op had - lang wachten tot er iets gebeurd |
+ Meer dan gezond gevoel van zelfvertrouwen - en dat zonder chemische voedingssupplementen als cocaine.
+ Morgen naar Parijs. + Uurtje de beenspieren getraind met het hardlopen door een mooi Haags park. + Meteorologisch gezien een goede afsluiter van de dag; chillen op het balkon. - Vanmiddag was het kutweer. + Henk Mul ! (Beter trouwens, ChaOs. (y).) |
+ bij vriendje blijven zitten
+ uitgaan gisteren was koel (Nijmeguhhh) - maar 3 uurtjes geslapen vannacht - vroeg opstaan - verveel me |
+papa
+en +mama +zijn +weg +ze +de eerste abrikoos gegeten uit de boom +ik heb nog wiet voor 1 joint -ik heb nog maar wiet voor 1 joint -schultenbrau was er niet meer |
-besprongen door de rottweiler van m'n omatje :eek:
-verdrietjes -misselijk +straks Gabriel Rios en Fifty Foot Combo kijken, en vuurwerk, en "vlaspoppenwerpen", waarbij je poppen moet vangen waarin 25 euro kan zitten. Ik ga ervoor hoor. |
- vriend belt niet
- wiet is op - boek is vervelend + heb 10 euro meer dan ik dacht + de katten zijn eindelijk lief voor elkaar + het is nog steeds lekker warm + ik heb lekkere pizza gegeten + boek is bijna uit |
+ ik zie er leuk uit vandaag
+ er had een leuke jongen naar me zitten staren ;) - ik heb veel slecht eten gehaald voor vanavond - het is ook allemaal al op + nog maar 4 kilo tot mijn streefgewicht + ik mis mijn ex niet echt - ruzie met mijn moeder omdat ze denkt dat ik rondslet *waar haalt ze het idee vandaan?* |
Woensdag 21 juli
+ kan weer internetten - opgestaan om 7 uur - geen leuke mensen bij het "werk" - pijn in m'n heup - door de regen gefietst in m'n spijkerjasje - te veel geld uitgegeven - gebeld op het moment dat ik behoefte had aan alleen zijn - hond achterna gerent die niet luisterde en een andere hond lastig viel - veel ruzie met m'n moeder - dood moe - pesthumeur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |