![]() |
Nu ben ik Wolvenvacht van juliet Marillier aan het lezen (nog 5 pagina's te gaan :( ) Ben nu al vol ongeduld aan het wachten op het vervolg, maar het komt pas uit in november en eer de bib het dan nog aankoopt ook. :s
Maar goed, het enige spijtige is wel dat je ondertussen de schrijfstijl en de gedachten van de auteur ook begint te kennen, als je haar vorige reeks hebt gelezen. Maar toch: een aanrader (y) |
In the Forest - Edna O'Brien
|
Lydia Rood - Mevrouw was stil vandaag
Marian Keyes - Lucy gaat trouwen |
Last orders van Graham swift.
|
ik heb christiane f gelezen en daarna de asielzoeken van arnon grunberg... ik ben nu bezig in alles moet weg van tom lanoye
|
De vijfde olifant -Pratchett (y) natuurlijk
|
Rosita Steenbeek - Het Schimmenrijk, vrij tragisch boek
|
De Groene Mijl - Stephen King (y)
|
Citaat:
Edit: en ik lees momenteel een boek van Katharine Kerr. |
Dan Brown - Het Bernini Mysterie.
|
Citaat:
En de boeken van Katherine Kerr zijn ook gewoon super. Ben toen begonnen met 'Zilverdolk' en voor je het weet heb je ze allemaal gelezen, hele mooie reeks! Vind het wel leuk dat we precies dezelfde boeken lezen :) (tussen haakjes, 'Wolvenvacht' is net uit, en het is absoluut een aanrader!) |
'Het boze oog', een bundel columns van Beau van Erven-Dorens. Erg leuk, Beau is cool <3
|
heren van de thee, beetje minder (n) ik ga maar eens met twee koffers vol beginnen:)
|
Net uit..---> mevrouw mijn moeder - Yvonne Keuls
|
Het verhaal van mijn gezicht - Kathy Page
|
Kuyichi
udall- Buitensporige lotgevallen van Edgar mint Heel goed en heel leuk boek. Het verhaal is wel een beetje vreemd. Ander heel leuk boek life of pi Wel de engelse versie lezen want anders pak je niets mee van het maffe taalgebruik. |
Turning Thirty van Mike Gayle (engels boek)
Is wel goed boek :D |
Ben nog bezig in Dostojewski's 'Misdaad en straf'.
|
Cool boek hé Ndimension.
Ik nog steeds de gebroeders karamazov, ik geraak niet verder :( |
Ja, het is hartstikke goed. Ik heb veel zitten lachen om die Raskolnikow, wat een idioot is het ook :D
Ah, de gebroeders Karamazov. Ik kwam niet verder dan 200 bladzijden...Het boeide me gewoon niet. Toch zal ik ooit dat boek helemaal uitlezen. |
Laat ik even een vrouw en haar zus vermoorden en dan niet alles meenemen en het onder een steen leggen :rolleyes: :p
|
Pastorale '43 (nogal saai) van S. Vestdijk
|
Ik had geen naam - Dave Pelzer
Erg zielig. :( |
Poesje Nel - Dick Bruna
serieus, maar ik heb hem straks al weer uit :o edit: ik las hem dus voor :) Grim |
Bloemen in de wind van Virginia Andrews het 2e deel van een serie. Erg leuke boeken
|
Citaat:
ik lees nu bezonken rood van jeroen brouwers |
Eurodisney ligt niet in Marokko - Désirée de Poot en Sylvie de Smidt
|
1984 - george orwell
|
Ontaarde moeders - Renate Dorrestein
|
Citaat:
Tad Williams - City of golden shadow |
~~La Lorraina~~ schreef op 27-08-2004 @ 21:18 :
Bloemen in de wind van Virginia Andrews het 2e deel van een serie. Erg leuke boeken -------------------------------------------------------------------------------- die heb ik ook gelezen ik lees nu bezonken rood van jeroen brouwers ________________ leuke boeken he? ik heb laats nog een boek van Virginia Andrews gekocht 'mijn lieve Audrina' die is ook leuk! |
Een studiegenoot overhandigde me deze week
Stiller - Max Frisch. |
Ik heb net Dodenzang van Toby Litt uit.
Geweldig boek. (y) http://www.cuttingedge.be/reviews/bo...zang_cover.jpg Ik ben nu een boek aan het lezen over een depressieve vrouw, maar ik weet de titel en schrijver niet meer :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net "De gelukkige huisvrouw" van Heleen van Royen uit. (y)
En ook net begonnen in 2 nieuwe boeken. "Vertraging" van Tim Krabbé, eigenlijk alleen maar omdat ik die met Sinterklaas had gekregen. Is dus een boek van mij en moet ik eigenlijk wel lezen. Maar ik vind er weinig aan. Dus lees ik liever: "Het zwijgen van Maria Zachea" van Judith Koelewijn. Tot nu toe erg mooi. :o |
Arnon Grunberg - Blauwe maandagen
|
Plato - Politeia
|
Kees van Kooten - Hedonia
|
hercules - gerrit komrij
|
Geuren. Auteur weet ik even niet. :)
|
De kus in de nacht van Herman Brusselmans.
Ik ben echt nog steeds verbaasd over zijn manier van schrijven. Het verhaal gaat eigenlijk helemaal nergens over maar hij beschrijft het op een manier dat het toch erg leuk is om te lezen. Erg knap! |
J.S. Mills - Over vrijheid.
|
De kreutzer sonate van L.Tolstoj
|
Robert Jordan: Heer van Chaos (deel VI)
Suskind: Het Parfum |
koninklijke vermande, verzameling nederlandse wetgeving 2004/2005 A staatsrecht bestuursrecht
uhuh, oke, oke, geen roman, geen ABN, maar juridisch nederlands, maar ik lees wel de grondwet! Charlotte edit: zou moeten lezen... ik geloof dat ik maar gewoon hoofdstuk 1 en 3 van recht: een inleiding ga lezen. (zou dat nou echt mijn eigen hoogleraar zijn die een van de 2 auteurs was?) |
de slinger van foucault
auteur: Umberto Eco |
Pioneers of Psychology
Raymond E. Fancher |
De eerste zes delen van de 'Amber' serie door Roger Zelazny
|
Herman Brusselmans - Logica voor idioten
Laatste boek uit onze bieb van H.B. die ik nog niet heb gelezen en ben nu opzoek naar iets nieuws! Iemand nog tips? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |